Ojaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef timmeeeh het volgende:
MOET HET HISTORISCH VERHAALTJE NIET IN DE OP?????
Met dank aan Ritch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
Puike OP foto.
Tof !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Gefixed!
Dat staat het al!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef bassieVL het volgende:
Ik hoorde dat er in de zomer kans is dat het nieuwe gedeelte droog komt te staan.![]()
We kwamen er langs toen we over de Claudius Prinsenlaan reden. Maar ik was blij toen het licht groen werdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef bassieVL het volgende:
Wie is er allemaal bij de Dance tour geweest eigenlijk?
Ze zijn er hier trouwens achter dat die straat wordt afgesloten 7 t/m 11 juni. Er zijn al wat stresserige mensen opgedokenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef JDude het volgende:
We kwamen er langs toen we over de Claudius Prinsenlaan reden. Maar ik was blij toen het licht groen werd.
Ik fiets alleen met mooi weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef bassieVL het volgende:
Fietsen is gezond en ook nog eens leuk zo langs de singels.
Mee eens. Hoewel je met de fiets wel sneller op je werk bent als je via de Singels rijdt. Daar was het vanmorgen echt raak, niet normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef _krizip_ het volgende:
Ik fiets alleen met mooi weer.![]()
Voor de rest hebben ze de auto uitgevonden...
Dat zou mooi stom zijn, dan gaat er natuurlijk niemand meer zelf lopen voor zijn bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef veldmuis het volgende:
Ik was boos op de vulling, sinds wanneer is het bier daar 1,70? Of loop ik achter?
Ik laat jou voortaan lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
Dat zou mooi stom zijn, dan gaat er natuurlijk niemand meer zelf lopen voor zijn bier.
Voor mij maakt het niet zoveel uit qua tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel je met de fiets wel sneller op je werk bent als je via de Singels rijdt. Daar was het vanmorgen echt raak, niet normaal.
ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef bassieVL het volgende:
Wie is er allemaal bij de Dance tour geweest eigenlijk?
Ja, het is serieus hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou mooi stom zijn, dan gaat er natuurlijk niemand meer zelf lopen voor zijn bier.
Que?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:05 schreef fransbreda het volgende:
wie gaat er naar UWD?
kuukske derbij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Peper en zout erbij?
Oeh, daar wil ik ook wel heen. Welke dag?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Duh. Ik ga wel naar Rowwen Heze in de Mezz in augustus.
Meet!. Ik ga het even voor je opzoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef timmeeeh het volgende:
Oeh, daar wil ik ook wel heen. Welke dag?
do 30-08-2007 21.30quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Oeh, daar wil ik ook wel heen. Welke dag?
internetverkoopquote:
Hmm, ik kan niet op 2 juni volgens mijn agenda.quote:
Lijkt me opzich wel een puikend plan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
internetverkoop
¤ 20,00
Breda meet: met z'n allen waardeloos bier gooien!
Tof. Dan moeten we natuurlijk niet veldmuis raak gooien. Anders krijgen we nooit meer fotoreportages.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:55 schreef timmeeeh het volgende:
Lijkt me opzich wel een puikend plan!
Dan neemt ie toch zo'n onderwater wegwerpcameraatje mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof. Dan moeten we natuurlijk niet veldmuis raak gooien. Anders krijgen we nooit meer fotoreportages.
Oja, of hij trekt een plastic zak over zijn camera heen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:59 schreef timmeeeh het volgende:
Dan neemt ie toch zo'n onderwater wegwerpcameraatje mee.
Laat agenda en planning maar aan mij over hehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef JDude het volgende:
Of nee wacht, 30e, da's een week later. Never mind.
Hebben jullie Groningers in ieder geval íets wat toffer is dan Breda.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vanavond zijn jullie de koppositie in STA nog kwijt
Het is maar waar je blij van wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vanavond zijn jullie de koppositie in STA nog kwijt
Hadden we alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben jullie Groningers in ieder geval íets wat toffer is dan Breda.
Vreselijk, nu stort m'n wereld inquote:
Die rijdt niet meer vanuit Bredaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vreselijk, nu stort m'n wereld in
Nu ga ik voor de intercity naar Zwolle springen
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijdt niet meer vanuit Breda![]()
Ritchie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Clauw het volgende:
Wie woont er ook alweer in Zwijndrecht??
Ik mag er morgen naar toe!![]()
ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Ritchie het volgende:
ja.. dat ben ik.
Ga je weer naar het Albert Schweitzer?
- dubbel -quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Ritchie het volgende:
ja.. dat ben ik.
Ga je weer naar het Albert Schweitzer?
Wil je niet van die enge woorden gebruiken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen weer braaf aan het werk?
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:16 schreef JDude het volgende:
Wil je niet van die enge woorden gebruiken?
je meent het. dat had ik nu nooit verwacht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Dat ga ík doen. Ik ben namelijk nog vrij.
Zég. Doe eens niet zo eng. Al die smilies.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
je meent het. dat had ik nu nooit verwacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jij dat niet combineren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ben braaf aan het studerenkoffie drinken.
Braaf.
Als je dingen tegelijk gaat doen, krijg je de dag zo moeilijk vol.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kan jij dat niet combineren?
En ik dacht nog wel dat je een echte student was
Sodeju, dat is wel eng vroeg hoorquote:
Dat resulteert natuurlijk wel in twijfels over jouw vrouwelijkheid op het moment dat jij maar 1 ding doet...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Als jullie dingen tegelijk gaan doen, ga ik twijfelen aan jullie mannelijkheid.
En dat idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Als jullie dingen tegelijk gaan doen, ga ik twijfelen aan jullie mannelijkheid.
WAT?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe tijdens het Fok!ken heel veel. Werken, nadenken, schrijven, kijken of niemand op m'n scherm zit te gluren.
Ik heb misschien wel eens een moment dat ik meer doe dan denk. Maar goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef tha_rizzo het volgende:
WAT?
Kan jij dit?
Je weet dat ik stiekem nog steeds van je houd![]()
Idd, van mij mogen ze er al één herstructueren....quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Belachelijk. Die scholen van tegenwoordig.
Leren voor tentamensquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt nu wel meer tijd om te leren.
Ik heb twee keer en een klein beetje zoveelquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Leren voor tentamens.
Drieëntwintigduizend
True.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt nu wel meer tijd om te leren.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
True.
Maar nu moet ik aan m'n scriptie, want ik moet vrijdag 20 pagina's af hebben en ik heb er nu nog maar 0,25.
Wat een ellende.
Het leven van een student gaat niet over rozen, lieve mensen.
Dat wordt even hard werkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
True.
Maar nu moet ik aan m'n scriptie, want ik moet vrijdag 20 pagina's af hebben en ik heb er nu nog maar 0,25.
Wat een ellende.
Het leven van een student gaat niet over rozen, lieve mensen.
International Business.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat wordt even hard werken
Wat doe jij eigenlijk voor studie?
Oké, even m'n dubbelloops jachtgeweer pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Zucht. Shoot me.
Ahja, doe maar. Dat doet geen pijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef bassieVL het volgende:
Met een propje?
Bah, wat ontzettend veel geweld weer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Oké, even m'n dubbelloops jachtgeweer pakken
Van wie ben jij een kloon? Ruik ik hier iemand uit de Heuvel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef Swiffer het volgende:
Swiffer-Breda meldt zich!!
Rizzo dúrft dat niet. Rizzo houdt teveel van me. Kent me te goed. Weet hoe lief ik mijn puppyoogjes kan inzetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef Ritchie het volgende:
Maar een dubbelloops doet dan weer geen pijn, mits je goed kan schieten.
Mag ik ook eens ja?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah, wat ontzettend veel geweld weer.
Daar wordt alleen mijn t-shirt nat van. Dansen in bier. In een wit t-shirtje voor JD.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef bassieVL het volgende:
Of met Bier?
Ik was het niet!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Van wie ben jij een kloon? Ruik ik hier iemand uit de Heuvel?
Je weet dat je je mag uitlevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Mag ik ook eens ja?
Ik moet me altijd maar inhouden....![]()
En nee, ik hoef niet naar een psy, zielenknijper of hoe je 't ook wilt noemen![]()
Oh, nee Kuukskes bespringen mag niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, dat is bij wet verboden
Hoe ik me uitleef![]()
Nee. moorden en martelen mag nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nee Kuukskes bespringen mag niet nee.
Je wilde me martelen?quote:
Niet miepen, ik moet vanavond tot 9 uur werken. En als het tegen zit zelfs tot 10 uur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef fransbreda het volgende:
nog 2 dagen tot het weekend, wat lang zeg![]()
Ga je iets leuks doen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef Ritchie het volgende:
en wat voor weekend...
Niet jou persé. gewoon een willekeurig persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wilde me martelen?. Gij brutus.
Je bent verkeerd voorgelicht over mijn voorkeuren.
Neuh, Hoge vucht werk, sinds januariquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Ruik ik hier iemand uit de Heuvel?
Oh, ik weet nog wel iemand. Het zoekt werk, heeft tegenwoordig een bril, en een Fiat Panda bezwijkt onder haar gewicht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet jou persé. gewoon een willekeurig persoon
Veldmuisquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Swiffer het volgende:
Neuh, Hoge vucht werk, sinds januari)
Ben een heel oude bekende van ons Tum tummeke, Veldmuis
Zaterdag overdag naar Landgoed Schaluinen met mijn werk. Das bij Baarle Nassau.quote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Ritchie het volgende:
Zaterdag overdag naar Landgoed Schaluinen met mijn werk. Das bij Baarle Nassau.
s'avonds naar United we Dance in het NAC stadion.![]()
Zondag brak zijn
Ik woon er, flatje gekocht in januari, deze hoek is aardig schoon hoor!quote:[...]
Maarehm, je werkt in de Hoge Vugcht? Heb je al je bezittingen nog?
Linda?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel iemand. Het zoekt werk, heeft tegenwoordig een bril, en een Fiat Panda bezwijkt onder haar gewicht.
Aha!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Swiffer het volgende:
Ik woon er, flatje gekocht in januari, deze hoek is aardig schoon hoor!
Ik werk op de Teteringsedijk....
Ssst. Misschien leest ze wel mééhéé.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Linda?
Nee
1. Die geilt erop, want dan krijgt ze aandacht
2. Ik krijg dan een stortvloed aan vet over me heen
Half import,quote:[..]
Aha!En je bent geboren en getogen in Breda offuh.. import?
Ignatiusquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Half import,
Geboren in het ziekehuis waar ik later op school heb gezeten, 21 jaar doorgebracht in een boerengat (lees riesbersjee) en nu eindelijk woon ik in DE stad![]()
Dan weet ik al wie jij bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef Swiffer het volgende:
hahaha als enigste meid bij jou in de klas zitten
Ligt eraan welke secretaressequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé niks tegen secretaresse typetjes ja. Ik was er ook één.
Op het Florijn. Dus. Van 2002-2004.
Snif.
Wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer?quote:
ik van 2001-2005quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé niks tegen secretaresse typetjes ja. Ik was er ook één.
Op het Florijn. Dus. Van 2002-2004.
Snif.
Hm. Dan heb je me vast wel eens gespot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:28 schreef Swiffer het volgende:
ik van 2001-2005
en ik heb niks tegen secretaresses, wel tegen die typjes die zo ontzettend omhoggevallen doen..
meningen he...![]()
NEE! Leur is geen Etten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
Dus héél stiekem.. ben jij ook een ettertje.
Je hebt dus de MAVO gedaan? (Gezien de jaren op K.S.E)quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef Ritchie het volgende:
Heb van mijn 12e tot mijn 17e op de Leur gewoond. In die nieuwbouwwijk bij de Leurse Haven.
Toen overleed mijn moeder, en zijn we daar weggegaan, en zijn we boven de riolen beland..
Heb dus op de KSE gezeten van ± 1989 tot ± 1993
Ah mooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef JDude het volgende:
Thuis.
Alwaar de warmwatervoorziening weer gerepareerd is.
ja zoietsquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:34 schreef JDude het volgende:
Wilde je graag de eerste trein halen Clauw?
Och erm. Beterschapquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef Clauw het volgende:
ja zoiets![]()
Ik had toch al niet goed geslapen vanwege verkoudheid.
Tof! Rijdt het nou ook eens een beetje volgens plan, of dat nog niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Hoi bekende.
En JD! http://home.hetnet.nl/~h.keijser/
Weet ik datquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof! Rijdt het nou ook eens een beetje volgens plan, of dat nog niet?
Ik heb me daar wel vermaakt. maarja.. E-L is geen Breda natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hebt dus de MAVO gedaan? (Gezien de jaren op K.S.E)
Hoe was je tijd in E-L? (afgezien het overlijden van je moeder)
En je hebt gelijk, Etten is geen Leur
Zeg, hoe ga jij naar Zwijndrecht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef Clauw het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
Ik had toch al niet goed geslapen vanwege verkoudheid.
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik heb me daar wel vermaakt. maarja.. E-L is geen Breda natuurlijk
Ohw dat is niet zo mooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef MdO82 het volgende:
Hoi KuukMet mij is het goed hoor
met bubs even niet zo
![]()
Last van d'r heupen op het moment
Wij hebben nog steeds geen buren aan de ene kant!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is wel een leuk dorp om in op te groeien hoor, maar ik wil nu ook dolgraag in Breda wonen
Ohw succesquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef MdO82 het volgende:
En verder even spannende tijden
Ben op dit moment bezig met een nieuwe werkgever
Rizz wíl niet naast ons wonen schat. Echt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef JDude het volgende:
Wij hebben nog steeds geen buren aan de ene kant!
Nee, bij een detacheringsbureau in bodegraven, maar ik blijf bij de huidige klant zitten als alles goed gaatquote:
Net ten noorden van Gouda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Bodegraven. Klinkt als een eind weg.
A12, afrit 12a.quote:
Dat zeg ik. Ver weg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef JDude het volgende:
Net ten noorden van Gouda.
Ziekelingetjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef JDude het volgende:
A12, afrit 12a.
En die afrit heet 12a omdat er eigenlijk een knooppunt was gepland met rijksweg 11, die echter als autoweg is aangelegd, in plaats van snelweg.quote:
Ik hou nog steeds van je hoor. Het maakt niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef JDude het volgende:
En die afrit heet 12a omdat er eigenlijk een knooppunt was gepland met rijksweg 11, die echter als autoweg is aangelegd, in plaats van snelweg.
Oke, zal ik nog even doorgaan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou nog steeds van je hoor. Het maakt niet uit.
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
Oke, zal ik nog even doorgaan?
Idd, ik wil niet in de Heuvel wonenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rizz wíl niet naast ons wonen schat. Echt niet.
Ik had daar bijna je echte naam verraden. Zo slecht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Idd, ik wil niet in de Heuvel wonen
Ik ga liever naar 't Ginneken (mooie jaren '30 huizen)"
Of tijdelijk bij d'n kiwi's studentenhuisch
Je bent er net vandaan verhuisdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook naar het Ginneken verhuizen, ooit.
Ik mag toch wel toekomstplannen hebben?quote:
En dat zeg je nu pas nadat ik weken geleden vroeg of iemand nog woonruimte wist ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds geen buren aan de ene kant!
Je moet eerst je muzieksmaak kenbaar maken aan je eventuele toekomstige buren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas nadat ik weken geleden vroeg of iemand nog woonruimte wist ....
Vertel!! wat staat er leeg naast jullie?
Een studentenhokkie... denk een vierkante meter of 20 aan slaap/woonkamer en dan nog een keukentje en badkamer er bij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
En dat zeg je nu pas nadat ik weken geleden vroeg of iemand nog woonruimte wist ....
Euhm, een kamer. Voor studenten. Met ons als buren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dat is op zich ook wel belangrijk ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef bassieVL het volgende:
Je moet eerst je muzieksmaak kenbaar maken aan je eventuele toekomstige buren.![]()
Nah, het is belangrijker dat je het volume van je stereo enigszins kunt beheersen en je geen kampsjaak als vriendje hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Dat is op zich ook wel belangrijk ja.
Que?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had daar bijna je echte naam verraden. Zo slecht.
Ik wil ook naar het Ginneken verhuizen, ooit.
*Streept Asics door als potentiele buur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Asics het volgende:
ik ben DJ The DarkAsics en ik houd van Hardcore en kom naast JD en Kuuk wonen!
komtiedanhe!
boink boink ... boink boink
Ik typte net je echte naam en drukte bijna op invoeren in mijn reactie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Que?
12. Ongeveer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoek meer een etage ofzo, maar hoeveel wonen er nog meer dan?
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anywegquote:
Dat dacht ik al eigenlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anyweg
We zijn zelf ook al een beetje op zoek naar wat anders, het wachten is op de verhuurmensen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anyweg
We zoeken tegen die tijd ook nog mensen die mee willen helpen met verhuizen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef JDude het volgende:
We zijn zelf ook al een beetje op zoek naar wat anders, het wachten is op de verhuurmensen.
Frans opperde jou als verhuizer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Ritchie het volgende:
si?
dan kom ik wel als jullie klaar zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Er is bier achteraf. Uiteraard.
Daar willen wij ook best heen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Ritchie het volgende:
Oh, ik hoor net dat vrienden van ons volgende maand naar de Heinsiushof gaan verhuizen, dus we zijn in de buurt dan
Tof. Wordt een gezellige housewarming.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Asics het volgende:
dan kom ik wel als jullie klaar zijn.
Zal ik doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:01 schreef fransbreda het volgende:
spreek me nog eens aan tijdens uwd dan zal ik het deze keer opslaan in me geheugen![]()
mogguh![]()
En ik ben Napoleon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het DRUK.
Ik krijg net voor m'n kiezen dat ik die cijfers vandaag moet afhebben. LEKKER DAN. Komen ze hier staan zeiken dat ik niet kan plannen. JONGEN, kom even eerder mededelen dat het VANDAAG afmoet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
En ik ben Napoleon.
Da's lullig ja. Je hebt ze wel even de huid volgescholden en overgoten met gloeiendhete koffie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg net voor m'n kiezen dat ik die cijfers vandaag moet afhebben. LEKKER DAN. Komen ze hier staan zeiken dat ik niet kan plannen. JONGEN, kom even eerder mededelen dat het VANDAAG afmoet.
Bah.
Ik heb vriendelijk voorgesteld vandaag voor de desbetreffende opleiding te werken en morgen dus niet voor hen te werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Da's lullig ja. Je hebt ze wel even de huid volgescholden en overgoten met gloeiendhete koffie?
Ik heb inmiddels duidelijkheid. En morgen een rustig dagje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Ritchie het volgende:
Nee, hoort er niet bij.
En dat had ik die vent wel laten weten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |