Oké, even m'n dubbelloops jachtgeweer pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Zucht. Shoot me.
Ahja, doe maar. Dat doet geen pijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef bassieVL het volgende:
Met een propje?
Bah, wat ontzettend veel geweld weer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Oké, even m'n dubbelloops jachtgeweer pakken
Van wie ben jij een kloon? Ruik ik hier iemand uit de Heuvel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef Swiffer het volgende:
Swiffer-Breda meldt zich!!
Rizzo dúrft dat niet. Rizzo houdt teveel van me. Kent me te goed. Weet hoe lief ik mijn puppyoogjes kan inzetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef Ritchie het volgende:
Maar een dubbelloops doet dan weer geen pijn, mits je goed kan schieten.
Mag ik ook eens ja?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah, wat ontzettend veel geweld weer.
Daar wordt alleen mijn t-shirt nat van. Dansen in bier. In een wit t-shirtje voor JD.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef bassieVL het volgende:
Of met Bier?
Ik was het niet!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Van wie ben jij een kloon? Ruik ik hier iemand uit de Heuvel?
Je weet dat je je mag uitlevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Mag ik ook eens ja?
Ik moet me altijd maar inhouden....![]()
En nee, ik hoef niet naar een psy, zielenknijper of hoe je 't ook wilt noemen![]()
Oh, nee Kuukskes bespringen mag niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, dat is bij wet verboden
Hoe ik me uitleef![]()
Nee. moorden en martelen mag nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nee Kuukskes bespringen mag niet nee.
Je wilde me martelen?quote:
Niet miepen, ik moet vanavond tot 9 uur werken. En als het tegen zit zelfs tot 10 uur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef fransbreda het volgende:
nog 2 dagen tot het weekend, wat lang zeg![]()
Ga je iets leuks doen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef Ritchie het volgende:
en wat voor weekend...
Niet jou persé. gewoon een willekeurig persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wilde me martelen?. Gij brutus.
Je bent verkeerd voorgelicht over mijn voorkeuren.
Neuh, Hoge vucht werk, sinds januariquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Ruik ik hier iemand uit de Heuvel?
Oh, ik weet nog wel iemand. Het zoekt werk, heeft tegenwoordig een bril, en een Fiat Panda bezwijkt onder haar gewicht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet jou persé. gewoon een willekeurig persoon
Veldmuisquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Swiffer het volgende:
Neuh, Hoge vucht werk, sinds januari)
Ben een heel oude bekende van ons Tum tummeke, Veldmuis
Zaterdag overdag naar Landgoed Schaluinen met mijn werk. Das bij Baarle Nassau.quote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Ritchie het volgende:
Zaterdag overdag naar Landgoed Schaluinen met mijn werk. Das bij Baarle Nassau.
s'avonds naar United we Dance in het NAC stadion.![]()
Zondag brak zijn
Ik woon er, flatje gekocht in januari, deze hoek is aardig schoon hoor!quote:[...]
Maarehm, je werkt in de Hoge Vugcht? Heb je al je bezittingen nog?
Linda?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel iemand. Het zoekt werk, heeft tegenwoordig een bril, en een Fiat Panda bezwijkt onder haar gewicht.
Aha!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Swiffer het volgende:
Ik woon er, flatje gekocht in januari, deze hoek is aardig schoon hoor!
Ik werk op de Teteringsedijk....
Ssst. Misschien leest ze wel mééhéé.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Linda?
Nee
1. Die geilt erop, want dan krijgt ze aandacht
2. Ik krijg dan een stortvloed aan vet over me heen
Half import,quote:[..]
Aha!En je bent geboren en getogen in Breda offuh.. import?
Ignatiusquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Half import,
Geboren in het ziekehuis waar ik later op school heb gezeten, 21 jaar doorgebracht in een boerengat (lees riesbersjee) en nu eindelijk woon ik in DE stad![]()
Dan weet ik al wie jij bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef Swiffer het volgende:
hahaha als enigste meid bij jou in de klas zitten
Ligt eraan welke secretaressequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé niks tegen secretaresse typetjes ja. Ik was er ook één.
Op het Florijn. Dus. Van 2002-2004.
Snif.
Wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer, wanneer?quote:
ik van 2001-2005quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé niks tegen secretaresse typetjes ja. Ik was er ook één.
Op het Florijn. Dus. Van 2002-2004.
Snif.
Hm. Dan heb je me vast wel eens gespot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:28 schreef Swiffer het volgende:
ik van 2001-2005
en ik heb niks tegen secretaresses, wel tegen die typjes die zo ontzettend omhoggevallen doen..
meningen he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |