Op 2 nu ook alquote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
Arctic Monkeys nu op 2, al zal het al bijna af zijn
Ah, dan hoef ik daar niet naar toe iigquote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Fratelli's @ 3FM
* -Hans- zapt snel naar ned 2 !quote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Fratelli's @ 3FM
I Don't Feel Like Dancing!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef -Hans- het volgende:
SCISSOR SISTERS trouwens nu op 3FM.. en vanavond zijn de beelden van Muse te zien op nederland 3. Dus toch!![]()
Lekker druk hier![]()
Maria Mena echt dra-ma-tisch saai.![]()
Issie dood?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Sander Lantinga is van een golfkarretje gevallen en hij is op zijn hoofd terecht gekomen. Het schijnt redelijk te bloeden!Paul Rabbering was de bestuurder van het karretje.
Net live op 3FM dus hij is niet dood! Heeft een hoofdkneuzing oid. * -Hans- zapt weer snel naar 3 voor 12 waar Korn bezig is.quote:
He, damn. Kan ie nog een keer op dat karretje gezet worden?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net live op 3FM dus hij is niet dood! Heeft een hoofdkneuzing oid. * -Hans- zapt weer snel naar 3 voor 12 waar Korn bezig is.
Wat zijn we weer aardig zeg...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He, damn. Kan ie nog een keer op dat karretje gezet worden?
Op locatie of vanuit Hilversum?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:08 schreef -Hans- het volgende:
Over een uurtje trouwens Michiel en Maricha
Op locatie natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef Marc63 het volgende:
Haaaaiii
[..]
Op locatie of vanuit Hilversum?
En daar gaan ze morgen dan nog een halve uitzending over ouwehoeren.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:25 schreef Againzender het volgende:
Wie stapt er dan ook bij een rallyrijder in een golfkarretje? Way to go Paul
je hebt vast al beterschap ge-SMS'ed naar 3333quote:
Yup. Kan ie weer op z'n welbekende overtuigend klinkende manier zielig gaan zitten doen...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daar gaan ze morgen dan nog een halve uitzending over ouwehoeren.![]()
ik weet uit ervaring dat een klap op je achterhoofd de volgende dag voor ondragelijke hoofdpijn en ziektewet kan zorgenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daar gaan ze morgen dan nog een halve uitzending over ouwehoeren.![]()
Uiteraard. Ik was de eerstequote:Op maandag 28 mei 2007 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt vast al beterschap ge-SMS'ed naar 3333
Yes, dan morgen alleen de Sander(de Heer) Show!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat een klap op je achterhoofd de volgende dag voor ondragelijke hoofdpijn en ziektewet kan zorgen
Jammer!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef DenS het volgende:
Maandag is er geen Met Michiel, maar wel met een hele goeie reden: we zitten namelijk met heel 3FM op Pinkpop en zenden vanaf daar uit. Dat betekent tussen 19:00 en 22:00 uur de beste concerten, interviews met de artiesten en sfeerbijdragen vanaf het veld! Michiel is er uiteraard ook bij en als je op Pinkpop bent, kijk dan uit naar onze badeend, die is er namelijk ook!
Van metmichiel.nl
Dus geen MetMichiel...
Gielquote:
Veel plezier ChatGirl ! tot volgende weekquote:Op maandag 28 mei 2007 18:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben er de rest van de week toch niet, dus mij maakt het niet uit eigenlijk. Nu tas inpakken en douchen en dan op naar Terschelling. Tot het einde van de week! Have fun
Same here!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet allemaal niet meer waar ik moet kijken/luisteren. Nu ook Nederland 3 erbij. En 3FM en 3voor12 en en en.
Jup, ben het helemaal met je eens hoor. Ik hou het op dit moment bij 3FM en Nederland 3. Snow Patrol had ik nog niet gezien, maar het klinkt wel bijzonder lekker.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervelend vind ik nog steeds dat alles maar door elkaar wordt uitgezonden. Nummer van dit optreden, nummer van dat, dan weer es terug naar gisteren etc.
Stonden er eerder ook al huilende mensen?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat rare publiek is de hele dag hoor.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stonden er eerder ook al huilende mensen?
Precies! lekker naar Veenstra Veenstra luisteren dus met Muse!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
Nou, Nld3 het komende uur hebben we al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |