Je ruikt de dennenaalden al?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er een beetje een Kerstgevoel bij.
Waarschijnlijk omdat het de titelsong van Love Actually is. Die eindigt tijdens kerst met dat nummer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg er een beetje een Kerstgevoel bij.
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
Waarschijnlijk omdat het de titelsong van Love Actually is. Die eindigt tijdens kerst met dat nummer..
Ik hoor niets, mijn collega print een boekwerk uit van heb ik jou daar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef TIM-846 het volgende:
Megaaaahhhihiiit!
het was justin maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor niets, mijn collega print een boekwerk uit van heb ik jou daar.
Wat is er met mijn zoonquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je ruikt de dennenaalden al?
YUK. Axel.![]()
Ik vind het ook erg leuk vandaag, Stenders. De Nieuwsdiensten zijn ook weer grappiger dan vorige week vind ik. Ze zijn sowieso wel lollig vandaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Calvin Haris:
Aan het begin van dit jaar in Engeland gehoord, helemaal platgedraaid. Rare clip erbij. En natuurlijk Gerard/ Michiel en Giel mee lastig gevallen. Nu dan eindelijk door Stenders op de radio. Begin dan dat Eetvermaak, toch een beetje leuk te vinden...
Andersom komt het ook voor hoor, ligt maar net aan platenmaatschappijen, en of iets aanslaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Harstikke nieuw. niet echt. In Nederland liggen we soms weken achter...![]()
Nam hem in Januari al mee vanuit Engeland.
Heb je ook gelijk in trouwens...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Andersom komt het ook voor hoor, ligt maar net aan platenmaatschappijen, en of iets aanslaat.
Niet vergeten, dat ze stoelendans hebben gedaan en dus niet hun eigen instrument/Zang bespelen.quote:
wat voor iets was het? ik had pauze ..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in trouwens...
Klinkt best geinig, bandje Lev - In the Morning
Ha, nou. Rot sowieso op met je stem!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goodbyyyyyyyyyye.
Oftewel: flikker op met je trilstem.
Iemand moet hem geen Speedo's meer verkopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef ruud.nl het volgende:
Kan iemand die James Blunt niet eens afschieten?
Of laat trouwens maar, dan wordt het alleen maar vaker gedraaid.![]()
Of wasknijpers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iemand moet hem geen Speedo's meer verkopen.
De band Lev speelde In the morning. Alleen zat de drummer niet achter het drumstel en de zanger niet achter de microfoon. Ze waren allemaal een plaats opgeschoven qua instrumenten. En dan toch klonk het grappig en aardig imo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wat voor iets was het? ik had pauze ..
Damn, gemistquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
en Rob heeft weer eens wat over het mengpanneel geflikkerd
Die zal wel op het rechter gedeelte van het mengpaneel zitten dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
Geen uuropenings jingleding!
Oh oh Rob toch
Doet me een beetje denken aan Decibel Outdoor vorig jaar. Een stortbui verstoorde de dj set van Charly L & Mental T. Ik zag hoe Theo de mengtafel en sl1200 leeg schudde. Er kwam een paar glazen water uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Againzender het volgende:
ja, gaat lekker met zo'n druipend mengpaneel
Hier schijnt nu ook de zonquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
PaulRegenachtige dag?
Hier schijnt de zon en is er geen druppeltje regen gevallen...![]()
mwah. Ik vind eigenlijk niets van Blof mooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef cosmick het volgende:
Dit is volgens mij het enige nummer van Blof wat ik mooi vind.
Althans het intro, met dat mooie gitaartje is super.
Lijkt ook wel wat op "What i like" van Everlast...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef ruud.nl het volgende:
Waarom lijkt het intro van dit nummer zo op Tribute van Tenacious D, wat ik veel liever zou willen horen...![]()
Nummer van net is volgens mij wel het enige nummer waarin Pascal niet zo zit te schreeuwen op het eind van het nummer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
mwah. Ik vind eigenlijk niets van Blof mooi.![]()
Wel leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
Blink! Dat is lang geleden ..
Geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
Blink! Dat is lang geleden ..
dit is toch veul leuker cosmickquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef cosmick het volgende:
In plaats dat ie nu ook gelijk The Editors draait.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
misschien faithless? ik zal Rab eens mailen!![]()
HAHAHA! Ik heb 'm wel eens mail gestuurd dat ie eens moet kappen met die Faithless-crap.quote:
wie is johan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
HAHAHA! Ik heb 'm wel eens mail gestuurd dat ie eens moet kappen met die Faithless-crap.
Johan! Cool![]()
Ja , liedje ken ik wel .. alleen wist niet dat dat van ene Johan was.. Hoor nu dat ie uit Noord Holland komt.. Maar heeft ie nog meer bekende nummers?quote:
Ja, wat is bekend. 3FM draait het wel zo nu en dan. Leuk bandje! Leen ff een cd'tje bij Van Leestquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja , liedje ken ik wel .. alleen wist niet dat dat van ene Johan was.. Hoor nu dat ie uit Noord Holland komt.. Maar heeft ie nog meer bekende nummers?
Johan is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja , liedje ken ik wel .. alleen wist niet dat dat van ene Johan was.. Hoor nu dat ie uit Noord Holland komt.. Maar heeft ie nog meer bekende nummers?
Zal ik binnenkort eens doen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wat is bekend. 3FM draait het wel zo nu en dan. Leuk bandje! Leen ff een cd'tje bij Van Leest![]()
quote:
beeckestijnpop in Velsen 15:25 - 16:15 speelt Johan, ook nog Relax en Room eleven spelen op die dagquote:
Lijjkt me geen probleem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
we moeten dit topic nog even sluiten vandaag voor 1700u
Moet te doen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
*Ergens in het achterhoofd gaat houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
[..]
beeckestijnpop in Velsen 15:25 - 16:15 speelt Johan, ook nog Relax en Room eleven spelen op die dag
www.beeckestijnpop.nl![]()
Geweldig optreden op Pinkpopquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef cosmick het volgende:
Hee, wie hoor ik daar?
Wat is er om 17:00u?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |