Ik ga ook slapen iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Moet jij er niet achteraan Glacier
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Slaap ze, voor degene.
* Mooi accent dat schots Engels. (Zelfde als Iers Engels) [afbeelding]
Valt tegen, ik moet mijn filmpje van 5 minuten in een klein formaat opslaan anders is ie al te grootquote:
mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke nu op 3fm. Blijft echt wel een goed nummer. Goede band.
Oh, Heb geen verstand van filmpjes monteren en grote en formaten enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Valt tegen, ik moet mijn filmpje van 5 minuten in een klein formaat opslaan anders is ie al te groot
nou, bij deze danquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, Heb geen verstand van filmpjes monteren en grote en formaten enzo [afbeelding]
Ik ben daar dus nog nooit geweest en doet ditquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Toad het volgende:
@Litton-Lane: London Calling Goes Glasgow, zie de site van Paradiso.
Ik heb een flutreden gestuurd voor de Editors. Ik word vast niet uitgekozen.
Want.....quote:
Ik denk dat ie vrijdag al dicht isquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Want.....
Ik ben er vrijdag trouwens ook niet. Een vriendin van me gaat voor 7maanden naar Maleisie. Afscheidsfeestje dus...![]()
(edit, niet dat we precies vrijdag aan 150 beginnen.....)
Ik ben er vrijdag ook niet. Om 13 uur wordt de telefoon en daarmee ook meteen het internet hier afgesloten, om in m'n nieuwe huis weer aangesloten te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Want.....
Ik ben er vrijdag trouwens ook niet. Een vriendin van me gaat voor 7maanden naar Maleisie. Afscheidsfeestje dus...![]()
(edit, niet dat we precies vrijdag aan 150 beginnen.....)
Ik leef nu al met je meequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er vrijdag ook niet. Om 13 uur wordt de telefoon en daarmee ook meteen het internet hier afgesloten, om in m'n nieuwe huis weer aangesloten te worden.
** luistert even, hoewel 3fm, nu ook een lekker plaatje draait...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Deze versie van Plug It In And Turn Me On al gehoord trouwens: http://download.omroep.nl(...)nplugged-giel3fm.mp3 ? Ik vind 'm toch wel erg gaaf.
Ik ook, luister dadelijk even op de wekkerradio!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:06 schreef Toad het volgende:
ik... nog even...
Neem een kopje koffie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Vanochtend wakker geworden met Accidentally in Love. Dat was best energiek. Maar daarna ben ik ook weer compleet ingestort.
Under myquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanavond bij Michiel niet Rihanna aanvragen he!![]()
* Sirolf kijkt naar buitenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
10 minuten stil en dan krijg je dit: [afbeelding]
Hier komt zelfs de zon een beetje doorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt naar buiten
Hee, hier is het nog gewoon droog...![]()
Het is te hopen dat dat niet nodig is..tenzij je er eentje uit een berucht vrouwensnor land aan de haak hebt geslagen natuurlijkquote:
Nee, waarom denk je anders dat ik reageer met zo'n smilie?quote:
You never know...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat niet nodig is..tenzij je er eentje uit een berucht vrouwensnor land aan de haak hebt geslagen natuurlijk
Het kan ook nog op andere plekken hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat niet nodig is..tenzij je er eentje uit een berucht vrouwensnor land aan de haak hebt geslagen natuurlijk
Vrouwen uit die landen hebben naast een snor/baard ook vaak harige benen waar Bokito nog een puntje aan kan zuigenquote:
Laat ik nu net een fax met datzelfde bericht krijgen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Glacier het volgende:
Maar zullen we het over leuke dingen gaan hebben, ipv vrouwen met snorren?
Heb dat albums wel eens geluisterd. Best geinig. Veel gitaren en geschreeuw. Vrij energiekquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft Morningwood veel leuke nrs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |