Uhm ja... Ik heb een 2.82 firmware en die kun je alleen maar downgraden met een unpatched GTA LCS versiequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als of je daar gta voor nodig hebt![]()
maar goed, ik ga er verder niet op in, en laten we dat zo houden.
Is het niet toevallig de 2.60?? De 2.61 update bestaat namelijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef koekiemonster het volgende:
hey,ik heb 2.61 een firmware die blijkbaar niemand heeft. Hoe kan ik nu het makkelijkst downgraden zodat ik ook snes games kan spelen?
Daar zeggen ze overal dat je GTA unpatched nodig hebt om versie 2.81 te kunnen downgraden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Slicky het volgende:
Heb je niet nodig man, ga ff naar een van die sites die ik zei!
Je heb je psp nog niet eens dus je kan nooit weten welke firmware je erbij krijgt....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Daar zeggen ze overal dat je GTA unpatched nodig hebt om versie 2.81 te kunnen downgraden.
Wel waar! Heb vanmiddag een PSP gekocht. Was net binnen bij de Intertoys.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Slicky het volgende:
[..]
Je heb je psp nog niet eens dus je kan nooit weten welke firmware je erbij krijgt....
Wifi aan/uit knopjequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
tvp
Waar is dat schuifknopje, aan de zijkant bij je analoog stick, eigenlijk voor?
Pas als je actief gaat zoeken naar een draadloos netwerk dan gaat er een lampje brandenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef J.Herrer het volgende:
Maar er gaat helemaal niks aan
Ik wil wel ruilen heb een zwartequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:31 schreef Hijacking het volgende:
ik twijfel nu of ik een witte ga kopen
ik kom die overal tegen maar de zwarte is overal uit verkocht ivm leverings problemen met een beetje mazzelf heeft onze mediamarkt ze maandag
knap klote maarja life is bitch
en ik vind de zwarte mooier![]()
http://psp.ign.com/index/release.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik las ergens dat er dit jaar nog 140 games uit gaan komen voor de PSP. Kan iemand dat bevestigen?
Alsof wij dat moeten ruikenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik las ergens dat er dit jaar nog 140 games uit gaan komen voor de PSP. Kan iemand dat bevestigen?
Gokje, Field Commander?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
en waarom is er nog steeds geen RTS voor de psp
Of Gran Turismoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
en waarom is er nog steeds geen RTS voor de psp
haha kreeg uit betrouwbare bronnen dat er net een lading psp's waren binnengekomen ( handig een bekende die bij intertoys werkt ) dus had ik een kwartier voor sluitingstijd me een witte psp gehaalt. En nu ik hem in mijn handen heb ben ik er wel tevreden mee dat witte staat wel wreed meteen ook ff need for speed carbon bij gekochtquote:
Leuke avatarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef Camplo het volgende:
Ik ga er ook 1 halen.
Voor als ik op vakantie gaat van de zomert![]()
Ja, had je ook maar niet basis pack moeten kopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:42 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha kreeg uit betrouwbare bronnen dat er net een lading psp's waren binnengekomen ( handig een bekende die bij intertoys werkt ) dus had ik een kwartier voor sluitingstijd me een witte psp gehaalt. En nu ik hem in mijn handen heb ben ik er wel tevreden mee dat witte staat wel wreed meteen ook ff need for speed carbon bij gekochtZiet er wel leuk uit maar doordat er geen geheugen bij zit kan ik niet saven
![]()
must have
- geheugen kaart
- oordopjes
- scherm folie
- bescherm hoes
andere hadden ze nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja, had je ook maar niet basis pack moeten kopen![]()
Jawel, voor de mensen die het vorige topic niet hebben gelezen ikv de killzone liberation multiplayer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:47 schreef keessie13 het volgende:
nooit op jezelf reageren toch?
anyways, ik heb het gevonden. Als ik het goed heb begrepen moet er nog een update komen voor Kilzone Liberation die alle multiplayer mogelijkheden activeerd. En die update is recentelijk nog een keer uitgesteld omdat ze bij Guerrilla nog steeds bugs tegen komen.
Toch maar even naar de Herengracht?
Ik kan het morgen proberen want dan heb ik pas een geheugenkaartquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef Slicky het volgende:
Nog gelukt Vakkie_W?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |