Tsja ik heb er ook niet echt van begrepen waarom het standaard slepen zo moeilijk gaat, dus heb ik "ergens" imTOO PSP Video converter 3 "gehaald". Daar kan je alles naar mp4 converteren en via de PSP Video Manager naar je PSP sturen. Nooit problemen mee gehad. Werkt prima voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Hmm ik probeer een Southpark aflevering op mn psp te zetten maar ik zit al de hele tijd te kloten![]()
Het bestand heet MAQ01104 en zit ook een .thm bestandje bij
Ik sleep die shit naar MP_ROOT/100MNV01 map
Rename naar M4V10002, zelfde doe ik met thm bestandje... film wordt niet herkend
Ik zet het over naar MP_ROOT/101ANV01 map
Film wordt hier ook niet herkend
Dus ik verwijder alles en kopieer het opnieuw naar 100MNV01, maar dan zonder naamwijziging.. ook niet![]()
Dus weer kopieren naar die andere map.. je raad het al, weer niet![]()
En als ik hem gewoon in de videomap zet, herkent ie hem helemaal niet
Heeft iemand nog een idee hoe het wel moet?
Ik heb bij Zercom een 2Gb kaartje aangeschaft voor ong. 35 euro. 2Gb is goed betaalbaar dus en je kunt er net even wat meer op kwijt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik moet dus een memory card kopen,
Wat raden de mensen mij aan , 1GB of 2GB ??
Gewoon kopen, en dat spel doorverkopen op marktplaatsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Is dat witte pakket met ratchet and clank? Die hoef ik namelijk niet
Ik wil wel de firmware vantevoren weten, en die staat bij pakketten volgens mij niet op de doos.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gewoon kopen, en dat spel doorverkopen op marktplaats
Je kan daar nu nog makkelijk 25-30 euro voor vragen, heb je er nog winst op gemaakt ook![]()
Ik heb mijn PSP nu ein-de-lijk ontvangen. Het lijkt er op dat Sony langzaam weer begint met leveren. Ik kreeg em van 2call bij mijn abbo, en dat heeft 3 weken geduurd. Ik heb nu een Base Pack Black met firmware versie 3.11. Dat is dus kut, want die is nog niet te downgraden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:41 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik wil wel de firmware vantevoren weten, en die staat bij pakketten volgens mij niet op de doos.
Dat is idd met dat spel,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Is dat witte pakket met ratchet and clank? Die hoef ik namelijk niet
Leg uit?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:18 schreef button4ever het volgende:
Niet doen zijn veel fakes in omloop:)
Niemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:55 schreef Kantar het volgende:
Weet iemand hier misschien of de White Value Pack met Loco Roco nog ergens te koop is? Ik heb hier alle winkels al geprobeerd maar kan hem nergens vinden en op internet is ie ook overal (voor zover ik weet waar ze allemaal te koop zijn) ook (tijdelijk) uitverkocht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |