NEE! Leur is geen Etten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
Dus héél stiekem.. ben jij ook een ettertje.
Je hebt dus de MAVO gedaan? (Gezien de jaren op K.S.E)quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef Ritchie het volgende:
Heb van mijn 12e tot mijn 17e op de Leur gewoond. In die nieuwbouwwijk bij de Leurse Haven.
Toen overleed mijn moeder, en zijn we daar weggegaan, en zijn we boven de riolen beland..
Heb dus op de KSE gezeten van ± 1989 tot ± 1993
Ah mooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef JDude het volgende:
Thuis.
Alwaar de warmwatervoorziening weer gerepareerd is.
ja zoietsquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:34 schreef JDude het volgende:
Wilde je graag de eerste trein halen Clauw?
Och erm. Beterschapquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef Clauw het volgende:
ja zoiets![]()
Ik had toch al niet goed geslapen vanwege verkoudheid.
Tof! Rijdt het nou ook eens een beetje volgens plan, of dat nog niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Hoi bekende.
En JD! http://home.hetnet.nl/~h.keijser/
Weet ik datquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof! Rijdt het nou ook eens een beetje volgens plan, of dat nog niet?
Ik heb me daar wel vermaakt. maarja.. E-L is geen Breda natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hebt dus de MAVO gedaan? (Gezien de jaren op K.S.E)
Hoe was je tijd in E-L? (afgezien het overlijden van je moeder)
En je hebt gelijk, Etten is geen Leur
Zeg, hoe ga jij naar Zwijndrecht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef Clauw het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
Ik had toch al niet goed geslapen vanwege verkoudheid.
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik heb me daar wel vermaakt. maarja.. E-L is geen Breda natuurlijk
Ohw dat is niet zo mooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef MdO82 het volgende:
Hoi KuukMet mij is het goed hoor
met bubs even niet zo
![]()
Last van d'r heupen op het moment
Wij hebben nog steeds geen buren aan de ene kant!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is wel een leuk dorp om in op te groeien hoor, maar ik wil nu ook dolgraag in Breda wonen
Ohw succesquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef MdO82 het volgende:
En verder even spannende tijden
Ben op dit moment bezig met een nieuwe werkgever
Rizz wíl niet naast ons wonen schat. Echt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef JDude het volgende:
Wij hebben nog steeds geen buren aan de ene kant!
Nee, bij een detacheringsbureau in bodegraven, maar ik blijf bij de huidige klant zitten als alles goed gaatquote:
Net ten noorden van Gouda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Bodegraven. Klinkt als een eind weg.
A12, afrit 12a.quote:
Dat zeg ik. Ver weg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef JDude het volgende:
Net ten noorden van Gouda.
Ziekelingetjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef JDude het volgende:
A12, afrit 12a.
En die afrit heet 12a omdat er eigenlijk een knooppunt was gepland met rijksweg 11, die echter als autoweg is aangelegd, in plaats van snelweg.quote:
Ik hou nog steeds van je hoor. Het maakt niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef JDude het volgende:
En die afrit heet 12a omdat er eigenlijk een knooppunt was gepland met rijksweg 11, die echter als autoweg is aangelegd, in plaats van snelweg.
Oke, zal ik nog even doorgaan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou nog steeds van je hoor. Het maakt niet uit.
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
Oke, zal ik nog even doorgaan?
Idd, ik wil niet in de Heuvel wonenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rizz wíl niet naast ons wonen schat. Echt niet.
Ik had daar bijna je echte naam verraden. Zo slecht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Idd, ik wil niet in de Heuvel wonen
Ik ga liever naar 't Ginneken (mooie jaren '30 huizen)"
Of tijdelijk bij d'n kiwi's studentenhuisch
Je bent er net vandaan verhuisdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook naar het Ginneken verhuizen, ooit.
Ik mag toch wel toekomstplannen hebben?quote:
En dat zeg je nu pas nadat ik weken geleden vroeg of iemand nog woonruimte wist ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds geen buren aan de ene kant!
Je moet eerst je muzieksmaak kenbaar maken aan je eventuele toekomstige buren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas nadat ik weken geleden vroeg of iemand nog woonruimte wist ....
Vertel!! wat staat er leeg naast jullie?
Een studentenhokkie... denk een vierkante meter of 20 aan slaap/woonkamer en dan nog een keukentje en badkamer er bij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
En dat zeg je nu pas nadat ik weken geleden vroeg of iemand nog woonruimte wist ....
Euhm, een kamer. Voor studenten. Met ons als buren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dat is op zich ook wel belangrijk ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef bassieVL het volgende:
Je moet eerst je muzieksmaak kenbaar maken aan je eventuele toekomstige buren.![]()
Nah, het is belangrijker dat je het volume van je stereo enigszins kunt beheersen en je geen kampsjaak als vriendje hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Dat is op zich ook wel belangrijk ja.
Que?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had daar bijna je echte naam verraden. Zo slecht.
Ik wil ook naar het Ginneken verhuizen, ooit.
*Streept Asics door als potentiele buur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Asics het volgende:
ik ben DJ The DarkAsics en ik houd van Hardcore en kom naast JD en Kuuk wonen!
komtiedanhe!
boink boink ... boink boink
Ik typte net je echte naam en drukte bijna op invoeren in mijn reactie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Que?
12. Ongeveer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoek meer een etage ofzo, maar hoeveel wonen er nog meer dan?
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anywegquote:
Dat dacht ik al eigenlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anyweg
We zijn zelf ook al een beetje op zoek naar wat anders, het wachten is op de verhuurmensen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
o nee das idd totaal niet wat ik zoek, thx anyweg
We zoeken tegen die tijd ook nog mensen die mee willen helpen met verhuizen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef JDude het volgende:
We zijn zelf ook al een beetje op zoek naar wat anders, het wachten is op de verhuurmensen.
Frans opperde jou als verhuizer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Ritchie het volgende:
si?
dan kom ik wel als jullie klaar zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Er is bier achteraf. Uiteraard.
Daar willen wij ook best heen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Ritchie het volgende:
Oh, ik hoor net dat vrienden van ons volgende maand naar de Heinsiushof gaan verhuizen, dus we zijn in de buurt dan
Tof. Wordt een gezellige housewarming.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Asics het volgende:
dan kom ik wel als jullie klaar zijn.
Zal ik doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:01 schreef fransbreda het volgende:
spreek me nog eens aan tijdens uwd dan zal ik het deze keer opslaan in me geheugen![]()
mogguh![]()
En ik ben Napoleon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het DRUK.
Ik krijg net voor m'n kiezen dat ik die cijfers vandaag moet afhebben. LEKKER DAN. Komen ze hier staan zeiken dat ik niet kan plannen. JONGEN, kom even eerder mededelen dat het VANDAAG afmoet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
En ik ben Napoleon.
Da's lullig ja. Je hebt ze wel even de huid volgescholden en overgoten met gloeiendhete koffie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg net voor m'n kiezen dat ik die cijfers vandaag moet afhebben. LEKKER DAN. Komen ze hier staan zeiken dat ik niet kan plannen. JONGEN, kom even eerder mededelen dat het VANDAAG afmoet.
Bah.
Ik heb vriendelijk voorgesteld vandaag voor de desbetreffende opleiding te werken en morgen dus niet voor hen te werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Da's lullig ja. Je hebt ze wel even de huid volgescholden en overgoten met gloeiendhete koffie?
Ik heb inmiddels duidelijkheid. En morgen een rustig dagje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Ritchie het volgende:
Nee, hoort er niet bij.
En dat had ik die vent wel laten weten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |