Niet echt, zoals je ziet.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een hele goeie TT hebt.
144ste 3FM topic alweerquote:
Op naar de 150! Ik spring even mee, met house of painquote:Op zondag 27 mei 2007 23:48 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
144ste 3FM topic alweerCampingradio
![]()
Gaat echt bizar hard met de 3FM-topics!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:48 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
144ste 3FM topic alweerCampingradio
![]()
Viel mij in het vorige topic ook al op. Erg veel muziek (té veel zelfs) voor Campingradio. Jammer...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:50 schreef Toad het volgende:
weer al muziek.
Giel wordt ook een dagje ouderquote:Op zondag 27 mei 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij in het vorige topic ook al op. Erg veel muziek (té veel zelfs) voor Campingradio. Jammer...
Hij is nu inderdaad *pakt jingle* 'dertig!', maar dat lijkt me geen reden om veel muziek te draaien.quote:
OK man! veel plezier @ Pinkpopquote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen, ik ben naar bed. Morgen sta ik er zelf tussen.
Voor degene die op tv meekijken: Ik ben degene die staat te springen [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor degene die op tv meekijken: Ik ben degene die staat te springen [afbeelding][afbeelding]
Have fun!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Dank uquote:Op zondag 27 mei 2007 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OK man! veel plezier @ Pinkpop [afbeelding]
Mzzl !
Bij mij niet meer, ben slapenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die was scherp.![]()
DJ Tiesto - Traffic knalt hier lekker de kamer binnen.![]()
Me 2quote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Adverteerders hebben ook prima door dat er veel volk luistertquote:Op maandag 28 mei 2007 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend, al die reclame zo laat op de avond/begin van de nacht...
Ben ik niet gewend van 3FM.
Vorig jaar kon het wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Terug naar camping A dus weer, vanwege die storing...
Leermomentje voor de volgende campingradio...
Dat ze dat leermomentje dan al niet eerder hebben gehad.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Terug naar camping A dus weer, vanwege die storing...
Leermomentje voor de volgende campingradio...
He, de mijne ook alquote:Op maandag 28 mei 2007 00:15 schreef Toad het volgende:
Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de autoreactie die ze hadden aangezet.
Bedankt voor je SMS aan CampingRadio. De SMS meesteres gaat m zo aan Giel voorlezen.
LOL !quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
Heeeeey Antiroos smst terug
oei ik dacht ik incognito was
groeten terug
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
groeten terug
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
groeten terug
Je SMS'je net!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:23 schreef Toad het volgende:
Er zit een stofzuiger op je nek
Nee daar kan ik je niet mee zuigen
Fake orgasme, dat doe je altijd!![]()
![]()
De SMSjes komen gewoon binnen op een webpagina, waarbij oude SMSjes ook worden opgeslagen. Aan de hand van het nummer kunnen ze dat makkelijk terugzoeken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:25 schreef Toad het volgende:
Wie is Tobias?
Ze hebben daar het archief paraat kennelijk.
Da's een vast onderdeel hoor...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Schaamhaar knippen.. het moet niet gekker worden
Ik vind het nu al geweldig! allemaal zijn ze *ineens* geschorenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's een vast onderdeel hoor...
Nu nog het GSM-werpen...
* Sirolf krijgt net een fax vanuit Hilversum dat ze daar toch ook wel graag om 1 uur willen beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Toad het volgende:
Wat hoor ik nu? edit: dit kunnen alleen maar deScissor Sisters
zijn
Laat Giel nog maar een uurtje doorgaan!
... en tot die tijd, een spannend muziekje!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef Toad het volgende:
ahhhh fax maar terug Sirolf, we gaan nog een half uurtje door
Het is alleen jammer dat ze niet in Landgraaf, maar in Hilversum zitten in de studio. Anders hadden ze misschien ook nog wel in een golfkarretje de camping op kunnen gaan. Had leuk geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef Marc63 het volgende:
Dan ga ik zo toch nog maar ff snel de hond uitlaten. Zoals Giel het afgelopen uur bezig is geweest, verwacht ik dat Domien, Guis en Muijs dat met gemak zullen overtreffen.
Sander zit in de studio maar Domien en Muijs zijn toch op het Pinkpop terrein??quote:Op maandag 28 mei 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze niet in Landgraaf, maar in Hilversum zitten in de studio. Anders hadden ze misschien ook nog wel in een golfkarretje de camping op kunnen gaan. Had leuk geweest.
Om eerlijk te zijn niet, ik heb morgen nog wat anders te doen dan in m'n nest liggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... duurt tot 6 uur. Iemand van plan dat vol te maken?
ik maak dit half uurtje nog volquote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... duurt tot 6 uur. Iemand van plan dat vol te maken?
tv kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niet, ik heb morgen nog wat anders te doen dan in m'n nest liggen.
En dat terwijl de regen volgens Buienradar juist Nederland UITtrekt.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, en begint die snol weer over een paraplu te zingen?
goed nummer he?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, en begint die snol weer over een paraplu te zingen?
kan ondertussen de tv toch aanquote:Op maandag 28 mei 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal eerder schoolwerk en klussen zijn.
hehehe. *hik*quote:Op maandag 28 mei 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl de regen volgens Buienradar juist Nederland UITtrekt.
Zeker ook 'toevallig' ziek, net als Amy Wijnhuis.
Wijnhuis is (of was) ziek?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl de regen volgens Buienradar juist Nederland UITtrekt.
Zeker ook 'toevallig' ziek, net als Amy Wijnhuis.
Ow, Krezip op PP? Gelukkig gemistquote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom stond Krezip dus vanavond op Pinkpop...![]()
Ik vind ze ook niet slecht, maar gewoon niet boeiendquote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar ik vond ze wel goed vanavond.
oeh, jeugdherinneringenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:22 schreef Marc63 het volgende:
Lol... hoor die Peter dan schreeuwen. Je zult er maar in de buurt liggen met je tentje.
Ojee, en nu?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... ik zit de foto's te bekijken van Pinkpop vandaag. Staat er een foto tussen met op de voorgrond iemand die je van de zij-/achterkant ziet, die midden voor iemand anders staat en Domien staat er naast. Deze foto heeft als onderschrift: Paul Rabbering en Sander de Heer.
Het zijn Paul en Sander toch ookquote:Op maandag 28 mei 2007 02:13 schreef Marc63 het volgende:
http://sites.3fm.nl/page/fs07_fotoboek/fs07_pinkpop_zondag
De 26e foto.
Da's waar :Tquote:Op maandag 28 mei 2007 02:17 schreef Marc63 het volgende:
Ja, klopt. Maar beide zijn niet zo duidelijk herkenbaar als de 3FM dj die niet genoemd wordt.
quote:
Ik nie toch, ik lag al op 1 oorquote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef Marc63 het volgende:
DE Ries?
Dit is wel een perfect voorbeeld daarvan jaquote:Op maandag 28 mei 2007 10:41 schreef borisz het volgende:
toch wel handig een meebrulhit maken, je hoeft zelf dan niet meer te zingen![]()
grootste voorbeeld in NL is André Hazes, die stond vaak alleen met een microfoon dronken op het podium terwijl het publiek zong en hebben ze een geweldige avondquote:Op maandag 28 mei 2007 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit is wel een perfect voorbeeld daarvan ja.
Nou, dat zal dan ook wel voor 3FM gelden, gok ikquote:We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Het ikstavooraanmetmnvlaggetjevlaggetje!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:49 schreef One_conundrum het volgende:
wat voor vlaggetjevlaggetje is dat?
ja, viel mij ook al opquote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan Smeets moet maar niet naar buienradar.nl maar meteox.nl kijken. Daar is te zien dat er nog veel meer buien aankomen.
Met beeld erbij is leuker natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga een beetje switchen tussen 3 voor 12 en 3FM.
Ik kwam er gisteren achter dat we 3 voor 12 ook gewoon op tv hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef -Hans- het volgende:
30 seconds to mars nu op de 3 voor 12 stream.. Zij staan op het 3FM podium.
D.Rose Yooo![]()
When it all began ...quote:The New Adventures
Michael Schenker Group
U2
Fischer-Z
Madness
UB40
Ian Dury and the Blockheads
Dat zal wel afwachten zijn ...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Wat niet op 3voor12 komt wordt wel als geluid op 3fm uitgezonden?
Arctic Monkeys, Scissor Sistors, Linkin Park enzo....
Vraag het me af...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Wat niet op 3voor12 komt wordt wel als geluid op 3fm uitgezonden?
Arctic Monkeys, Scissor Sistors, Linkin Park enzo....
Was alleen het laatste nummerquote:Op maandag 28 mei 2007 12:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Fratellis in ieder geval wel.
Al heb ik dat gemist
Absoluut! Toch wel cool om die gasten van 30 seconds to Mars zo aan het werk te zien.quote:
Okay dan! weet niet precies wanneer ze on-air gaan op tv, maar het is prima te volgen via hun i-net stream.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat we 3 voor 12 ook gewoon op tv hebben
Cool!quote:
Hoop dat 3FM wat meer mag laten horen want ik zie een hoop namen in het rijtje staan die ik wel erg graag zou horen.. Valt mij ook tegen van The Magic Numbers.. Van Muse had ik het wat meer verwacht al schijnt hun optreden wel erg vet te zijn geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1 :
[..]
Nou, dat zal dan ook wel voor 3FM gelden, gok ik. Leuke bands zeg! Echt trots om iets van zichzelf te laten horen
.
Juist voor Magic Numbers die nog redelijk onbekend zijn zou zoiets ideale reclame zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat 3FM wat meer mag laten horen want ik zie een hoop namen in het rijtje staan die ik wel erg graag zou horen.. Valt mij ook tegen van The Magic Numbers.. Van Muse had ik het wat meer verwacht al schijnt hun optreden wel erg vet te zijn geweest.
oeh Stenders en Eric Corton
Wolfmother over 20 minuten op 3FM..
Jup, ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Juist voor Magic Numbers die nog redelijk onbekend zijn zou zoiets ideale reclame zijn.
Van een Muse valt het wel te verwachten ja.
Oja, zo heten die dingen.quote:
Kansloze kneuzen zijn hetquote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat een losers trouwens, mensen die op Pinkpop uit tentjes gaan stelen...![]()
Yup.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Allemaal op weg naar de meubelboulevard en IKEA hè?
mensen die uit huizen stelen niet dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat een losers trouwens, mensen die op Pinkpop uit tentjes gaan stelen...![]()
Belgen/Duitsers die een ritje naar Nederland maken (of andersom) misschien?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
Al staan er hier bij Maastricht en iets naar het noorden ook 4 files. En hier ligt toch geen meubelboulevard![]()
.
Echt een verschrikkelijke band blijft ditquote:Op maandag 28 mei 2007 14:10 schreef borisz het volgende:
nou rab wat een uit je dip tip
Ook, maar met een mesje tentjes opensnijden en het zo jezelf wel heel erg makkelijk maken vind ik wel erg laag. Ik vraag me af hoe die mensen trots kunnen zijn op hun 'werk'...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mensen die uit huizen stelen niet dan?
Tja, zoals je al zegt, lekker makkelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook, maar met een mesje tentjes opensnijden en het zo jezelf wel heel erg makkelijk maken vind ik wel erg laag. Ik vraag me af hoe die mensen trots kunnen zijn op hun 'werk'...
Nu trouwens ook te zien op 3 voor 12 !quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
FIVE O’CLOCK HEROESbinnenkort ook te horen in Grunn!
Heb je nu geen geluid dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
FIVE O’CLOCK HEROESbinnenkort ook te horen in Grunn!
Dat zei Hans alquote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Five o clock heroes nu op de 3 voor 12 stream
Zijn trouwens lekker aan het spelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Five o clock heroes nu op de 3 voor 12 stream
Alternatief is de Dave Matthews Band en daar ben ik ook niet echt kapot van (ik gebruik nu dan ook om even wat andere dingen te doen). Hoop dat ze straks Korn laten zien i.p.v. Macy Gray (quote:Op maandag 28 mei 2007 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, Maria Mena ... kweet niet of ik dat positief moet vinden ...
Op 2 nu ook alquote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
Arctic Monkeys nu op 2, al zal het al bijna af zijn
Ah, dan hoef ik daar niet naar toe iigquote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Fratelli's @ 3FM
* -Hans- zapt snel naar ned 2 !quote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Fratelli's @ 3FM
I Don't Feel Like Dancing!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef -Hans- het volgende:
SCISSOR SISTERS trouwens nu op 3FM.. en vanavond zijn de beelden van Muse te zien op nederland 3. Dus toch!![]()
Lekker druk hier![]()
Maria Mena echt dra-ma-tisch saai.![]()
Issie dood?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Sander Lantinga is van een golfkarretje gevallen en hij is op zijn hoofd terecht gekomen. Het schijnt redelijk te bloeden!Paul Rabbering was de bestuurder van het karretje.
Net live op 3FM dus hij is niet dood! Heeft een hoofdkneuzing oid. * -Hans- zapt weer snel naar 3 voor 12 waar Korn bezig is.quote:
He, damn. Kan ie nog een keer op dat karretje gezet worden?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net live op 3FM dus hij is niet dood! Heeft een hoofdkneuzing oid. * -Hans- zapt weer snel naar 3 voor 12 waar Korn bezig is.
Wat zijn we weer aardig zeg...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He, damn. Kan ie nog een keer op dat karretje gezet worden?
Op locatie of vanuit Hilversum?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:08 schreef -Hans- het volgende:
Over een uurtje trouwens Michiel en Maricha
Op locatie natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef Marc63 het volgende:
Haaaaiii
[..]
Op locatie of vanuit Hilversum?
En daar gaan ze morgen dan nog een halve uitzending over ouwehoeren.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:25 schreef Againzender het volgende:
Wie stapt er dan ook bij een rallyrijder in een golfkarretje? Way to go Paul
je hebt vast al beterschap ge-SMS'ed naar 3333quote:
Yup. Kan ie weer op z'n welbekende overtuigend klinkende manier zielig gaan zitten doen...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daar gaan ze morgen dan nog een halve uitzending over ouwehoeren.![]()
ik weet uit ervaring dat een klap op je achterhoofd de volgende dag voor ondragelijke hoofdpijn en ziektewet kan zorgenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daar gaan ze morgen dan nog een halve uitzending over ouwehoeren.![]()
Uiteraard. Ik was de eerstequote:Op maandag 28 mei 2007 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt vast al beterschap ge-SMS'ed naar 3333
Yes, dan morgen alleen de Sander(de Heer) Show!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat een klap op je achterhoofd de volgende dag voor ondragelijke hoofdpijn en ziektewet kan zorgen
Jammer!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef DenS het volgende:
Maandag is er geen Met Michiel, maar wel met een hele goeie reden: we zitten namelijk met heel 3FM op Pinkpop en zenden vanaf daar uit. Dat betekent tussen 19:00 en 22:00 uur de beste concerten, interviews met de artiesten en sfeerbijdragen vanaf het veld! Michiel is er uiteraard ook bij en als je op Pinkpop bent, kijk dan uit naar onze badeend, die is er namelijk ook!
Van metmichiel.nl
Dus geen MetMichiel...
Gielquote:
Veel plezier ChatGirl ! tot volgende weekquote:Op maandag 28 mei 2007 18:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben er de rest van de week toch niet, dus mij maakt het niet uit eigenlijk. Nu tas inpakken en douchen en dan op naar Terschelling. Tot het einde van de week! Have fun
Same here!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet allemaal niet meer waar ik moet kijken/luisteren. Nu ook Nederland 3 erbij. En 3FM en 3voor12 en en en.
Jup, ben het helemaal met je eens hoor. Ik hou het op dit moment bij 3FM en Nederland 3. Snow Patrol had ik nog niet gezien, maar het klinkt wel bijzonder lekker.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervelend vind ik nog steeds dat alles maar door elkaar wordt uitgezonden. Nummer van dit optreden, nummer van dat, dan weer es terug naar gisteren etc.
Stonden er eerder ook al huilende mensen?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat rare publiek is de hele dag hoor.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stonden er eerder ook al huilende mensen?
Precies! lekker naar Veenstra Veenstra luisteren dus met Muse!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
Nou, Nld3 het komende uur hebben we al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |