Jup, ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Juist voor Magic Numbers die nog redelijk onbekend zijn zou zoiets ideale reclame zijn.
Van een Muse valt het wel te verwachten ja.
Oja, zo heten die dingen.quote:
Kansloze kneuzen zijn hetquote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat een losers trouwens, mensen die op Pinkpop uit tentjes gaan stelen...![]()
Yup.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Allemaal op weg naar de meubelboulevard en IKEA hè?
mensen die uit huizen stelen niet dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat een losers trouwens, mensen die op Pinkpop uit tentjes gaan stelen...![]()
Belgen/Duitsers die een ritje naar Nederland maken (of andersom) misschien?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
Al staan er hier bij Maastricht en iets naar het noorden ook 4 files. En hier ligt toch geen meubelboulevard![]()
.
Echt een verschrikkelijke band blijft ditquote:Op maandag 28 mei 2007 14:10 schreef borisz het volgende:
nou rab wat een uit je dip tip
Ook, maar met een mesje tentjes opensnijden en het zo jezelf wel heel erg makkelijk maken vind ik wel erg laag. Ik vraag me af hoe die mensen trots kunnen zijn op hun 'werk'...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mensen die uit huizen stelen niet dan?
Tja, zoals je al zegt, lekker makkelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook, maar met een mesje tentjes opensnijden en het zo jezelf wel heel erg makkelijk maken vind ik wel erg laag. Ik vraag me af hoe die mensen trots kunnen zijn op hun 'werk'...
Nu trouwens ook te zien op 3 voor 12 !quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
FIVE O’CLOCK HEROESbinnenkort ook te horen in Grunn!
Heb je nu geen geluid dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
FIVE O’CLOCK HEROESbinnenkort ook te horen in Grunn!
Dat zei Hans alquote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Five o clock heroes nu op de 3 voor 12 stream
Zijn trouwens lekker aan het spelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Five o clock heroes nu op de 3 voor 12 stream
Alternatief is de Dave Matthews Band en daar ben ik ook niet echt kapot van (ik gebruik nu dan ook om even wat andere dingen te doen). Hoop dat ze straks Korn laten zien i.p.v. Macy Gray (quote:Op maandag 28 mei 2007 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, Maria Mena ... kweet niet of ik dat positief moet vinden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |