Uhm ja... Ik heb een 2.82 firmware en die kun je alleen maar downgraden met een unpatched GTA LCS versiequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als of je daar gta voor nodig hebt![]()
maar goed, ik ga er verder niet op in, en laten we dat zo houden.
Is het niet toevallig de 2.60?? De 2.61 update bestaat namelijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef koekiemonster het volgende:
hey,ik heb 2.61 een firmware die blijkbaar niemand heeft. Hoe kan ik nu het makkelijkst downgraden zodat ik ook snes games kan spelen?
Daar zeggen ze overal dat je GTA unpatched nodig hebt om versie 2.81 te kunnen downgraden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Slicky het volgende:
Heb je niet nodig man, ga ff naar een van die sites die ik zei!
Je heb je psp nog niet eens dus je kan nooit weten welke firmware je erbij krijgt....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Daar zeggen ze overal dat je GTA unpatched nodig hebt om versie 2.81 te kunnen downgraden.
Wel waar! Heb vanmiddag een PSP gekocht. Was net binnen bij de Intertoys.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Slicky het volgende:
[..]
Je heb je psp nog niet eens dus je kan nooit weten welke firmware je erbij krijgt....
Wifi aan/uit knopjequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
tvp
Waar is dat schuifknopje, aan de zijkant bij je analoog stick, eigenlijk voor?
Pas als je actief gaat zoeken naar een draadloos netwerk dan gaat er een lampje brandenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef J.Herrer het volgende:
Maar er gaat helemaal niks aan
Ik wil wel ruilen heb een zwartequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:31 schreef Hijacking het volgende:
ik twijfel nu of ik een witte ga kopen
ik kom die overal tegen maar de zwarte is overal uit verkocht ivm leverings problemen met een beetje mazzelf heeft onze mediamarkt ze maandag
knap klote maarja life is bitch
en ik vind de zwarte mooier![]()
http://psp.ign.com/index/release.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik las ergens dat er dit jaar nog 140 games uit gaan komen voor de PSP. Kan iemand dat bevestigen?
Alsof wij dat moeten ruikenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik las ergens dat er dit jaar nog 140 games uit gaan komen voor de PSP. Kan iemand dat bevestigen?
Gokje, Field Commander?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
en waarom is er nog steeds geen RTS voor de psp
Of Gran Turismoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
en waarom is er nog steeds geen RTS voor de psp
haha kreeg uit betrouwbare bronnen dat er net een lading psp's waren binnengekomen ( handig een bekende die bij intertoys werkt ) dus had ik een kwartier voor sluitingstijd me een witte psp gehaalt. En nu ik hem in mijn handen heb ben ik er wel tevreden mee dat witte staat wel wreed meteen ook ff need for speed carbon bij gekochtquote:
Leuke avatarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef Camplo het volgende:
Ik ga er ook 1 halen.
Voor als ik op vakantie gaat van de zomert![]()
Ja, had je ook maar niet basis pack moeten kopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:42 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha kreeg uit betrouwbare bronnen dat er net een lading psp's waren binnengekomen ( handig een bekende die bij intertoys werkt ) dus had ik een kwartier voor sluitingstijd me een witte psp gehaalt. En nu ik hem in mijn handen heb ben ik er wel tevreden mee dat witte staat wel wreed meteen ook ff need for speed carbon bij gekochtZiet er wel leuk uit maar doordat er geen geheugen bij zit kan ik niet saven
![]()
must have
- geheugen kaart
- oordopjes
- scherm folie
- bescherm hoes
andere hadden ze nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja, had je ook maar niet basis pack moeten kopen![]()
Jawel, voor de mensen die het vorige topic niet hebben gelezen ikv de killzone liberation multiplayer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:47 schreef keessie13 het volgende:
nooit op jezelf reageren toch?
anyways, ik heb het gevonden. Als ik het goed heb begrepen moet er nog een update komen voor Kilzone Liberation die alle multiplayer mogelijkheden activeerd. En die update is recentelijk nog een keer uitgesteld omdat ze bij Guerrilla nog steeds bugs tegen komen.
Toch maar even naar de Herengracht?
Ik kan het morgen proberen want dan heb ik pas een geheugenkaartquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef Slicky het volgende:
Nog gelukt Vakkie_W?
Niet in heel Nederlandquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP uitverkocht? Dat dat nog eens zou gebeuren zeg. Natuurlijk door die verlaagde prijs.
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Lunar het volgende:
Ik heb deze http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAS63
Werkt prima; retesnel!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb net de 2gb versie besteld.
Hoeveel games kan je kwijt op zijn memorystick van 1 gig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Lunar het volgende:
[..]
![]()
Een spelletje laden duurt maar een paar seconden, afhankelijk van het spel natuurlijk.
Veeeeeeeeeel sneller als een UMD, heel veel sneller.
1 of 2.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef Slicky het volgende:
1 als je mazzel hebt, maar dan zijn er altijd nog ripkits...
Gaat om het moederbord...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
M'n shitload aan bol.com bonnen uitbesteed. BIj deze heb ik een witte PSP voor 6,95. Maar het is een IC1003 geval dus schijnbaar lastiger te downgraden? Maar goed ik zie het wel.
Nog halen:
-usb kabel
-mem stickie
-folie voor schermpje
...
Zoiets had dus ook begrepen. Het is een TA-82 met Firmware 2.81. Maar het is mogelijk heb ik begrepen.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Ipho het volgende:
KILLZONE ONLINE HWHOWHOWEHOWHWOHW!@@!@!!!1
frimeware update ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Hijacking het volgende:
ey jonks ik zat dus te chillen op internet met mn psp
en ik bedacht me dat het wel lijp zou zijn als ik youtube filmpjes kan bekijken
alleen dan moet ik een versie van macro media player of java hebben is dat mogelijk ?
Ik zag vorige week nog een stapeltje liggen bij de MM. De DS stapel was nog veel groter. Dus ik weet ook niet of dat iets zegtquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP uitverkocht? Dat dat nog eens zou gebeuren zeg. Natuurlijk door die verlaagde prijs.
Misschien dat Youtube ook compatible word met flash 6 voor de PSP. Youtube heeft immers haar site aangepast voor de Nintendo Wii browser die flash 8 gebruikt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef KeKouKeLe het volgende:
PSP heeft Flash 6 (of zo) en youtube gebruikt Flash 9. Tenzij er een homebrew-oplossing of een update van Sony komt, gaat dat dus helaas niet werken.
Ik heb die patch ook gedownload, is mn batterij leeg, waardoor ik hem niet kan installerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef Pilldriver het volgende:
De PSP-browser is inderdaad (nog?) niet compatible met youtube, helaas, zou het ook wel cool vinden als dit zou werken.
enneuh: Killzone Liberation Online is VET
deze volgordequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Tekken, Killzone, Ridge Racer 2 en Daxter zijn binnen.Welke zal ik eerst gaan spelen?
Believe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
deze volgorde
Daxter, Tekken, Killzone, Ridge Racer.
ik heb hetzelfde, maar volgens mij moet je je aanmelden op: www.yourgamingname.com met die Network Acces Code die bij je PSP zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, een account aangemaakt op killzone.com, maar ik krijg steeds de melding 'deze gebruikersnaam komt niet overeen met het wachtwoord' als ik probeer in te loggen met m'n psp.
Duurt het lang voordat zo'n account daadwerklijk is geactiveerd?
Daxterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Tekken, Killzone, Ridge Racer 2 en Daxter zijn binnen.Welke zal ik eerst gaan spelen?
Dat hoefde met Socom ook niet. Plus dat er op de killzone website of psp website nergens iets uitgelegd wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Radioheader het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, maar volgens mij moet je je aanmelden op: www.yourgamingname.com met die Network Acces Code die bij je PSP zit.
Klopt, op de forums van killzone is idd te lezen dat je je moet aanmelden met het www.yourgamingname.com account, NIET Met het killzone.com account (Logisch is anders maarja het zij zo...)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Radioheader het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, maar volgens mij moet je je aanmelden op: www.yourgamingname.com met die Network Acces Code die bij je PSP zit.
Max. 30, als je wiltquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef JK het volgende:
En met hoeveel fps pakt ie die filmpjes ? Mijn PSP ligt alweer lange tijd te verstoffen.... echt te erg voor woorden
Wit is het nieuwe zwartquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een hele mooie witteAlleen zie ik constant dat er een klein wit pixeltje te zien is in het scherm. Deze is te zien bij allerlei kleuren achtergrond. Ik neem aan dat dit onder de garantie valt?
Ow ja? Heb je daar een direct linkje naartoe, want ik kan het zo 123 niet vindenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, FRS heeft nu een 3 voor 2-aanbieding voor een aantal PSP-spellen.
Ik heb er vanochtend ook een bij mezelf ontdekt.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een hele mooie witteAlleen zie ik constant dat er een klein wit pixeltje te zien is in het scherm. Deze is te zien bij allerlei kleuren achtergrond. Ik neem aan dat dit onder de garantie valt?
Grappig als dit zou werken. Vandaag maar ff een stickje halenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend ook een bij mezelf ontdekt.Misschien dit eens proberen.
Ik zie bij een video nu ook een stipje zitten, eerst maar ff dat Luie pixel filmpje proberen anders: http://tweakers.net/nieuw(...)garantie-op-PSP.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig als dit zou werken. Vandaag maar ff een stickje halen
Zaten niet echt leuke spellen tussen. Alleen medal of honor.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
FRS = Free Record Shop. Ik denk dat je 't beste gewoon ff langs kunt gaan.
Dat vond ik ik zo verschrikkelijk irritant, aan die NFS games, daarom beviel Ridge Racer ook veel beter, dat is toch echt 1 van de beste racegames voor de PSPquote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef Hijacking het volgende:
ik heb nu need for speed carbon en gta vc
beide toffe spellen alleen carbon vind ik jammer dat alle banen zo donker zijn
Over race games gesproken. Welke is nou op dit moment 1 van de beste? (mag ook een oude zijn)quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Dat vond ik ik zo verschrikkelijk irritant, aan die NFS games, daarom beviel Ridge Racer ook veel beter, dat is toch echt 1 van de beste racegames voor de PSP
Burn out Legends blijft ook erg leuk om te spelen, maar het beste vind ik toch wel GranTursmo 2, maar ja dan heb je wel een gedowngrade PSP nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over race games gesproken. Welke is nou op dit moment 1 van de beste? (mag ook een oude zijn)
Ik weet niet hoelang je dat filmpje moet draaien, maar na een kwatier was hij er nog niet uit. Dus ik denk dat ik vandaag Sony maar eens ga bellen en dat ding op ga sturen. Zo' n witte pixel is toch irritant, zeker als je wat "donkere" spellen / levels hebt.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend ook een bij mezelf ontdekt.Misschien dit eens proberen.
Ja het spel schijnt nogal pittig te zijn naar het schijnt...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit vast in het 5e level en geen idee wat ik moet doen [afbeelding]
Hangt ervan af wat voor type racegame je zoekt. Ik vind persoonlijk DTM race driver 2 het beste race spel op de psp.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over race games gesproken. Welke is nou op dit moment 1 van de beste? (mag ook een oude zijn)
Je stuurt m naar sony zelf op, ik denk dat ze daar wel de nodige psp's op voorraad hebben liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb gister Sony maar ff gebeld omdat ik dus een dode witte pixel heb. Ik moest me op een site aanmelden waardoor ik een mailtje krijg met een pdf met de adres gegevens die ik op de doos mo plakken.
Volgende site moet ik binnen 14 dagen een nieuwe hebben....maar als ze niet te krijgen zijn in NL (behalve de pink) neem ik aan dat dit langer gaat duren, of zal Sony wat reserve hebben liggen voor de dode pixel gevallen?
Ga eerst nog wat spelen (Daxter) en dan stuur ik ' m ergens in de loop van volgende week op.
ja dat adviseerde de winkel waar mijn vriendin 'm gekocht heeft. Via hun zou het juist nog 2 weken langer duren omdat het via het hoofdkantoor gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Je stuurt m naar sony zelf op, ik denk dat ze daar wel de nodige psp's op voorraad hebben liggen
Ik heb een zwarte pixel, kan dit ook een dode pixel zijn, of zijn die alleen maar wit...? 't viel mij ineens op bij een geripte dvd die ik op mn stickje plaatste, maar ik heb mn PSP ook nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb gister Sony maar ff gebeld omdat ik dus een dode witte pixel heb. Ik moest me op een site aanmelden waardoor ik een mailtje krijg met een pdf met de adres gegevens die ik op de doos mo plakken.
Volgende site moet ik binnen 14 dagen een nieuwe hebben....maar als ze niet te krijgen zijn in NL (behalve de pink) neem ik aan dat dit langer gaat duren, of zal Sony wat reserve hebben liggen voor de dode pixel gevallen?
Ga eerst nog wat spelen (Daxter) en dan stuur ik ' m ergens in de loop van volgende week op.
Een dode pixel kan alle kleuren hebben. Maar als je PSP , ik dacht, een maand oud is dan valt die onder de garantie. Die kun je gewoon bij Sony omruilen voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:54 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte pixel, kan dit ook een dode pixel zijn, of zijn die alleen maar wit...? 't viel mij ineens op bij een geripte dvd die ik op mn stickje plaatste, maar ik heb mn PSP ook nog niet zo lang.
Misschien dat ik het dan ook nog doe. Mijn PSP heb ik gewonnen en ik heb dus geen bon. Kan dat nog een probleem zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een dode pixel kan alle kleuren hebben. Maar als je PSP , ik dacht, een maand oud is dan valt die onder de garantie. Die kun je gewoon bij Sony omruilen voor een nieuwe.
Hier op deze site kun je je aanmelden.
https://playstationservice.moduslink.com/
Dan is dat een probleem. De voorwaarde is dat je een kopie van de bon erbij doet of een bank afschrift waar duidelijk te zien of te lezen is dat je een PSP hebt aangeschaft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien dat ik het dan ook nog doe. Mijn PSP heb ik gewonnen en ik heb dus geen bon. Kan dat nog een probleem zijn?
Hmm, die hadden dus blijkbaar gewoon nog wat liggen. Dat was helaas niet zo bij de winkel waar de mijne vandaan komt....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Snatsie het volgende:
Hey, ik heb ook last gehad van een "luie pixel". Dat gebeurde 3 dagen na dat ik hem aan had geschaft bij de Intertoys. Ik ben er terug mee naar de Intertoys geweest, en die ruilde hem gewoon om tegen een nieuwe.
Nee hoor. Ik had de laatste gekocht daar. Toen ik er mee terug kwam zeiden ze dat ze er een gingen bestellen. Die was na 2 dagen binnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm, die hadden dus blijkbaar gewoon nog wat liggen. Dat was helaas niet zo bij de winkel waar de mijne vandaan komt....
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:23 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had de laatste gekocht daar. Toen ik er mee terug kwam zeiden ze dat ze er een gingen bestellen. Die was na 2 dagen binnen.
Je bedoeld de Pro Tour? Dan begin je met rank 250. Je kan eerst je skills omhoog krijgen door wat van die oefeningen te doen. Dan mag je in kleine tournooien gaan spelen tegen laag geklasseerde tegen standers. Als je het daar goed in doet sta je binnen de kortste keren in de top 150. Dan mag je mee gaan doen aan Gran Slam tournooien. Vaak krijg je ook een wildcard omdat je de laatste tijd opvallend hebt gespresteerd. Als je eenmaal een beetje in het spel zit werkt het wel verslavend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef signom het volgende:
Gisteren Virtua Tennis 3 gekocht, leuke gameplay, ziet er goed uit.
Maar die world tour, euhm je moet eerst de stomste dingen uithalen ( soort van bowlen, bommen kapot meppen, en meer van die onzin ) om een echt toernooitje te spelen? je bent op het begin rank 300, maar weet iemand hoe ik hoger kan komen? kan geen toernooi in omdat die vanaf rank100 zijn steeds. Of doe ik iets verkeerds?
Hoe kom je aan demo's?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef J.Herrer het volgende:
Full auto 2 Battlelines demo is wel bruut![]()
![]()
Denk dat ik dat spel ook een keer ga kopen
Nou hopen dat je geen dode pixel hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef st0fzuiger het volgende:
Kheb vandaag zwarte value pack gekocht de laatste
Hey bedankt, ik ga het meteen even proberen, mijn rank is trouwens toch echt 300..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Je bedoeld de Pro Tour? Dan begin je met rank 250. Je kan eerst je skills omhoog krijgen door wat van die oefeningen te doen. Dan mag je in kleine tournooien gaan spelen tegen laag geklasseerde tegen standers. Als je het daar goed in doet sta je binnen de kortste keren in de top 150. Dan mag je mee gaan doen aan Gran Slam tournooien. Vaak krijg je ook een wildcard omdat je de laatste tijd opvallend hebt gespresteerd. Als je eenmaal een beetje in het spel zit werkt het wel verslavend.
Bel ff dat nummer dat ik bij mijn vorig post gaf. Daar hebben ze vast antwoord op, maar ik stuur 'm gewon op en als daar weer een dode pixel op zit dan stuur ik die ook weer terug. Kost mij niks. Alleen ik ben 'm dan een tijdje kwijt, maar dat heb ik liever dan constant naar een wit puntje te kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
In hoeverre heeft het eigenlijk zin om het naar Sony op te sturen als de kans er toch is dat de volgende ook dode pixels bevat. Ik bedoel ze kunnen het wel omwisselen met een nieuwe, maar dan weten ze toch niet dat die ook pixelvrij is tenzij ze de nieuwe verpakkingen ook open gaan maken.
Ik zit echt in een dilemma. Ik heb 2 dode pixels. In hoeverre staat het in verhouding dat je het weken kwijt bent, schaarste van de PSP, de firmware kan anders zijn en de garantie dat je daadwerkelijk een pixelvrije psp krijgt?
Ik had 3 witte pixels. En ja, kapotte/halve pixels op de PSP is net zo common als een crashende 360quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef Snatsie het volgende:
Als ik het topic doorlees lijkt het wel of iedereen hier dode pixels heeft
Zolang ze er een goede garantie opgeven vind ik het bestquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Snatsie het volgende:
Eigenlijk best triest dat Sony gewoon rommel LCD schermpjes in zo'n duur aparaat stopt.
Ow god ik ben verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
Okido. Kheb contact opgenomen. Ik ga hem ook terugsturen. Ze konden niet helemaal garanderen dat de volgende ook pixelvrij is, maar als het zover is dan moet ik het maar weer terugsturen. Ben benieuwd.
Hoe ziet dat er dan uit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
ik heb geen dode pixels op mn witte ( klopt af )
zoek mij nog steeds zo'n stalen logitech hoes
Ik ook niet op mijn anderhalf jaar oude zwarte. Snap dus niet zo goed wat julie er allemaal mee doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
zoek mij nog steeds zo'n stalen logitech hoes
Zou ik ook wel willen weten , iemand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:28 schreef wizarddragon het volgende:
Bestaat er zoiets als een VPN client voor PSP?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Snatsie het volgende:
Eigenlijk best triest dat Sony gewoon rommel LCD schermpjes in zo'n duur aparaat stopt.
Dode pixels ontstaan ook niet, ze zitten er in of niet. Als jij geen dode pixels hebt gevonden, dan krijg je ze ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
Waarschijnlijk worden ze vervangen op het hoofdkantoor van een winkel keten, en dat de winkels gewoon hun laatste voorraad mogen verkopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef KeKouKeLe het volgende:
Wat ik heb gehoord, is dat Sony op dit moment alle voorraad aan het terughalen is en deze gaat vervangen door PSP's met een hogere (lees: op het moment niet downgradebare) firmware. Of ze ook daadwerkelijke vervangen worden, of dat Sony bestaande modellen zal gaan flashen weet ik niet. Feit blijft wel dat er op dit moment bijna geen PSP te verkrijgen is en de "nieuwe" voorraad een firmware hoger dan 3.03 zal hebben.
Het schijnt bevestigd te zijn door Dixons. Zie ook dit nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze vervangen op het hoofdkantoor van een winkel keten, en dat de winkels gewoon hun laatste voorraad mogen verkopenWant ik heb hier verder niks over gehoord
![]()
quote:Even roundup volgens mij, de winkeleigenaren en Sony:
-Alle PSP's uit normale winkels/warenhuizen (e.g. V&D, Dixons) zijn teruggeroepen door SONY Nederland, omdat ze te weinig winst maken. Wanneer ze 'klaar' zijn, komen ze met een nieuwe Firmware: 3.10 / 3.40...
-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
-Wie een "oude PSP" wilt kopen, heeft waarschijnlijk pech, of je moet er eentje tweedehands scoren.
-Rumors dat er geen PSP's meer beschikbaar zouden zijn omdat Sony zou werken aan de PSP-2, zijn dus nep.
Wat belachelijkquote:
Laat ik voorop stellen dat dit een niet betrouwbare bron is. Het is gewoon van een gebruiker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat belachelijk
Dus de politie kan je huis binnen stormen en checken of je psp firmware 1.5 heeft en je 360 geflashed is, maar die wietplantage op zolder laten ze zitten
Je bent al telaat zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus dat wil zeggen als ik nog een psp wil kopen dat ik heel snel moet zijn?
WTFquote:
Waar werk jij dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTFNou, dat met die polities gaat nooit gebeuren
En zoiezo, je bent toch niet verplicht om een bepaalde firmware te hebben
Wat nou als de mensen die hem bij de launch hebben gekocht, de firmware niet willen/kunnen updaten? Klink-klare onzin dus
Dat van die PSP's terugroepen zal ik vanmiddag is navragen op me werk![]()
Ben benieuwd....quote:
Het is dus niet waarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat van die PSP's terugroepen zal ik vanmiddag is navragen op me werk![]()
quote:Sinds gisteren werd wereldwijd bericht over het 'terugroepen van PSP's uit de Nederlandse winkelrekken'. Dit zou dienen om het hacken van de PSP's tegen te gaan. Nick Sharples, woordvoerder van SCEE, meldde vandaag dat Sony met klem ontkent ook maar één PSP teruggeroepen te hebben. De enige reden dat er zo weinig PSP's in de winkelrekken liggen is omdat de vraag naar PSP's sinds de prijsdaling 'dramatisch' gedaald. De PSP wordt sinds de daling van de prijs 40% meer verkocht in Europa.
quote:De enige reden dat er zo weinig PSP's in de winkelrekken liggen is omdat de vraag naar PSP's sinds de prijsdaling 'dramatisch' gedaald.
Ik ookquote:
Ik heb het gisteren ook na gevraagd dus. En het klopt dus ook echt niet. Er is nooit een PSP teruggestuurd...quote:
Hij is alleen nergens leverbaar hoorde ik, verwachtte levertijd is 2 wekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
Bij dynabyte in het krantje stond nu een aanbieding,
Basepack+1gb geheugenkaart + tasje, autolader en nog wat dingen
voor 200 ¤
zowel zwart als wit
Ik kijk zo op de verpakking van m'n psp. Er staat geen vermelding van de firmware op de buitenkant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef Slasher het volgende:
Kan je trouwens op de verpakking zien welke firmware er op zit?
fw2.50 dat is aardig oud.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef DJJoris het volgende:
Vandaag kwam mijn PSP Valuepack binnen bij Bol.com vandaan (had 1gig intern geheugen ipv 32mb meegeleverd terwijl de verpakking duidelijk Value pack zegt).
Gelijk maar even Lumines gehaald, Mortal Kombat, Wipe Out, Tekken en Ridge Racer2.
Hij had trouwens een Spaanse verpakking, Nederlandse handleiding en FW 2.50.
Wel, dat kan met GTA unpatchedquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:56 schreef st0fzuiger het volgende:
ik heb 2.81 ik heb gehoord dat je daarmee niet kan ombouwen ( niet dat het me wat uit maakt want ik hou daar niet van)
Niemand?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:44 schreef Slasher het volgende:
Wanneer komt de re-design versie van de PSP?
Details redesign PSP
Heb je hem wel goed erin gezet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn psp blijft zeggen als ik er een Sandisk memory stick PRO duo in doe dat hij nog steeds zegt, geen kaart aanwezig??
Het lampje links onder blijft knipperen?
Hoe speelt dit op de PSP?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Snatsie het volgende:
Vanacht mezelf verzien van wat nieuwe spellen voor op de PSP:
- Football Manager 2007
Hmm..zag gisteren nog een hele lading liggen in WC Woensel in Eindhoven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
Het wordt godverdomme nou echt eens een keer tijd dat Sony die krengen weer gaat leveren![]()
Zoooo ? Dan ga ik 2call maar eens aan de oortjes trekken, want dan moeten die em toch ook weer bijna hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm..zag gisteren nog een hele lading liggen in WC Woensel in Eindhoven?
Waarschijnlijk moet je hem dan formatterenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hij heeft het in een foto toestel altijd gedaan, dus snap het niet waarom nu ineens niet meer
Heb hem gister even getest, maar ik vind het maar brak. Het spel is hetzelfde als de PC (iets wat versimpelt). Maar de sneltoetsen zijn zo onhandig.quote:
dit heb ik geprobeert, maar ook dan zegt hij dat er geen kaart in zitquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je hem dan formatteren
Gewoon vanaf je PSP zelf
En dan als die slimline psp er is dan weer vragen van "waarom die slimline psp kopen als er over een tijdje de psp 2 komt"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Waarom zou je nu een PSP willen, als over een paar maanden een véél fijnere uitkomt? (Die misschien nog goedkoper zou kunnen zijn ook, $170)
Zijn geruchten, kan zomaar gewoon niet komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Waarom zou je nu een PSP willen, als over een paar maanden een véél fijnere uitkomt? (Die misschien nog goedkoper zou kunnen zijn ook, $170)
paar maanden.............yeah rightquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Je moet toch een MOVIE map maken en het daarin plaatsenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Hmm ik probeer een Southpark aflevering op mn psp te zetten maar ik zit al de hele tijd te kloten![]()
Het bestand heet MAQ01104 en zit ook een .thm bestandje bij
Ik sleep die shit naar MP_ROOT/100MNV01 map
Rename naar M4V10002, zelfde doe ik met thm bestandje... film wordt niet herkend
Ik zet het over naar MP_ROOT/101ANV01 map
Film wordt hier ook niet herkend
Dus ik verwijder alles en kopieer het opnieuw naar 100MNV01, maar dan zonder naamwijziging.. ook niet![]()
Dus weer kopieren naar die andere map.. je raad het al, weer niet![]()
En als ik hem gewoon in de videomap zet, herkent ie hem helemaal niet
Heeft iemand nog een idee hoe het wel moet?
In de tijd dat je bezig was de aflevering op je PSP te zetten kon je em ook allang op je PC kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Hmm ik probeer een Southpark aflevering op mn psp te zetten maar ik zit al de hele tijd te kloten![]()
Rename naar M4V10002, zelfde doe ik met thm bestandje... film wordt niet herkend
Dus ik verwijder alles en kopieer het opnieuw naar 100MNV01, maar dan zonder naamwijziging.. ook niet![]()
Ik heb het ook nog niet geprobeerd. Maar misschien moet die map dus "MOVIE" heten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is waar
Maar ik wil hem niet op de pc kijken, maar op de psp als ik vanmiddag weg ben
En een movie map heb ik al; Video
Ik had het ook een keer, maar volgens mij moet het of VIIDEO hetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet geprobeerd. Maar misschien moet die map dus "MOVIE" heten?
Tsja ik heb er ook niet echt van begrepen waarom het standaard slepen zo moeilijk gaat, dus heb ik "ergens" imTOO PSP Video converter 3 "gehaald". Daar kan je alles naar mp4 converteren en via de PSP Video Manager naar je PSP sturen. Nooit problemen mee gehad. Werkt prima voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb bij Zercom een 2Gb kaartje aangeschaft voor ong. 35 euro. 2Gb is goed betaalbaar dus en je kunt er net even wat meer op kwijt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik moet dus een memory card kopen,
Wat raden de mensen mij aan , 1GB of 2GB ??
Gewoon kopen, en dat spel doorverkopen op marktplaatsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Is dat witte pakket met ratchet and clank? Die hoef ik namelijk niet
Ik wil wel de firmware vantevoren weten, en die staat bij pakketten volgens mij niet op de doos.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gewoon kopen, en dat spel doorverkopen op marktplaats
Je kan daar nu nog makkelijk 25-30 euro voor vragen, heb je er nog winst op gemaakt ook![]()
Ik heb mijn PSP nu ein-de-lijk ontvangen. Het lijkt er op dat Sony langzaam weer begint met leveren. Ik kreeg em van 2call bij mijn abbo, en dat heeft 3 weken geduurd. Ik heb nu een Base Pack Black met firmware versie 3.11. Dat is dus kut, want die is nog niet te downgraden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:41 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik wil wel de firmware vantevoren weten, en die staat bij pakketten volgens mij niet op de doos.
Dat is idd met dat spel,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Is dat witte pakket met ratchet and clank? Die hoef ik namelijk niet
Leg uit?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:18 schreef button4ever het volgende:
Niet doen zijn veel fakes in omloop:)
Niemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:55 schreef Kantar het volgende:
Weet iemand hier misschien of de White Value Pack met Loco Roco nog ergens te koop is? Ik heb hier alle winkels al geprobeerd maar kan hem nergens vinden en op internet is ie ook overal (voor zover ik weet waar ze allemaal te koop zijn) ook (tijdelijk) uitverkocht.![]()
Het lijkt me erg lastig een 1st person shooter te spelen zonder muis......quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb nu 2.80 en als ik PSP-Update wil doen zegt die dat het niet nodig is.
Maar me buurjongen heeft 3.10 dus wtf?
Trouwens ik heb MoH: Heroes gekocht voot 19,99 en dat was het zeker waard.![]()
Nee de besturing is perfect.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het lijkt me erg lastig een 1st person shooter te spelen zonder muis......
fw 3.50 is er al hoor...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb nu 2.80 en als ik PSP-Update wil doen zegt die dat het niet nodig is.
Maar me buurjongen heeft 3.10 dus wtf?
Trouwens ik heb MoH: Heroes gekocht voot 19,99 en dat was het zeker waard.![]()
ja maar wrrm kan ik niet fw 3.50 dan niet downen?:Dquote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef JK het volgende:
[..]
fw 3.50 is er al hoor...
Ik vond MoH Heroes ook niet te besturen.. FPS Is toch echt voor een muis... uitzondering daargelaten ; Metroid Prime Hunters op de DS.
3.50 is er inderdaad al.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef JK het volgende:
[..]
fw 3.50 is er al hoor...
Ik vond MoH Heroes ook niet te besturen.. FPS Is toch echt voor een muis... uitzondering daargelaten ; Metroid Prime Hunters op de DS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
3.50 is er inderdaad al.Kan er dan ook gedowngrade worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Op het moment dat er een kernel exploit is dan kan er gedowngrade worden. Ik vermoed dat mensen die nog geen 3.50 hebben dan eerst moeten updaten naar 3.50, waarna er gedowngrade kan worden naar 1.5, om vervolgens weer te upgraden naar 3.50oe ofzo.quote:
Nou ja. Zinvoller. Kijk ik kan ook nog niets, omdat ik 3.11 heb, heb em zelf ook pas 1,5 week. Ik zit er dus ook op te wachten. Wat heet zinvoller, alles wat door de mens gemaakt wordt kan door de mens gekraakt worden he. Het is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Slasher het volgende:
Dus het word steeds "zinvoller" om een nieuwe psp met 3.50 te kopen?
Ja, Lumines. Je MOET de europese of de amerikaanse versie hebben.quote:
IK heb je ff een PM gestuurd als je het niet erg vindquote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, Lumines. Je MOET de europese of de amerikaanse versie hebben.
Dat is niet erg, ik heb ook al gereageerd, maar ik zou niet al te blij zijn nog als ik jou was.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:32 schreef Slasher het volgende:
[..]
IK heb je ff een PM gestuurd als je het niet erg vind
Bedankt voor je reactie, maakt mij niet uit hoor, ik had dus begrepen dat je lumines nodig hebt om te downgradenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet erg, ik heb ook al gereageerd, maar ik zou niet al te blij zijn nog als ik jou was.
User-mode exploits zijn er nu inderdaad voor alle firmwares, alleen heb je er zo weinig aan...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Op het moment dat er een kernel exploit is dan kan er gedowngrade worden. Ik vermoed dat mensen die nog geen 3.50 hebben dan eerst moeten updaten naar 3.50, waarna er gedowngrade kan worden naar 1.5, om vervolgens weer te upgraden naar 3.50oe ofzo.
Momenteel is er echter nog geen kernel exploit. Het gaat nu een beetje hetzelfde als met 3.03. Daar werd ook eerst een user exploit gevonden dacht ik. Dat moet ook wel, want die user exploit is nodig om een kernel exploit te vinden dacht ik. Anyway, momenteel is het dus mogelijk om met die user mode exploit de "Hello World" homebrew te draaien op ELKE officiele firmware die er is. Enige nadeel is dat je er een bepaalde game voor nodig heb, maar wellicht wordt dat nog opgelost. Dat is op zich niet veel, maar het is een begin.
Nou ik heb zo'n 'nieuwe' PSP. Ik kreeg em bij een gsm-abbo, maar ik heb ook 3 weken moeten wachten. Ze hadden em niet meer op voorraad, en elke winkel die ik heb gebeld (en dat zijn er veel) hadden er ook geen. Sony leek leveringsproblemen te hebben. Toen kreeg ik ineens een mail dat ik een PSP ging krijgen van de gsm-toko, en de dag erna had ik hem inderdaad. Wel met fw-versie 3.11, waar ik nog niets mee kan.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
User-mode exploits zijn er nu inderdaad voor alle firmwares, alleen heb je er zo weinig aan...
t/m 3.03 zijn alle firmwares te downgraden, de firmwares daarna (nog) niet.
Sony versterkt de beveiliging iedere keer weer dus het wordt steeds moeilijker om exploits te vinden, geduld is een schone zaak![]()
Ik heb m'n PSP nu net meer dan een jaar, met firmware 3.40-OE, ik gebruik dit vooral om emulators te runnen (nes, snes, en sega games), psp spellen koop ik altijd origineel.
afgelopen weekend The Warriors gehaald, deze ligt nu bij Bart Smit (in mtricht) voor 20¤, terwijl deze in alle andere winkels nog tussen de 30¤ en 40¤ ligt, aanrader, erg vet spel!
Ook nog overal gevraagd of er al nieuwe psp's waren, het broertje van een vriend van me wil er een maar overal hetzelfde antwoord: "Waarschijnlijk volgende week"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |