Vreselijk, nu stort m'n wereld inquote:
Die rijdt niet meer vanuit Bredaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vreselijk, nu stort m'n wereld in
Nu ga ik voor de intercity naar Zwolle springen
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijdt niet meer vanuit Breda![]()
Ritchie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Clauw het volgende:
Wie woont er ook alweer in Zwijndrecht??
Ik mag er morgen naar toe!![]()
ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Ritchie het volgende:
ja.. dat ben ik.
Ga je weer naar het Albert Schweitzer?
- dubbel -quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Ritchie het volgende:
ja.. dat ben ik.
Ga je weer naar het Albert Schweitzer?
Wil je niet van die enge woorden gebruiken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen weer braaf aan het werk?
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:16 schreef JDude het volgende:
Wil je niet van die enge woorden gebruiken?
je meent het. dat had ik nu nooit verwacht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Dat ga ík doen. Ik ben namelijk nog vrij.
Zég. Doe eens niet zo eng. Al die smilies.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
je meent het. dat had ik nu nooit verwacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jij dat niet combineren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ben braaf aan het studerenkoffie drinken.
Braaf.
Als je dingen tegelijk gaat doen, krijg je de dag zo moeilijk vol.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kan jij dat niet combineren?
En ik dacht nog wel dat je een echte student was
Sodeju, dat is wel eng vroeg hoorquote:
Dat resulteert natuurlijk wel in twijfels over jouw vrouwelijkheid op het moment dat jij maar 1 ding doet...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Als jullie dingen tegelijk gaan doen, ga ik twijfelen aan jullie mannelijkheid.
En dat idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Als jullie dingen tegelijk gaan doen, ga ik twijfelen aan jullie mannelijkheid.
WAT?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe tijdens het Fok!ken heel veel. Werken, nadenken, schrijven, kijken of niemand op m'n scherm zit te gluren.
Ik heb misschien wel eens een moment dat ik meer doe dan denk. Maar goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef tha_rizzo het volgende:
WAT?
Kan jij dit?
Je weet dat ik stiekem nog steeds van je houd![]()
Idd, van mij mogen ze er al één herstructueren....quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Belachelijk. Die scholen van tegenwoordig.
Leren voor tentamensquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt nu wel meer tijd om te leren.
Ik heb twee keer en een klein beetje zoveelquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Leren voor tentamens.
Drieëntwintigduizend
True.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt nu wel meer tijd om te leren.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
True.
Maar nu moet ik aan m'n scriptie, want ik moet vrijdag 20 pagina's af hebben en ik heb er nu nog maar 0,25.
Wat een ellende.
Het leven van een student gaat niet over rozen, lieve mensen.
Dat wordt even hard werkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
True.
Maar nu moet ik aan m'n scriptie, want ik moet vrijdag 20 pagina's af hebben en ik heb er nu nog maar 0,25.
Wat een ellende.
Het leven van een student gaat niet over rozen, lieve mensen.
International Business.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat wordt even hard werken
Wat doe jij eigenlijk voor studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |