Niet in heel Nederlandquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP uitverkocht? Dat dat nog eens zou gebeuren zeg. Natuurlijk door die verlaagde prijs.
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Lunar het volgende:
Ik heb deze http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAS63
Werkt prima; retesnel!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb net de 2gb versie besteld.
Hoeveel games kan je kwijt op zijn memorystick van 1 gig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Lunar het volgende:
[..]
![]()
Een spelletje laden duurt maar een paar seconden, afhankelijk van het spel natuurlijk.
Veeeeeeeeeel sneller als een UMD, heel veel sneller.
1 of 2.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef Slicky het volgende:
1 als je mazzel hebt, maar dan zijn er altijd nog ripkits...
Gaat om het moederbord...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
M'n shitload aan bol.com bonnen uitbesteed. BIj deze heb ik een witte PSP voor 6,95. Maar het is een IC1003 geval dus schijnbaar lastiger te downgraden? Maar goed ik zie het wel.
Nog halen:
-usb kabel
-mem stickie
-folie voor schermpje
...
Zoiets had dus ook begrepen. Het is een TA-82 met Firmware 2.81. Maar het is mogelijk heb ik begrepen.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef Ipho het volgende:
KILLZONE ONLINE HWHOWHOWEHOWHWOHW!@@!@!!!1
frimeware update ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Hijacking het volgende:
ey jonks ik zat dus te chillen op internet met mn psp
en ik bedacht me dat het wel lijp zou zijn als ik youtube filmpjes kan bekijken
alleen dan moet ik een versie van macro media player of java hebben is dat mogelijk ?
Ik zag vorige week nog een stapeltje liggen bij de MM. De DS stapel was nog veel groter. Dus ik weet ook niet of dat iets zegtquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP uitverkocht? Dat dat nog eens zou gebeuren zeg. Natuurlijk door die verlaagde prijs.
Misschien dat Youtube ook compatible word met flash 6 voor de PSP. Youtube heeft immers haar site aangepast voor de Nintendo Wii browser die flash 8 gebruikt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef KeKouKeLe het volgende:
PSP heeft Flash 6 (of zo) en youtube gebruikt Flash 9. Tenzij er een homebrew-oplossing of een update van Sony komt, gaat dat dus helaas niet werken.
Ik heb die patch ook gedownload, is mn batterij leeg, waardoor ik hem niet kan installerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef Pilldriver het volgende:
De PSP-browser is inderdaad (nog?) niet compatible met youtube, helaas, zou het ook wel cool vinden als dit zou werken.
enneuh: Killzone Liberation Online is VET
deze volgordequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Tekken, Killzone, Ridge Racer 2 en Daxter zijn binnen.Welke zal ik eerst gaan spelen?
Believe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
deze volgorde
Daxter, Tekken, Killzone, Ridge Racer.
ik heb hetzelfde, maar volgens mij moet je je aanmelden op: www.yourgamingname.com met die Network Acces Code die bij je PSP zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, een account aangemaakt op killzone.com, maar ik krijg steeds de melding 'deze gebruikersnaam komt niet overeen met het wachtwoord' als ik probeer in te loggen met m'n psp.
Duurt het lang voordat zo'n account daadwerklijk is geactiveerd?
Daxterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Tekken, Killzone, Ridge Racer 2 en Daxter zijn binnen.Welke zal ik eerst gaan spelen?
Dat hoefde met Socom ook niet. Plus dat er op de killzone website of psp website nergens iets uitgelegd wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Radioheader het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, maar volgens mij moet je je aanmelden op: www.yourgamingname.com met die Network Acces Code die bij je PSP zit.
Klopt, op de forums van killzone is idd te lezen dat je je moet aanmelden met het www.yourgamingname.com account, NIET Met het killzone.com account (Logisch is anders maarja het zij zo...)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Radioheader het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, maar volgens mij moet je je aanmelden op: www.yourgamingname.com met die Network Acces Code die bij je PSP zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |