Max. 30, als je wiltquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef JK het volgende:
En met hoeveel fps pakt ie die filmpjes ? Mijn PSP ligt alweer lange tijd te verstoffen.... echt te erg voor woorden
Wit is het nieuwe zwartquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een hele mooie witteAlleen zie ik constant dat er een klein wit pixeltje te zien is in het scherm. Deze is te zien bij allerlei kleuren achtergrond. Ik neem aan dat dit onder de garantie valt?
Ow ja? Heb je daar een direct linkje naartoe, want ik kan het zo 123 niet vindenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, FRS heeft nu een 3 voor 2-aanbieding voor een aantal PSP-spellen.
Ik heb er vanochtend ook een bij mezelf ontdekt.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een hele mooie witteAlleen zie ik constant dat er een klein wit pixeltje te zien is in het scherm. Deze is te zien bij allerlei kleuren achtergrond. Ik neem aan dat dit onder de garantie valt?
Grappig als dit zou werken. Vandaag maar ff een stickje halenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend ook een bij mezelf ontdekt.Misschien dit eens proberen.
Ik zie bij een video nu ook een stipje zitten, eerst maar ff dat Luie pixel filmpje proberen anders: http://tweakers.net/nieuw(...)garantie-op-PSP.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig als dit zou werken. Vandaag maar ff een stickje halen
Zaten niet echt leuke spellen tussen. Alleen medal of honor.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
FRS = Free Record Shop. Ik denk dat je 't beste gewoon ff langs kunt gaan.
Dat vond ik ik zo verschrikkelijk irritant, aan die NFS games, daarom beviel Ridge Racer ook veel beter, dat is toch echt 1 van de beste racegames voor de PSPquote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef Hijacking het volgende:
ik heb nu need for speed carbon en gta vc
beide toffe spellen alleen carbon vind ik jammer dat alle banen zo donker zijn
Over race games gesproken. Welke is nou op dit moment 1 van de beste? (mag ook een oude zijn)quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Dat vond ik ik zo verschrikkelijk irritant, aan die NFS games, daarom beviel Ridge Racer ook veel beter, dat is toch echt 1 van de beste racegames voor de PSP
Burn out Legends blijft ook erg leuk om te spelen, maar het beste vind ik toch wel GranTursmo 2, maar ja dan heb je wel een gedowngrade PSP nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over race games gesproken. Welke is nou op dit moment 1 van de beste? (mag ook een oude zijn)
Ik weet niet hoelang je dat filmpje moet draaien, maar na een kwatier was hij er nog niet uit. Dus ik denk dat ik vandaag Sony maar eens ga bellen en dat ding op ga sturen. Zo' n witte pixel is toch irritant, zeker als je wat "donkere" spellen / levels hebt.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend ook een bij mezelf ontdekt.Misschien dit eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |