Ojaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef timmeeeh het volgende:
MOET HET HISTORISCH VERHAALTJE NIET IN DE OP?????
Met dank aan Ritch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
Puike OP foto.
Tof !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Gefixed!
Dat staat het al!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef bassieVL het volgende:
Ik hoorde dat er in de zomer kans is dat het nieuwe gedeelte droog komt te staan.![]()
We kwamen er langs toen we over de Claudius Prinsenlaan reden. Maar ik was blij toen het licht groen werdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef bassieVL het volgende:
Wie is er allemaal bij de Dance tour geweest eigenlijk?
Ze zijn er hier trouwens achter dat die straat wordt afgesloten 7 t/m 11 juni. Er zijn al wat stresserige mensen opgedokenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef JDude het volgende:
We kwamen er langs toen we over de Claudius Prinsenlaan reden. Maar ik was blij toen het licht groen werd.
Ik fiets alleen met mooi weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef bassieVL het volgende:
Fietsen is gezond en ook nog eens leuk zo langs de singels.
Mee eens. Hoewel je met de fiets wel sneller op je werk bent als je via de Singels rijdt. Daar was het vanmorgen echt raak, niet normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef _krizip_ het volgende:
Ik fiets alleen met mooi weer.![]()
Voor de rest hebben ze de auto uitgevonden...
Dat zou mooi stom zijn, dan gaat er natuurlijk niemand meer zelf lopen voor zijn bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef veldmuis het volgende:
Ik was boos op de vulling, sinds wanneer is het bier daar 1,70? Of loop ik achter?
Ik laat jou voortaan lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
Dat zou mooi stom zijn, dan gaat er natuurlijk niemand meer zelf lopen voor zijn bier.
Voor mij maakt het niet zoveel uit qua tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel je met de fiets wel sneller op je werk bent als je via de Singels rijdt. Daar was het vanmorgen echt raak, niet normaal.
ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef bassieVL het volgende:
Wie is er allemaal bij de Dance tour geweest eigenlijk?
Ja, het is serieus hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou mooi stom zijn, dan gaat er natuurlijk niemand meer zelf lopen voor zijn bier.
Que?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:05 schreef fransbreda het volgende:
wie gaat er naar UWD?
kuukske derbij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Peper en zout erbij?
Oeh, daar wil ik ook wel heen. Welke dag?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Duh. Ik ga wel naar Rowwen Heze in de Mezz in augustus.
Meet!. Ik ga het even voor je opzoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef timmeeeh het volgende:
Oeh, daar wil ik ook wel heen. Welke dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |