quote:
Kom je op 3 juni ook? Dan neem ik m'n 6800GT voor je mee als je dat wilt. Enige voorwaarde is dat je m voor mij op de post doet op het moment dat ik m verkoop. Op dit moment ligt ie toch alleen maar stof te happen op mn bureauquote:
Ik ga niet nar die meet toe.. Staks ga ik Heintje nog Liev vinden..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je op 3 juni ook? Dan neem ik m'n 6800GT voor je mee als je dat wilt. Enige voorwaarde is dat je m voor mij op de post doet op het moment dat ik m verkoop. Op dit moment ligt ie toch alleen maar stof te happen op mn bureau
Zondag voor de meeting op Rdam CS? 12:55 zou dat dan ongeveer zijn op spoor 14b (kun je dus beste achter CS parkeren)quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
Kan hem anders wel van de week ergens bij je ophalen..![]()
Ik zal, morgen op m'n werk, eens kijken of ik m'n oude nick eruit ken halen en m'n nieuwe erin kan zettenquote:
Ja, pipo.. dan ben ik er ook echt in de buurt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Zondag voor de meeting op Rdam CS? 12:55 zou dat dan ongeveer zijn op spoor 14b (kun je dus beste achter CS parkeren)
hee, het LB is mijn projectjequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zal, morgen op m'n werk, eens kijken of ik m'n oude nick eruit ken halen en m'n nieuwe erin kan zetten
Ja ik ga geld investeren om een gratis kaart bij jou thuis te bezorgenquote:
Ow sorry hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee, het LB is mijn projectje![]()
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=352
Ben je van de week niet thuis dan??quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga geld investeren om een gratis kaart bij jou thuis te bezorgen![]()
Naja we vinden wel een keer iets. Den Haag - Rdam is met de trein trouwens iets van 45min.
Je kunt ook naar Rozenburg rijden als je wiltquote:
GAM Meet op Neude in Utrecht. Mannetje of 8 van GAM, mannetje of 5 van BoFquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef RudyCarell het volgende:
Wat is er 3 juni?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Rozenburg rijden als je wilt
Op dit moment is er wel iemand met interesse voor 70,- incl. verzenden (auw) maar dat weet ik verder snel genoeg.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga niet nar die meet toe.. Staks ga ik Heintje nog Liev vinden..
Kan hem anders wel van de week ergens bij je ophalen..![]()
Zondag ey... Misschien dat ik ook wel even langs kom wippenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM Meet op Neude in Utrecht. Mannetje of 8 van GAM, mannetje of 5 van BoF
Anyway:
Met z\'n elven voetballenBen benieuwd.
Jorritquote:
Op Utreg CS heb je 2 FRS'enquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit
FJD
Baus
IJsmuts
Cardinal
Bier drinken en uit eten in Utrecht
Utrecht Centraal Station
Vanaf 13:40 in de kroeg op Utrecht CS (soort van Skihut achtige tent) en om 14:00 op z'n laatst voor de FRS.
Die tegenover de Burger Kingquote:
stoeptegels meenemen he! we hebbennog wat uit te vechten met die GAM usersquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
De grote dus
Hmm... De meid is toch weg dit weekend, ken je net zo goed even flink kort gaan![]()
Heel Utreg leg er vol meequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
stoeptegels meenemen he! we hebbennog wat uit te vechten met die GAM users![]()
Misschien dat ik even langswip... Tis in de buurt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit
FJD
Baus
IJsmuts
Cardinal
Bier drinken en uit eten in Utrecht
Utrecht Centraal Station
Vanaf 13:40 in de kroeg op Utrecht CS (soort van Skihut achtige tent) en om 14:00 op z'n laatst voor de FRS.
SMS me dan op mn mob nr wat ik je net mail dan weten we of je op je moeten wachten of nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Misschien dat ik even langswip... Tis in de buurt!
Laten we het zo doen, als ik kom, stuur ik een bericht, anders niet...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
SMS me dan op mn mob nr wat ik je net mail dan weten we of je op je moeten wachten of niet
Superquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:54 schreef RudyCarell het volgende:
Laten we het zo doen, als ik kom, stuur ik een bericht, anders niet...
GAM zijn Gamers, BoFers zijn bierdrinkersquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef ursel het volgende:Dat zou betekenen dat de helft BoF-fers zijn nu..
Had je anders verwachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef ursel het volgende:Dat zou betekenen dat de helft BoF-fers zijn nu..
Kans is erg groot dat ik nog even op en neer ga met de busquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owke, dan zorg ik ervoor er ook rond die tijd te zijn
baus, opletten, jij ook!
& komt JP nog? en onze Hooligun? en Cardinal?
Nee, da's waar.. Zodra het wordt bier valt zitten de meeste erop, zodra de GAM-ers horen dat ze bier weg moeten geven haken ze gauw af..quote:
das snelquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi & jorrit, kunnen jullie je mobiele nummer voor de zekerheid ook ff op de email zetten?? mn PM is nl nog niet geactiveerd![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 05:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je hebt toch een AMD 3800+ ??
http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/utilities/Setup.exe
Deze installeren en je bent er vanaf
zie hem nu pasquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef jpjedi het volgende:
@ijs
Heb je mijn 1e post in dit topic gezien over poker?
Gisteren op TS:quote:
check!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owke, dan zorg ik ervoor er ook rond die tijd te zijn
baus, opletten, jij ook!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren op TS:
*FJD logt in, FJD logt uit, FJD logt in, FJD logt uit*
Sickert: Heb je de PC van Lies overgekocht?
FJD: Ja en ik kreeg JP er gratis bij.
Sickert: Ow die zou je PC wel even maken zeker?
FJD: Ja dat zou hij wel even regelen in een kwartiertje.Vanavond even proberen
![]()
Ursel, de kaart is verkocht voor het onvoorstelbaar lage bedrag van 70,-. Ach ja ik houd er iig iets aan over zullen we maar denken
Nou moe..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren op TS:
*FJD logt in, FJD logt uit, FJD logt in, FJD logt uit*
Sickert: Heb je de PC van Lies overgekocht?
FJD: Ja en ik kreeg JP er gratis bij.
Sickert: Ow die zou je PC wel even maken zeker?
FJD: Ja dat zou hij wel even regelen in een kwartiertje.Vanavond even proberen
![]()
Ursel, de kaart is verkocht voor het onvoorstelbaar lage bedrag van 70,-. Ach ja ik houd er iig iets aan over zullen we maar denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |