Als je kwaliteiten niet voor een lidmaatschap zorgen, dan moet je jezelf inkopen eyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Die Keltie wordt op zijn eerste BoF! meet helemaal doodgeknuffeld![]()
Wat een held! Echt top gozer dat je als verse newbee voor beide servers knaken stort![]()
I WANNA LOVE YOU!!![]()
Geen woorden, maar dadenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
das idd respect voor die gast![]()
voor deze keer danquote:
Kut.. nu moet ik nog echt naar de dump ookquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kut.. nu moet ik nog echt naar de dump ook![]()
Ik had toch wel stoeltjes en stoeptegels op het veld verwachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Tada
(aan de voorbode van de laatste voetbalwedstrijd van het toernooi, afgelopen zaterdag)
ik kan bf2cc niet meer opstarten, dan hangt ie gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Viro of andere admin die kan inloggen:
==================
> Clear maplist > nieuwe mappen toevoegen > selecteer gametype en mode > Save > log uit > wacht 1 min > log in.
Als het goed is moet de server dan weer opstarten.
==================
Dit is wat ik terug krijg vanuit PublicServer
Maar de server hangt toch niet?
Als iemand het even kan checken, dan kan ik weer antwoorden richting PublicServer.
2x gewonnen, stond ik 1x Rechts Back (als linkspootquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had toch wel stoeltjes en stoeptegels op het veld verwacht
Jullie hebben in ieder geval de tegenstanders onder de grasmat gestopt
jij bent dat binkie die zig lekker zit te rukken neem ik aan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Tada
(aan de voorbode van de laatste voetbalwedstrijd van het toernooi, afgelopen zaterdag)
Dat heb ik ookal geprobeerd, maar helpt niet. Dat was voor je de mail stuurdequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
==================
> Clear maplist > nieuwe mappen toevoegen > selecteer gametype en mode > Save > log uit > wacht 1 min > log in.
==================
Als iemand het even kan checken, dan kan ik weer antwoorden richting PublicServer.
Ja zo'n vermoeden had ik al, maar ja wilde het toch even verifieren voordat ik weer mailde naar PS.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat heb ik ookal geprobeerd, maar helpt niet. Dat was voor je de mail stuurde
net weer even geprobeerd, werkt nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik al, maar ja wilde het toch even verifieren voordat ik weer mailde naar PS.
Je hebt ze ontvangen? Toppie! Vet geile shit heh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef Sickert het volgende:
vanavond nog knallen?
* Sickert zit lekker aan de chinees
Baus die patches zijn geweldig! bedankt top!
Je kan hem toch nu ook al overzetten.. hebben we misschien al een volle server rond 2000 uur.. want met alleen Boffers gaan we hem niet vol krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Viro het volgende:
De TNFN zal dan gehouden moeten worden op de 24/7 JT server, als BoF server niet up and running is voor de tijd dat we willen knallen.
Nou zit ik met een dilemma, JT server draait nu op SF (warlord) en is vol. Ik zal de server wel overzetten naar vanilla met de settings voor TNFN![]()
Hoe laat gaan de BoF!fers beginnen aan TNFN ?
Dan kan ik de JT server nog even laten draaien voor ik em overzet![]()
Gelukt. Nu even kijken of over 1 minuut de server idd weer werkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
==================
==================
Dan ga ik dus doen, ik laat de server draaien tot 18.30 dan is er genoeg tijd om te vullen aandgezien stefan en ik het samen hebben gevulled op warlord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je kan hem toch nu ook al overzetten.. hebben we misschien al een volle server rond 2000 uur.. want met alleen Boffers gaan we hem niet vol krijgen.
Vanmiddag zat de BoF server ook vol.. spam gewoon een paar keer een server message dat er een thema avond is en misschien komen er een aantal terug.![]()
En volgens mij is de minuut voorbij, kan er naast zitten hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukt. Nu even kijken of over 1 minuut de server idd weer werkt.
Lukt niet, ik heb het al een paar keer geprobeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En volgens mij is de minuut voorbij, kan er naast zitten hoor
Ik moest eten lambalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En volgens mij is de minuut voorbij, kan er naast zitten hoor
Oh sorry dan heb ik daar vast overheen gelezenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh sorry dan heb ik daar vast overheen gelezen
Doe maar de BoF daar zullen toch de meesten op af komen straks als ze iets willen doenquote:
Probeer eens de BF2 map in de My Documents te verwijderen? Daar hebben sommigen ook goede resultaten meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef RaptoR-X het volgende:
ik heb bf2 al een flinke tijd (jaartje ofzo) maar de laatste tijd werkt de game gewoon niet meer. als ik em opstart dan crashed hij gewoon terug naar de desktop. heb de game al wel 4 keer op nieuw geinstalleerd. maar ik blijf het krijgen. heb trouwens ook iedere keer gewoon compleet alles gepatched en daar veranderd ook nix mee.
Even shader cache leeg gooien, dus even kijken in de bf2 map wat in mijn documenten staat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef RaptoR-X het volgende:
ja aangezien dit toch HET BF2 topic is, heb ik even een vraag.
ik heb bf2 al een flinke tijd (jaartje ofzo) maar de laatste tijd werkt de game gewoon niet meer. als ik em opstart dan crashed hij gewoon terug naar de desktop. heb de game al wel 4 keer op nieuw geinstalleerd. maar ik blijf het krijgen. heb trouwens ook iedere keer gewoon compleet alles gepatched en daar veranderd ook nix mee.
weten jullie hier misschien iets op?
Grappige is dat JT server crashde heb ik em na de crash op de Thema avond ingesteld. Start ik de server op komt sumera met de bericht dat bof server weer werktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe maar de BoF daar zullen toch de meesten op af komen straks als ze iets willen doen
Toch alle lof en dank voor de Just Tits server natuurlijk
Nee, dat ketelbinkie wat te lui was om z'n sokken omhoog te trekkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij bent dat binkie die zig lekker zit te rukken neem ik aan!![]()
Dat is spiegelbeeld, dan staat hij met zijn goeie kant op de fotoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef ursel het volgende:
Je etiketjes zitten niet goed bij de 1e foto..
Chetater..![]()
Zeven man BoF Ariequote:
ok heb dit gedaan en het werkt...maarrrrr nu komt het. ik krijg een beetje kut beeld. oftewel: alles wat boven in je scherm staat (singleplayer multiplayer enz enz) staat nu onder in ik kan er wel met mijn muis komen maar dan moet ik dus gewoon naar boven gaan en dan komt hij uiteindelijk onder in beeld het is eigenlijk gewoon in 2jen gesplitst. iemand ervaring hier mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Even shader cache leeg gooien, dus even kijken in de bf2 map wat in mijn documenten staat.
C:\Documents and Settings\"eigen naam"\My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache
Als je Sf hebt ook hebt moet je de sf cache ook even leeggooien![]()
Als dat niet werkt moet je de hele map die in mijn documenten staat maar weg gooien, dat wil ook wel helpen
laat maat het is al gefixxedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ok heb dit gedaan en het werkt...maarrrrr nu komt het. ik krijg een beetje kut beeld. oftewel: alles wat boven in je scherm staat (singleplayer multiplayer enz enz) staat nu onder in ik kan er wel met mijn muis komen maar dan moet ik dus gewoon naar boven gaan en dan komt hij uiteindelijk onder in beeld het is eigenlijk gewoon in 2jen gesplitst. iemand ervaring hier mee?
Dank u! Dank u!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
BAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
die patches!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ok heb dit gedaan en het werkt...maarrrrr nu komt het. ik krijg een beetje kut beeld. oftewel: alles wat boven in je scherm staat (singleplayer multiplayer enz enz) staat nu onder in ik kan er wel met mijn muis komen maar dan moet ik dus gewoon naar boven gaan en dan komt hij uiteindelijk onder in beeld het is eigenlijk gewoon in 2jen gesplitst. iemand ervaring hier mee?
Ben al blij dat ik je kon helpenquote:
Waarom irriteer je je dan aan hem? die ene keer dat je hem toevallig treft!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
wanneer gaan wij ons aan de leeftijd grens houden?
of ben ik de enige die zich irriteert aan @arnish
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Morgen word'ie afgemaakt
(Althans, dit stuk... Dan moet'ie nog rondom om het 1 geheel te maken -binnen en buitenkant-)
En nee, ik heb geen vette pens... Ik hang nogal vreemd achterover
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
Een van de twee cores uitschakelen bleek de oplossing te zijn. Tenminste dat hoop ik nu![]()
I agree..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
VET SCHERM!!![]()
VETTE TATTOO EN PENS!!![]()
heeeerlijk geschoten en in stijl afgesloten met een black out van mn internet![]()
Was weer lachen, maar kijk naar die scores van alle BoF-ersquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
wanneer gaan wij ons aan de leeftijd grens houden?
of ben ik de enige die zich irriteert aan @arnish
het was idd lache en hier sta ik der ook opquote:
Was weer eens een mooie avond knallen, lang geleden dat ik zoveel boffers op een server heb gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was weer lachen, maar kijk naar die scores van alle BoF-ers![]()
de reden dat ik weinig op TS zit is dit soort mensenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarom irriteer je je dan aan hem? die ene keer dat je hem toevallig treft!
Waarom denk je dat ik hem naar bed stuurdequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:07 schreef FJD het volgende:
Aan het begin had ik geen problemen met Arnish maar halverwege kreegtie t een beetje op z'n heupen en toen werd ie een stuk drukker
Ben k je toevallig een paar x tegen het lijf gelopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Stefan740 het volgende:
Oh dus toch ltfocus is een bekende, ik kan me herrineren dat je irritant was en dan een goed teken![]()
16 boffers was hoogtepunt denk ik
Nu slapen![]()
Hieroquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ben k je toevallig een paar x tegen het lijf gelopen? Is der ergens een lijst met jullie fok en BF2 nicks
?
Je hebt toch een AMD 3800+ ??quote:
nee hoor dat had ik ook met foxiequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
de reden dat ik weinig op TS zit is dit soort mensen
en ik tref m 1 keer meteen vind ik m irritant
zal wel de enige zijn dan.
wel heel ernstig 10.000 toeren, dan gaan straks straat auto's nog snellerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:33 schreef FJD het volgende:
FIA onthult plannen voor \'groene F1\'
Wat een ongelofelijke mongolen bij de FIADe F1 milieuvriendelijk maken
Straks gaan we nog proberen om dragraces zo milieuvriendelijk mogelijk te maken.
quote:
Kom je op 3 juni ook? Dan neem ik m'n 6800GT voor je mee als je dat wilt. Enige voorwaarde is dat je m voor mij op de post doet op het moment dat ik m verkoop. Op dit moment ligt ie toch alleen maar stof te happen op mn bureauquote:
Ik ga niet nar die meet toe.. Staks ga ik Heintje nog Liev vinden..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je op 3 juni ook? Dan neem ik m'n 6800GT voor je mee als je dat wilt. Enige voorwaarde is dat je m voor mij op de post doet op het moment dat ik m verkoop. Op dit moment ligt ie toch alleen maar stof te happen op mn bureau
Zondag voor de meeting op Rdam CS? 12:55 zou dat dan ongeveer zijn op spoor 14b (kun je dus beste achter CS parkeren)quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
Kan hem anders wel van de week ergens bij je ophalen..![]()
Ik zal, morgen op m'n werk, eens kijken of ik m'n oude nick eruit ken halen en m'n nieuwe erin kan zettenquote:
Ja, pipo.. dan ben ik er ook echt in de buurt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Zondag voor de meeting op Rdam CS? 12:55 zou dat dan ongeveer zijn op spoor 14b (kun je dus beste achter CS parkeren)
hee, het LB is mijn projectjequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zal, morgen op m'n werk, eens kijken of ik m'n oude nick eruit ken halen en m'n nieuwe erin kan zetten
Ja ik ga geld investeren om een gratis kaart bij jou thuis te bezorgenquote:
Ow sorry hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee, het LB is mijn projectje![]()
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=352
Ben je van de week niet thuis dan??quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga geld investeren om een gratis kaart bij jou thuis te bezorgen![]()
Naja we vinden wel een keer iets. Den Haag - Rdam is met de trein trouwens iets van 45min.
Je kunt ook naar Rozenburg rijden als je wiltquote:
GAM Meet op Neude in Utrecht. Mannetje of 8 van GAM, mannetje of 5 van BoFquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef RudyCarell het volgende:
Wat is er 3 juni?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Rozenburg rijden als je wilt
Op dit moment is er wel iemand met interesse voor 70,- incl. verzenden (auw) maar dat weet ik verder snel genoeg.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga niet nar die meet toe.. Staks ga ik Heintje nog Liev vinden..
Kan hem anders wel van de week ergens bij je ophalen..![]()
Zondag ey... Misschien dat ik ook wel even langs kom wippenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM Meet op Neude in Utrecht. Mannetje of 8 van GAM, mannetje of 5 van BoF
Anyway:
Met z\'n elven voetballenBen benieuwd.
Jorritquote:
Op Utreg CS heb je 2 FRS'enquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit
FJD
Baus
IJsmuts
Cardinal
Bier drinken en uit eten in Utrecht
Utrecht Centraal Station
Vanaf 13:40 in de kroeg op Utrecht CS (soort van Skihut achtige tent) en om 14:00 op z'n laatst voor de FRS.
Die tegenover de Burger Kingquote:
stoeptegels meenemen he! we hebbennog wat uit te vechten met die GAM usersquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
De grote dus
Hmm... De meid is toch weg dit weekend, ken je net zo goed even flink kort gaan![]()
Heel Utreg leg er vol meequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
stoeptegels meenemen he! we hebbennog wat uit te vechten met die GAM users![]()
Misschien dat ik even langswip... Tis in de buurt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit
FJD
Baus
IJsmuts
Cardinal
Bier drinken en uit eten in Utrecht
Utrecht Centraal Station
Vanaf 13:40 in de kroeg op Utrecht CS (soort van Skihut achtige tent) en om 14:00 op z'n laatst voor de FRS.
SMS me dan op mn mob nr wat ik je net mail dan weten we of je op je moeten wachten of nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Misschien dat ik even langswip... Tis in de buurt!
Laten we het zo doen, als ik kom, stuur ik een bericht, anders niet...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
SMS me dan op mn mob nr wat ik je net mail dan weten we of je op je moeten wachten of niet
Superquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:54 schreef RudyCarell het volgende:
Laten we het zo doen, als ik kom, stuur ik een bericht, anders niet...
GAM zijn Gamers, BoFers zijn bierdrinkersquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef ursel het volgende:Dat zou betekenen dat de helft BoF-fers zijn nu..
Had je anders verwachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef ursel het volgende:Dat zou betekenen dat de helft BoF-fers zijn nu..
Kans is erg groot dat ik nog even op en neer ga met de busquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owke, dan zorg ik ervoor er ook rond die tijd te zijn
baus, opletten, jij ook!
& komt JP nog? en onze Hooligun? en Cardinal?
Nee, da's waar.. Zodra het wordt bier valt zitten de meeste erop, zodra de GAM-ers horen dat ze bier weg moeten geven haken ze gauw af..quote:
das snelquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi & jorrit, kunnen jullie je mobiele nummer voor de zekerheid ook ff op de email zetten?? mn PM is nl nog niet geactiveerd![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 05:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je hebt toch een AMD 3800+ ??
http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/utilities/Setup.exe
Deze installeren en je bent er vanaf
zie hem nu pasquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef jpjedi het volgende:
@ijs
Heb je mijn 1e post in dit topic gezien over poker?
Gisteren op TS:quote:
check!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owke, dan zorg ik ervoor er ook rond die tijd te zijn
baus, opletten, jij ook!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren op TS:
*FJD logt in, FJD logt uit, FJD logt in, FJD logt uit*
Sickert: Heb je de PC van Lies overgekocht?
FJD: Ja en ik kreeg JP er gratis bij.
Sickert: Ow die zou je PC wel even maken zeker?
FJD: Ja dat zou hij wel even regelen in een kwartiertje.Vanavond even proberen
![]()
Ursel, de kaart is verkocht voor het onvoorstelbaar lage bedrag van 70,-. Ach ja ik houd er iig iets aan over zullen we maar denken
Nou moe..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren op TS:
*FJD logt in, FJD logt uit, FJD logt in, FJD logt uit*
Sickert: Heb je de PC van Lies overgekocht?
FJD: Ja en ik kreeg JP er gratis bij.
Sickert: Ow die zou je PC wel even maken zeker?
FJD: Ja dat zou hij wel even regelen in een kwartiertje.Vanavond even proberen
![]()
Ursel, de kaart is verkocht voor het onvoorstelbaar lage bedrag van 70,-. Ach ja ik houd er iig iets aan over zullen we maar denken
In ieder geval gebruikersaccountbeheer uitknallen, ook kan je de whql drivercheck eruit slopen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou moe..![]()
Hij werkt alweer maanden zonder problemen.![]()
![]()
In het begin samen met Escape aan het stoeien geweest met die affinity en daarna was het eigenlijk een en al top. Heb nu ook vista in dual draaien maar heb geen idee waarom ik zou moeten overstappen.
Zwager heeft nieuwe pc en kan niets installeren maar nu las ik iets in een magazine over een gecompliceerde manier van rechten management in vista. Iemand tips hiervoor zodat ik die jongen uit de brand kan helpen?
@Ijs:
Niet teveel op het prachtige pokerspel studeren he! Je was gewoon aangenomen als duitenschuiver.![]()
TNX Rudy!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
In ieder geval gebruikersaccountbeheer uitknallen, ook kan je de whql drivercheck eruit slopen...
Hier meer tweaks voor vista http://www.techzine.nl/tweaks/cat/7
Begrijpelijk dat Microsoft een OS steeds veiliger wil maken maar het is ontzettend irritant voor de mensen die wel een beetje fatsoenlijk met PCs om kunnen gaan en de boel niet continue vol plempen met root kits, spyware, virussen, trojans en dat soort ongein. Eens in de twee maanden installeer ik even een antivirus en run ik een spyware en met heel veel geluk vind ik dan twee of drie adware toolbar dingetjes. Daar heb ik geen zware beveiliging voor nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
In ieder geval gebruikersaccountbeheer uitknallen, ook kan je de whql drivercheck eruit slopen...
Kom je ook een keer spelen?quote:
jah, daar zit er wel vaker een. heb ook eens screens gemaakt, zie je een pkm uit de muur sproeien en verder niksquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Beezz het volgende:
edit: Ik zag vorige week trouwens een bugger op de IO server van BOF!, hij zat tussen Square en Market in een muur verstopt. Ik zal als ik thuis ben even de screenies opzoeken. Als je bij Square naar beneden springt richting Market, en je tussen die huisjes loopt, daar zat 'ie. Het scheen al een oude bug te zijn maar ik had 'em nog niet gezien.
prima, schuif ik ze allemaal mijn kant opquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs:
Niet teveel op het prachtige pokerspel studeren he! Je was gewoon aangenomen als duitenschuiver.![]()
Aahh doet je piemel het nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mn PM is nl nog niet geactiveerd![]()
Just imagine how wonderful your life would become with a bigger size and increased duration. Up to 3-4 inches of extra length and more pleasure in bed in just a few days!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Aahh doet je piemel het niet![]()
![]()
Begrijp ik ook inees die enlargements![]()
I like watching American Piequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Just imagine how wonderful your life would become with a bigger size and increased duration. Up to 3-4 inches of extra length and more pleasure in bed in just a few days!
With such a huge gun down your pants you will be able to conquer any female fortress! Get ready to hear girls spreading gossip behind your back about your new size. Take control over your male body image. This delivers amazing results and makes your dearest limb bigger and better working!
You like?
Hey, die heb ik ook elke dag in mijn mailboxje zittenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Just imagine how wonderful your life would become with a bigger size and increased duration. Up to 3-4 inches of extra length and more pleasure in bed in just a few days!
With such a huge gun down your pants you will be able to conquer any female fortress! Get ready to hear girls spreading gossip behind your back about your new size. Take control over your male body image. This delivers amazing results and makes your dearest limb bigger and better working!
You like?
die stuur ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook elke dag in mijn mailboxje zitten
wat een a huge gun down your pants of dat berichtjequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook elke dag in mijn mailboxje zitten
Ik zou zeggen plaats het op het FoD forum.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hee, hebben jullie nog pr0n vezoekjes voor de FoD Lan? het duurt nog even maar ga lavst een begin maken met het herrubriceren van mn collectie![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?p=5548#5548quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats het op het FoD forum.
Ik zeg: Tietenen dan wel echte niet van die ballonnen.
Bier neem ik zelf wel mee
En ik altijd maar denken dat die van jou gewoon zwaar afgetrained waren..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?p=5548#5548
oja, ik heb bijna alleen maar neptieten
![]()
das waarquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat die van jou gewoon zwaar afgetrained waren..![]()
![]()
Daar heb ik meer dan 8k postsquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Man, zoveel posts heb ik hier niet eens op fok..
idd..hier hebben we het over alles inclusief bf2..tel dat je het alleen over nerdy stuff moet hebben...dan ben je toch op een gegeven moment echt uitgetikt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Man, zoveel posts heb ik hier niet eens op fok..
Er is ook een 'The Lounge' gedeelte waar je mag blaten - je krijgt toegang bij 100 forum posts, en daar gaat het heel hard, komt er ook nog bij dat ik er al sinds zomer 2004 zitquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
idd..hier hebben we het over alles inclusief bf2..tel dat je het alleen over nerdy stuff moet hebben...dan ben je toch op een gegeven moment echt uitgetikt.
8k posts![]()
Waar kan je eigenlijk vinden hoeveel je er hebt op fok?
je hebt er 3707 volgens je profielquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
idd..hier hebben we het over alles inclusief bf2..tel dat je het alleen over nerdy stuff moet hebben...dan ben je toch op een gegeven moment echt uitgetikt.
8k posts![]()
Waar kan je eigenlijk vinden hoeveel je er hebt op fok?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Whehe.. je hebt alleen de spaties laten staan zeker..quote:[ Bericht 97% gewijzigd door ENlarge_YourPenisNOW op 30-05-2007 14:40 ]
whehehehe, nee alleen de entersquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Whehe.. je hebt alleen de spaties laten staan zeker..
tnx.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Er is ook een 'The Lounge' gedeelte waar je mag blaten - je krijgt toegang bij 100 forum posts, en daar gaat het heel hard, komt er ook nog bij dat ik er al sinds zomer 2004 zit![]()
Oja: jpjedi
gewoon enkel objectdock downloaden! zie usenet... of gewoon osx draaien op je pc...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow, weet iemand een OSX theme voor XP te vinden? met dat leuke dock??
Broer van Lies draait XP en OSX in dual boot en hij is er erg tevreden mee. Was wel een rotklus om het allemaal werkend te krijgen maar daarom is hij ook collega van Jorrit en Puni.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
gewoon enkel objectdock downloaden! zie usenet... of gewoon osx draaien op je pc...
Oohja..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehehe, nee alleen de enters![]()
Alleen als jij zondag ook bier komt drinken in Utrecht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is een net pak weer verplicht vrijdag? Komt die lamlul uit Rozenburg eigenlijk ook?
Dat weet ik echt nog niet. Ligt eraan of ik zaterdagavond overleefquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen als jij zondag ook bier komt drinken in Utrecht.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat weet ik echt nog niet. Ligt eraan of ik zaterdagavond overleef
ik werk bij een andere bedrijf dan jorrit hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Broer van Lies draait XP en OSX in dual boot en hij is er erg tevreden mee. Was wel een rotklus om het allemaal werkend te krijgen maar daarom is hij ook collega van Jorrit en Puni.
mmm, voor usenet het je een betaalaccount nodig he? zou iemand hier met een account dit willen downloaden, de maker vergoeden voor de kosten en dat naar mij toe willen mailen??quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
gewoon enkel objectdock downloaden! zie usenet... of gewoon osx draaien op je pc...
ik DL hem wel voor je en kan je hem vrijdag meenemen. al binnen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmm, voor usenet het je een betaalaccount nodig he? zou iemand hier met een account dit willen downloaden, de maker vergoeden voor de kosten en dat naar mij toe willen mailen??
vond trouwens ook een freeversion, maar weet niet of dit dezelfde dock is
http://nederland.softpicks.net/software/ObjectDock_nl-20659.htm
Ja joh, gaan ze LogicaCMG overnemen? Wie wil jullie hebben dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik werk bij een andere bedrijf dan jorrit hoor
bedrijf wat waarschijnlijjk overgenomen gaat worden![]()
tele2. weet alleen niet hoe zij met hun nieuwsgroepen zitten. dik een jaar geleden zat ik er helemaal in, lekker eweka account, allemaal shit downloaden. maar ben er mee gestopt en ook gelijk helemaal uit...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik DL hem wel voor je en kan je hem vrijdag meenemen.
Je kan zelf ook downen met beperkte draadjes van je provider. welke provider heb je?
Ik zit nog steeds op een contract te wachten..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
*zucht* geen spel en geen armpatches binnengekregen.
Kut post
man je zit al op tweaknews met tele2quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tele2. weet alleen niet hoe zij met hun nieuwsgroepen zitten. dik een jaar geleden zat ik er helemaal in, lekker eweka account, allemaal shit downloaden. maar ben er mee gestopt en ook gelijk helemaal uit...
ow en JP, vrijdag verplicht in suit? smoking gaat niet lukken, die hangt nog thuis bij mn ouders. pak kan natuurlijk wel, maar liever ga ik casual![]()
http://www.dft.nl/nieuws/(...)ogicaCMG_rsquo_.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja joh, gaan ze LogicaCMG overnemen? Wie wil jullie hebben dan?
Als wij alle media moeten geloven ben ik straks KPN-er...
Collega kwam daar vanmorgen ook mee, ziet er echt super mooi uit.quote:
1000xquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
man je zit al op tweaknews met tele2![]()
http://www.tele2.nl/klant(...)wsgroepen-verbeterd/
En je hebt objectdock in 5 mailtjes..![]()
Suit is oke! ik zal het ook nog vermelden in de mail van morgenavond 21:00.
1 nadeel... je hebt maar 2 lijntjes en 256kb per lijn... je krijgt wel korting bij tweaknews...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
1000x![]()
en ik zit op tweaknewsmmmm thuis toch eens even gaan bestuderen
![]()
ja het is altijd beperkt via je provider maar voor kleine dingetjes is het goed genoeg..wil je echt gaan downen dan moet je een payservertje nemen zoals tweaknews.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
1 nadeel... je hebt maar 2 lijntjes en 256kb per lijn... je krijgt wel korting bij tweaknews...
Wat je eigenlijk zegt is dat de server weer vol zit met n00bs.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
BF2 werkt weer fatsoenlijkNet een heel rondje met Cardinal (en nog een paar anderen
) US op de hill gehouden
Drie keer hebben ze een vlag op neutraal gekregen maar dat was alles.
And I love itquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat je eigenlijk zegt is dat de server weer vol zit met n00bs.
Ik ook hoor, maar ik moest weer werk *zucht*quote:
Oh en ik maar denken dat wij met zijn tweeen zo goed zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zegt is dat de server weer vol zit met n00bs.
Moet je een dag thuis werken, heb je geen reistijd is het 17.00 uur allang mooi geweestquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik moest weer werk *zucht*
Laat die Jorrit maar lullen, we ownde gewoon!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
Oh en ik maar denken dat wij met zijn tweeen zo goed zijn![]()
Pffff wat ben jij streng, ik zou ze lekker laten spelen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat die Jorrit maar lullen, we ownde gewoon!
Ow ja er staan er weer twee op de banlist. Van de clan *z3r0* oid. Ene mannetje was US en die liep voor het andere mannetje dat MEC was vooruit om daarmee heel eenvoudig voor dat MEC mannetje de vijanden te spotten (want die zie je immers op de radar). Toen ik dat eenmaal doorkreeg was het heel eenvoudig
Ik hap niet Frankquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pffff wat ben jij streng, ik zou ze lekker laten spelen!
Zouden jullie het niet inhoudelijk over 24 willen hebben. Ik wil er ook nog plezier van hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hap niet Frank
Heb je 24 al afgekeken?
Tja met thuis werken bespaar ik hooguit 30-40 minuten. Al kan ik thuis over het algemeen meer gedaan krijgen dan op het werk, maar ja mijn aanwezigheid is vereist dus dan maar op kantoor zitten. Overigens is het helemaal niet verkeerd hoor, vandaag lekker met het fietsje heen en weer geredenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat wij met zijn tweeen zo goed zijn![]()
[..]
Moet je een dag thuis werken, heb je geen reistijd is het 17.00 uur allang mooi geweest![]()
Jammerquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zouden jullie het niet inhoudelijk over 24 willen hebben. Ik wil er ook nog plezier van hebben
Nee de laatste 4 afleveringen staan vanavond in de planning!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hap niet Frank
Heb je 24 al afgekeken?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef jpjedi het volgende:
Maat van me zit in het management van Tiesto. Degenen die bij mij gepokerd hebben kennen hem wel als Rogier.
Nu was hij dit weekend in Hongarije voor een optreden en er was een fotoshoot waar hij even gebruik van heeft gemaakt.![]()
[afbeelding]
hebbie hem nou, objectdock?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mis alleen een stel stijve stengels en natte poezen
![]()
wilde je files rarren, maar ze zijn corrupt![]()
ja maar hij doet het niet, files are corrupt. ga ff op dat tweaknet neuzenquote:
de plus versie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, ik heb hem van een nederlandse site, gratis![]()
nee, de gewone denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
de plus versie?
[afbeelding]
tis zoo vet dat proggie!![]()
http://www.wincustomize.com/skins.aspx?libid=29quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, de gewone denk ik.........
![]()
wel SUPER gaaf inderdaadben hem nog aant customisen
![]()
[afbeelding]
zie vorige post... http://www.wincustomize.com/skins.aspx?libid=29 dan searchquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
rudy, waar haal jij die toffe icoontjes vandaan voor je dock? zoals BF2 etc. mijn icoontjes zijn niet allemaal even mooi
maar verder ist super!![]()
[afbeelding]
toch moet ik zeggen dat ik niet zonder mn windows startbalk kanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef staticdata het volgende:
ze hebben toch een mooie kopie gemaakt van iets wat apple al jaren op een bepaalde manier doet
kan je allemaal adden in mijn versie hoor... ook windows startmenu... alleen sommige niet vanwege me vista 64quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
toch moet ik zeggen dat ik niet zonder mn windows startbalk kandie staat er dus ook gehide onder
http://www.techzine.nl/tweaks/cat/7quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:09 schreef BugWorks het volgende:
Waar in Vista schakel je die vragen uit die je krijgt bij ieder ding dat je aanpast? Die irritante "Weet je het zeker?" vragen bedoel ik dus.
Tis een aardig project aan het worden zo. Hoeveel moet je er nog dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:52 schreef Keltie het volgende:
Zo.. Gister bij de tattoodude geweest
Ging'ie ineens de binnenkant van m'n arm doen > *auw*
[afbeelding]
Een ster; zeemans "fabel" > Noorderster, zie je altijd en kan je dus altijd de weg naar huis bepalen.
2 Klompen; als heel Nederland, binnen nu en 10 jaar, op Marokkaanse teenslippertjes loopt kan ik aan m'n kinderen () laten zien hoe oud-Hollandsche klompen eruit zien/ zagen (
)
"Sterker door strijd" > Motto en kreet in Rotterdam-Zuid.
Vlammen en sterretjes om de achtergrond compleet te maken en om het "vast" te maken met de voorkant.
Die sterretjes worden zo geschaduwd dat de binnenkant huidskleur blijft en daarbuiten dus zwart/grijs (moet nog).
20 Juni afspraak 4.. Op naar de 12 uur
hij had voor de tatoo man wel even zijn oksel beetje mogen bijwerkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een aardig project aan het worden zo. Hoeveel moet je er nog dan?
En wat heeft dit allemaal wel niet gekost als ik vragen mag..![]()
![]()
Ziet er wel grappig uit..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij had voor de tatoo man wel even zijn oksel beetje mogen bijwerken
Hoeveel? God mag het wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een aardig project aan het worden zo. Hoeveel moet je er nog dan?
En wat heeft dit allemaal wel niet gekost als ik vragen mag..![]()
![]()
Ziet er wel grappig uit..
De tattooman heeft zelf een krabber, dus als'ie vind dat het overtollig haar in de weg zit mag'ie het zelf weghalenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij had voor de tatoo man wel even zijn oksel beetje mogen bijwerken
Mjah, het was gister aan de temperatuur dus op een gegeven moment ga je toch transpirerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:20 schreef ursel het volgende:
[..]Ik zat daar ook nog aan te denken..
Mja, laten we voor de tatoo man maar hopen dat die hem op zijn minst wel gewassen heeft..
Whehe.. geschoren okseltjes..quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
De tattooman heeft zelf een krabber, dus als'ie vind dat het overtollig haar in de weg zit mag'ie het zelf weghalen
(Heeft'ie op het geinkte stuk ook gedaan)
Joehoequote:
quote:
Ik heb Frank vorige week en gisteren reeds gevraagd om betreffende gasten een IP ban te gevenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef ursel het volgende:
Kan jij ff je gedachten gang laten gaan betreffende de posts die IJs elke keer doet als gast-account. Hij zit elke keer allemaal linkjes naar zijn pron te posten in het TS topic..
ik heb al het idee geopperd om ervoor te zorgen dat gasten niet kunnen posten, maar blijkbaar maar 4 smilies in een bericht mogen posten is belangrijkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb Frank vorige week en gisteren reeds gevraagd om betreffende gasten een IP ban te geven
IP-ban schiet niet op, wordt met random IP gepost..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb Frank vorige week en gisteren reeds gevraagd om betreffende gasten een IP ban te geven
Idee was eigenlijk dat buitenstanders dan zonder registratie een vraag oid kunnen postenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:17 schreef staticdata het volgende:
ik heb al het idee geopperd om ervoor te zorgen dat gasten niet kunnen posten, maar blijkbaar maar 4 smilies in een bericht mogen posten is belangrijker
hebben we de shoutbox voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Idee was eigenlijk dat buitenstanders dan zonder registratie een vraag oid kunnen posten
Denk ook zoiets..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef jpjedi het volgende:
morguh!
Ik heb ook al wel 5 van die pr0n spam posts op bof forum verwijderd.![]()
maakt het wel duidelijk, dat het uit de richting den haag zal komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk ook zoiets..
Volgens mij is beste optie om er een besloten forum van te maken.
Grappige is wel dat ik ze alleen nog ben tegen gekomen in het TS topic..
mmm maybe, heb nl geprobeerd te parren, maar dat lukte uiteraard niet. is het trouwens de plus versie? aan de andere kant, ik heb gister een grateloos versie gedownload en die ben ik nu wat aan het customizen en dat werkt redelijk. kan uiteindelijk wel alle leuke dingetjes erin krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs:
Zou het helpen als ik je de pars ook stuur?
Permissies zijn aangepast totdat de IP bans uitgedeeld gaan worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef jpjedi het volgende:
morguh!
Ik heb ook al wel 5 van die pr0n spam posts op bof forum verwijderd.![]()
deze praktijken zijn echt te ranzigquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
Homo's met hiv besmet op Groningse seksfeesten
wie van jullie was hierbij aanwezig
Tja maar die posten elke keer met verschillend IP.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Permissies zijn aangepast totdat de IP bans uitgedeeld gaan worden.
Dit vind ik erg eng klinken, met injectienaalden en bloed inspuitenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
Homo's met hiv besmet op Groningse seksfeesten
wie van jullie was hierbij aanwezig
is het ook. te bizar voor woorden hoe het tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit vind ik erg eng klinken, met injectienaalden en bloed inspuiten..
![]()
Ga zelf eens achter de gegevens van de Tweaknews server aan. Die vul je in in bv. Newsreactor of Newsleecher en dan ga je op Binsearch.net op zoek naar mooie freeware programmas, staan er echt veel opquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik zit toch niet voor niets bij een nerdclan?? ik moet bier drinken en vrouwen versieren johquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga zelf eens achter de gegevens van de Tweaknews server aan. Die vul je in in bv. Newsreactor of Newsleecher en dan ga je op Binsearch.net op zoek naar mooie freeware programmas, staan er echt veel op
Vrouwen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik zit toch niet voor niets bij een nerdclan?? ik moet bier drinken en vrouwen versieren joh![]()
ja vrouwenquote:
Gmail Plus jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Gmail =![]()
plus versie?
zijn rudy & ik eigenlijk de enige hier met dat dock of gebruiken meer mensen dat? vind het wel erg cool nl![]()
heeft ook geen enorme meerwaarde. is gewoon leuk, candy voor je computerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Gmail Plus ja![]()
Ik heb het gister geinstalleerd samen met een zooi Widgets maar net als de vorige keer twijfel ik aan de enorme waarde boven normale icoontjes
Wii, hoop ik binnenkort in duitsland ff te halen in combinatie met een weekendje bierquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef staticdata het volgende:
dat boksen is nog een leuke training zeg. voel je nog wel in je armen.
Ja maar die bierbuik die gaat er niet van verdwijnen, krijg alleen sterke rukarmpjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Moet je van die polsgewichten om doen
Dan ben je in no time een sexy Rambo
![]()
Dan ga je toch gezellig mee hardlopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar die bierbuik die gaat er niet van verdwijnen, krijg alleen sterke rukarmpjes.
Meer heb je toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar die bierbuik die gaat er niet van verdwijnen, krijg alleen sterke rukarmpjes.
Wij hebben hem verkocht. 3 keer leuk dat ding maar dan heb je door dat het control systeem eigenlijk erg simpel is en helemaal niet zo gesofisticeerd. Daarbij vond ik de graphics telleurstellend ook al wist ik van te voren dat het niet super zou zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wii, hoop ik binnenkort in duitsland ff te halen in combinatie met een weekendje bier![]()
![]()
Ik heb geen sixpack, ik heb een fustquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Meer heb je toch ook niet nodig?Het enige sixpack waar ik behoefte aan heb, kan ik gewoon halen in de supermarkt
![]()
Ik ga natuurlijk niet moeilijk doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |