Dat is op zich ook wel belangrijk ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef bassieVL het volgende:
Je moet eerst je muzieksmaak kenbaar maken aan je eventuele toekomstige buren.![]()
Nah, het is belangrijker dat je het volume van je stereo enigszins kunt beheersen en je geen kampsjaak als vriendje hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Dat is op zich ook wel belangrijk ja.
Que?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had daar bijna je echte naam verraden. Zo slecht.
Ik wil ook naar het Ginneken verhuizen, ooit.
*Streept Asics door als potentiele buur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Asics het volgende:
ik ben DJ The DarkAsics en ik houd van Hardcore en kom naast JD en Kuuk wonen!
komtiedanhe!
boink boink ... boink boink
Ik typte net je echte naam en drukte bijna op invoeren in mijn reactie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Que?
12. Ongeveer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoek meer een etage ofzo, maar hoeveel wonen er nog meer dan?
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anywegquote:
Dat dacht ik al eigenlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anyweg
We zijn zelf ook al een beetje op zoek naar wat anders, het wachten is op de verhuurmensen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anyweg
We zoeken tegen die tijd ook nog mensen die mee willen helpen met verhuizen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef JDude het volgende:
We zijn zelf ook al een beetje op zoek naar wat anders, het wachten is op de verhuurmensen.
Frans opperde jou als verhuizer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Ritchie het volgende:
si?
dan kom ik wel als jullie klaar zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Er is bier achteraf. Uiteraard.
Daar willen wij ook best heen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Ritchie het volgende:
Oh, ik hoor net dat vrienden van ons volgende maand naar de Heinsiushof gaan verhuizen, dus we zijn in de buurt dan
Tof. Wordt een gezellige housewarming.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Asics het volgende:
dan kom ik wel als jullie klaar zijn.
Zal ik doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:01 schreef fransbreda het volgende:
spreek me nog eens aan tijdens uwd dan zal ik het deze keer opslaan in me geheugen![]()
mogguh![]()
En ik ben Napoleon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het DRUK.
Ik krijg net voor m'n kiezen dat ik die cijfers vandaag moet afhebben. LEKKER DAN. Komen ze hier staan zeiken dat ik niet kan plannen. JONGEN, kom even eerder mededelen dat het VANDAAG afmoet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
En ik ben Napoleon.
Da's lullig ja. Je hebt ze wel even de huid volgescholden en overgoten met gloeiendhete koffie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg net voor m'n kiezen dat ik die cijfers vandaag moet afhebben. LEKKER DAN. Komen ze hier staan zeiken dat ik niet kan plannen. JONGEN, kom even eerder mededelen dat het VANDAAG afmoet.
Bah.
Ik heb vriendelijk voorgesteld vandaag voor de desbetreffende opleiding te werken en morgen dus niet voor hen te werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Da's lullig ja. Je hebt ze wel even de huid volgescholden en overgoten met gloeiendhete koffie?
Ik heb inmiddels duidelijkheid. En morgen een rustig dagje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Ritchie het volgende:
Nee, hoort er niet bij.
En dat had ik die vent wel laten weten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |