quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
Een van de twee cores uitschakelen bleek de oplossing te zijn. Tenminste dat hoop ik nu![]()
I agree..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
VET SCHERM!!![]()
VETTE TATTOO EN PENS!!![]()
heeeerlijk geschoten en in stijl afgesloten met een black out van mn internet![]()
Was weer lachen, maar kijk naar die scores van alle BoF-ersquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
wanneer gaan wij ons aan de leeftijd grens houden?
of ben ik de enige die zich irriteert aan @arnish
het was idd lache en hier sta ik der ook opquote:
Was weer eens een mooie avond knallen, lang geleden dat ik zoveel boffers op een server heb gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was weer lachen, maar kijk naar die scores van alle BoF-ers![]()
de reden dat ik weinig op TS zit is dit soort mensenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarom irriteer je je dan aan hem? die ene keer dat je hem toevallig treft!
Waarom denk je dat ik hem naar bed stuurdequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:07 schreef FJD het volgende:
Aan het begin had ik geen problemen met Arnish maar halverwege kreegtie t een beetje op z'n heupen en toen werd ie een stuk drukker
Ben k je toevallig een paar x tegen het lijf gelopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Stefan740 het volgende:
Oh dus toch ltfocus is een bekende, ik kan me herrineren dat je irritant was en dan een goed teken![]()
16 boffers was hoogtepunt denk ik
Nu slapen![]()
Hieroquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ben k je toevallig een paar x tegen het lijf gelopen? Is der ergens een lijst met jullie fok en BF2 nicks
?
Je hebt toch een AMD 3800+ ??quote:
nee hoor dat had ik ook met foxiequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
de reden dat ik weinig op TS zit is dit soort mensen
en ik tref m 1 keer meteen vind ik m irritant
zal wel de enige zijn dan.
wel heel ernstig 10.000 toeren, dan gaan straks straat auto's nog snellerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:33 schreef FJD het volgende:
FIA onthult plannen voor \'groene F1\'
Wat een ongelofelijke mongolen bij de FIADe F1 milieuvriendelijk maken
Straks gaan we nog proberen om dragraces zo milieuvriendelijk mogelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |