ok heb dit gedaan en het werkt...maarrrrr nu komt het. ik krijg een beetje kut beeld. oftewel: alles wat boven in je scherm staat (singleplayer multiplayer enz enz) staat nu onder in ik kan er wel met mijn muis komen maar dan moet ik dus gewoon naar boven gaan en dan komt hij uiteindelijk onder in beeld het is eigenlijk gewoon in 2jen gesplitst. iemand ervaring hier mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Even shader cache leeg gooien, dus even kijken in de bf2 map wat in mijn documenten staat.
C:\Documents and Settings\"eigen naam"\My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache
Als je Sf hebt ook hebt moet je de sf cache ook even leeggooien![]()
Als dat niet werkt moet je de hele map die in mijn documenten staat maar weg gooien, dat wil ook wel helpen
laat maat het is al gefixxedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ok heb dit gedaan en het werkt...maarrrrr nu komt het. ik krijg een beetje kut beeld. oftewel: alles wat boven in je scherm staat (singleplayer multiplayer enz enz) staat nu onder in ik kan er wel met mijn muis komen maar dan moet ik dus gewoon naar boven gaan en dan komt hij uiteindelijk onder in beeld het is eigenlijk gewoon in 2jen gesplitst. iemand ervaring hier mee?
Dank u! Dank u!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
BAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
die patches!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ok heb dit gedaan en het werkt...maarrrrr nu komt het. ik krijg een beetje kut beeld. oftewel: alles wat boven in je scherm staat (singleplayer multiplayer enz enz) staat nu onder in ik kan er wel met mijn muis komen maar dan moet ik dus gewoon naar boven gaan en dan komt hij uiteindelijk onder in beeld het is eigenlijk gewoon in 2jen gesplitst. iemand ervaring hier mee?
Ben al blij dat ik je kon helpenquote:
Waarom irriteer je je dan aan hem? die ene keer dat je hem toevallig treft!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
wanneer gaan wij ons aan de leeftijd grens houden?
of ben ik de enige die zich irriteert aan @arnish
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Morgen word'ie afgemaakt
(Althans, dit stuk... Dan moet'ie nog rondom om het 1 geheel te maken -binnen en buitenkant-)
En nee, ik heb geen vette pens... Ik hang nogal vreemd achterover
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
Een van de twee cores uitschakelen bleek de oplossing te zijn. Tenminste dat hoop ik nu![]()
I agree..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
VET SCHERM!!![]()
VETTE TATTOO EN PENS!!![]()
heeeerlijk geschoten en in stijl afgesloten met een black out van mn internet![]()
Was weer lachen, maar kijk naar die scores van alle BoF-ersquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
wanneer gaan wij ons aan de leeftijd grens houden?
of ben ik de enige die zich irriteert aan @arnish
het was idd lache en hier sta ik der ook opquote:
Was weer eens een mooie avond knallen, lang geleden dat ik zoveel boffers op een server heb gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was weer lachen, maar kijk naar die scores van alle BoF-ers![]()
de reden dat ik weinig op TS zit is dit soort mensenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarom irriteer je je dan aan hem? die ene keer dat je hem toevallig treft!
Waarom denk je dat ik hem naar bed stuurdequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:07 schreef FJD het volgende:
Aan het begin had ik geen problemen met Arnish maar halverwege kreegtie t een beetje op z'n heupen en toen werd ie een stuk drukker
Ben k je toevallig een paar x tegen het lijf gelopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Stefan740 het volgende:
Oh dus toch ltfocus is een bekende, ik kan me herrineren dat je irritant was en dan een goed teken![]()
16 boffers was hoogtepunt denk ik
Nu slapen![]()
Hieroquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ben k je toevallig een paar x tegen het lijf gelopen? Is der ergens een lijst met jullie fok en BF2 nicks
?
Je hebt toch een AMD 3800+ ??quote:
nee hoor dat had ik ook met foxiequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
de reden dat ik weinig op TS zit is dit soort mensen
en ik tref m 1 keer meteen vind ik m irritant
zal wel de enige zijn dan.
wel heel ernstig 10.000 toeren, dan gaan straks straat auto's nog snellerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:33 schreef FJD het volgende:
FIA onthult plannen voor \'groene F1\'
Wat een ongelofelijke mongolen bij de FIADe F1 milieuvriendelijk maken
Straks gaan we nog proberen om dragraces zo milieuvriendelijk mogelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |