Dit is wel een perfect voorbeeld daarvan jaquote:Op maandag 28 mei 2007 10:41 schreef borisz het volgende:
toch wel handig een meebrulhit maken, je hoeft zelf dan niet meer te zingen![]()
grootste voorbeeld in NL is André Hazes, die stond vaak alleen met een microfoon dronken op het podium terwijl het publiek zong en hebben ze een geweldige avondquote:Op maandag 28 mei 2007 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit is wel een perfect voorbeeld daarvan ja.
Nou, dat zal dan ook wel voor 3FM gelden, gok ikquote:We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Het ikstavooraanmetmnvlaggetjevlaggetje!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:49 schreef One_conundrum het volgende:
wat voor vlaggetjevlaggetje is dat?
ja, viel mij ook al opquote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan Smeets moet maar niet naar buienradar.nl maar meteox.nl kijken. Daar is te zien dat er nog veel meer buien aankomen.
Met beeld erbij is leuker natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga een beetje switchen tussen 3 voor 12 en 3FM.
Ik kwam er gisteren achter dat we 3 voor 12 ook gewoon op tv hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef -Hans- het volgende:
30 seconds to mars nu op de 3 voor 12 stream.. Zij staan op het 3FM podium.
D.Rose Yooo![]()
When it all began ...quote:The New Adventures
Michael Schenker Group
U2
Fischer-Z
Madness
UB40
Ian Dury and the Blockheads
Dat zal wel afwachten zijn ...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Wat niet op 3voor12 komt wordt wel als geluid op 3fm uitgezonden?
Arctic Monkeys, Scissor Sistors, Linkin Park enzo....
Vraag het me af...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Wat niet op 3voor12 komt wordt wel als geluid op 3fm uitgezonden?
Arctic Monkeys, Scissor Sistors, Linkin Park enzo....
Was alleen het laatste nummerquote:Op maandag 28 mei 2007 12:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Fratellis in ieder geval wel.
Al heb ik dat gemist
Absoluut! Toch wel cool om die gasten van 30 seconds to Mars zo aan het werk te zien.quote:
Okay dan! weet niet precies wanneer ze on-air gaan op tv, maar het is prima te volgen via hun i-net stream.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat we 3 voor 12 ook gewoon op tv hebben
Cool!quote:
Hoop dat 3FM wat meer mag laten horen want ik zie een hoop namen in het rijtje staan die ik wel erg graag zou horen.. Valt mij ook tegen van The Magic Numbers.. Van Muse had ik het wat meer verwacht al schijnt hun optreden wel erg vet te zijn geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1 :
[..]
Nou, dat zal dan ook wel voor 3FM gelden, gok ik. Leuke bands zeg! Echt trots om iets van zichzelf te laten horen
.
Juist voor Magic Numbers die nog redelijk onbekend zijn zou zoiets ideale reclame zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat 3FM wat meer mag laten horen want ik zie een hoop namen in het rijtje staan die ik wel erg graag zou horen.. Valt mij ook tegen van The Magic Numbers.. Van Muse had ik het wat meer verwacht al schijnt hun optreden wel erg vet te zijn geweest.
oeh Stenders en Eric Corton
Wolfmother over 20 minuten op 3FM..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |