Zaterdag overdag naar Landgoed Schaluinen met mijn werk. Das bij Baarle Nassau.quote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Ritchie het volgende:
Zaterdag overdag naar Landgoed Schaluinen met mijn werk. Das bij Baarle Nassau.
s'avonds naar United we Dance in het NAC stadion.![]()
Zondag brak zijn
Ik woon er, flatje gekocht in januari, deze hoek is aardig schoon hoor!quote:[...]
Maarehm, je werkt in de Hoge Vugcht? Heb je al je bezittingen nog?
Linda?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel iemand. Het zoekt werk, heeft tegenwoordig een bril, en een Fiat Panda bezwijkt onder haar gewicht.
Aha!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Swiffer het volgende:
Ik woon er, flatje gekocht in januari, deze hoek is aardig schoon hoor!
Ik werk op de Teteringsedijk....
Ssst. Misschien leest ze wel mééhéé.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Linda?
Nee
1. Die geilt erop, want dan krijgt ze aandacht
2. Ik krijg dan een stortvloed aan vet over me heen
Half import,quote:[..]
Aha!En je bent geboren en getogen in Breda offuh.. import?
Ignatiusquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Half import,
Geboren in het ziekehuis waar ik later op school heb gezeten, 21 jaar doorgebracht in een boerengat (lees riesbersjee) en nu eindelijk woon ik in DE stad![]()
Dan weet ik al wie jij bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef Swiffer het volgende:
hahaha als enigste meid bij jou in de klas zitten
Ligt eraan welke secretaressequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé niks tegen secretaresse typetjes ja. Ik was er ook één.
Op het Florijn. Dus. Van 2002-2004.
Snif.
Wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer?quote:
ik van 2001-2005quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé niks tegen secretaresse typetjes ja. Ik was er ook één.
Op het Florijn. Dus. Van 2002-2004.
Snif.
Hm. Dan heb je me vast wel eens gespot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:28 schreef Swiffer het volgende:
ik van 2001-2005
en ik heb niks tegen secretaresses, wel tegen die typjes die zo ontzettend omhoggevallen doen..
meningen he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |