Tsja ik heb er ook niet echt van begrepen waarom het standaard slepen zo moeilijk gaat, dus heb ik "ergens" imTOO PSP Video converter 3 "gehaald". Daar kan je alles naar mp4 converteren en via de PSP Video Manager naar je PSP sturen. Nooit problemen mee gehad. Werkt prima voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Hmm ik probeer een Southpark aflevering op mn psp te zetten maar ik zit al de hele tijd te kloten![]()
Het bestand heet MAQ01104 en zit ook een .thm bestandje bij
Ik sleep die shit naar MP_ROOT/100MNV01 map
Rename naar M4V10002, zelfde doe ik met thm bestandje... film wordt niet herkend
Ik zet het over naar MP_ROOT/101ANV01 map
Film wordt hier ook niet herkend
Dus ik verwijder alles en kopieer het opnieuw naar 100MNV01, maar dan zonder naamwijziging.. ook niet![]()
Dus weer kopieren naar die andere map.. je raad het al, weer niet![]()
En als ik hem gewoon in de videomap zet, herkent ie hem helemaal niet
Heeft iemand nog een idee hoe het wel moet?
Ik heb bij Zercom een 2Gb kaartje aangeschaft voor ong. 35 euro. 2Gb is goed betaalbaar dus en je kunt er net even wat meer op kwijt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik moet dus een memory card kopen,
Wat raden de mensen mij aan , 1GB of 2GB ??
Gewoon kopen, en dat spel doorverkopen op marktplaatsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Is dat witte pakket met ratchet and clank? Die hoef ik namelijk niet
Ik wil wel de firmware vantevoren weten, en die staat bij pakketten volgens mij niet op de doos.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gewoon kopen, en dat spel doorverkopen op marktplaats
Je kan daar nu nog makkelijk 25-30 euro voor vragen, heb je er nog winst op gemaakt ook![]()
Ik heb mijn PSP nu ein-de-lijk ontvangen. Het lijkt er op dat Sony langzaam weer begint met leveren. Ik kreeg em van 2call bij mijn abbo, en dat heeft 3 weken geduurd. Ik heb nu een Base Pack Black met firmware versie 3.11. Dat is dus kut, want die is nog niet te downgraden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:41 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik wil wel de firmware vantevoren weten, en die staat bij pakketten volgens mij niet op de doos.
Dat is idd met dat spel,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Is dat witte pakket met ratchet and clank? Die hoef ik namelijk niet
Leg uit?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:18 schreef button4ever het volgende:
Niet doen zijn veel fakes in omloop:)
Niemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:55 schreef Kantar het volgende:
Weet iemand hier misschien of de White Value Pack met Loco Roco nog ergens te koop is? Ik heb hier alle winkels al geprobeerd maar kan hem nergens vinden en op internet is ie ook overal (voor zover ik weet waar ze allemaal te koop zijn) ook (tijdelijk) uitverkocht.![]()
Het lijkt me erg lastig een 1st person shooter te spelen zonder muis......quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb nu 2.80 en als ik PSP-Update wil doen zegt die dat het niet nodig is.
Maar me buurjongen heeft 3.10 dus wtf?
Trouwens ik heb MoH: Heroes gekocht voot 19,99 en dat was het zeker waard.![]()
Nee de besturing is perfect.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het lijkt me erg lastig een 1st person shooter te spelen zonder muis......
fw 3.50 is er al hoor...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb nu 2.80 en als ik PSP-Update wil doen zegt die dat het niet nodig is.
Maar me buurjongen heeft 3.10 dus wtf?
Trouwens ik heb MoH: Heroes gekocht voot 19,99 en dat was het zeker waard.![]()
ja maar wrrm kan ik niet fw 3.50 dan niet downen?:Dquote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef JK het volgende:
[..]
fw 3.50 is er al hoor...
Ik vond MoH Heroes ook niet te besturen.. FPS Is toch echt voor een muis... uitzondering daargelaten ; Metroid Prime Hunters op de DS.
3.50 is er inderdaad al.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef JK het volgende:
[..]
fw 3.50 is er al hoor...
Ik vond MoH Heroes ook niet te besturen.. FPS Is toch echt voor een muis... uitzondering daargelaten ; Metroid Prime Hunters op de DS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
3.50 is er inderdaad al.Kan er dan ook gedowngrade worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Op het moment dat er een kernel exploit is dan kan er gedowngrade worden. Ik vermoed dat mensen die nog geen 3.50 hebben dan eerst moeten updaten naar 3.50, waarna er gedowngrade kan worden naar 1.5, om vervolgens weer te upgraden naar 3.50oe ofzo.quote:
Nou ja. Zinvoller. Kijk ik kan ook nog niets, omdat ik 3.11 heb, heb em zelf ook pas 1,5 week. Ik zit er dus ook op te wachten. Wat heet zinvoller, alles wat door de mens gemaakt wordt kan door de mens gekraakt worden he. Het is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Slasher het volgende:
Dus het word steeds "zinvoller" om een nieuwe psp met 3.50 te kopen?
Ja, Lumines. Je MOET de europese of de amerikaanse versie hebben.quote:
IK heb je ff een PM gestuurd als je het niet erg vindquote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, Lumines. Je MOET de europese of de amerikaanse versie hebben.
Dat is niet erg, ik heb ook al gereageerd, maar ik zou niet al te blij zijn nog als ik jou was.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:32 schreef Slasher het volgende:
[..]
IK heb je ff een PM gestuurd als je het niet erg vind
Bedankt voor je reactie, maakt mij niet uit hoor, ik had dus begrepen dat je lumines nodig hebt om te downgradenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet erg, ik heb ook al gereageerd, maar ik zou niet al te blij zijn nog als ik jou was.
User-mode exploits zijn er nu inderdaad voor alle firmwares, alleen heb je er zo weinig aan...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Op het moment dat er een kernel exploit is dan kan er gedowngrade worden. Ik vermoed dat mensen die nog geen 3.50 hebben dan eerst moeten updaten naar 3.50, waarna er gedowngrade kan worden naar 1.5, om vervolgens weer te upgraden naar 3.50oe ofzo.
Momenteel is er echter nog geen kernel exploit. Het gaat nu een beetje hetzelfde als met 3.03. Daar werd ook eerst een user exploit gevonden dacht ik. Dat moet ook wel, want die user exploit is nodig om een kernel exploit te vinden dacht ik. Anyway, momenteel is het dus mogelijk om met die user mode exploit de "Hello World" homebrew te draaien op ELKE officiele firmware die er is. Enige nadeel is dat je er een bepaalde game voor nodig heb, maar wellicht wordt dat nog opgelost. Dat is op zich niet veel, maar het is een begin.
Nou ik heb zo'n 'nieuwe' PSP. Ik kreeg em bij een gsm-abbo, maar ik heb ook 3 weken moeten wachten. Ze hadden em niet meer op voorraad, en elke winkel die ik heb gebeld (en dat zijn er veel) hadden er ook geen. Sony leek leveringsproblemen te hebben. Toen kreeg ik ineens een mail dat ik een PSP ging krijgen van de gsm-toko, en de dag erna had ik hem inderdaad. Wel met fw-versie 3.11, waar ik nog niets mee kan.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
User-mode exploits zijn er nu inderdaad voor alle firmwares, alleen heb je er zo weinig aan...
t/m 3.03 zijn alle firmwares te downgraden, de firmwares daarna (nog) niet.
Sony versterkt de beveiliging iedere keer weer dus het wordt steeds moeilijker om exploits te vinden, geduld is een schone zaak![]()
Ik heb m'n PSP nu net meer dan een jaar, met firmware 3.40-OE, ik gebruik dit vooral om emulators te runnen (nes, snes, en sega games), psp spellen koop ik altijd origineel.
afgelopen weekend The Warriors gehaald, deze ligt nu bij Bart Smit (in mtricht) voor 20¤, terwijl deze in alle andere winkels nog tussen de 30¤ en 40¤ ligt, aanrader, erg vet spel!
Ook nog overal gevraagd of er al nieuwe psp's waren, het broertje van een vriend van me wil er een maar overal hetzelfde antwoord: "Waarschijnlijk volgende week"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |