He, de mijne ook alquote:Op maandag 28 mei 2007 00:15 schreef Toad het volgende:
Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de autoreactie die ze hadden aangezet.
Bedankt voor je SMS aan CampingRadio. De SMS meesteres gaat m zo aan Giel voorlezen.
LOL !quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
Heeeeey Antiroos smst terug
oei ik dacht ik incognito was
groeten terug
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
groeten terug
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
groeten terug
Je SMS'je net!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:23 schreef Toad het volgende:
Er zit een stofzuiger op je nek
Nee daar kan ik je niet mee zuigen
Fake orgasme, dat doe je altijd!![]()
![]()
De SMSjes komen gewoon binnen op een webpagina, waarbij oude SMSjes ook worden opgeslagen. Aan de hand van het nummer kunnen ze dat makkelijk terugzoeken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:25 schreef Toad het volgende:
Wie is Tobias?
Ze hebben daar het archief paraat kennelijk.
Da's een vast onderdeel hoor...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Schaamhaar knippen.. het moet niet gekker worden
Ik vind het nu al geweldig! allemaal zijn ze *ineens* geschorenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's een vast onderdeel hoor...
Nu nog het GSM-werpen...
* Sirolf krijgt net een fax vanuit Hilversum dat ze daar toch ook wel graag om 1 uur willen beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Toad het volgende:
Wat hoor ik nu? edit: dit kunnen alleen maar deScissor Sisters
zijn
Laat Giel nog maar een uurtje doorgaan!
... en tot die tijd, een spannend muziekje!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef Toad het volgende:
ahhhh fax maar terug Sirolf, we gaan nog een half uurtje door
Het is alleen jammer dat ze niet in Landgraaf, maar in Hilversum zitten in de studio. Anders hadden ze misschien ook nog wel in een golfkarretje de camping op kunnen gaan. Had leuk geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef Marc63 het volgende:
Dan ga ik zo toch nog maar ff snel de hond uitlaten. Zoals Giel het afgelopen uur bezig is geweest, verwacht ik dat Domien, Guis en Muijs dat met gemak zullen overtreffen.
Sander zit in de studio maar Domien en Muijs zijn toch op het Pinkpop terrein??quote:Op maandag 28 mei 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze niet in Landgraaf, maar in Hilversum zitten in de studio. Anders hadden ze misschien ook nog wel in een golfkarretje de camping op kunnen gaan. Had leuk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |