quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
Wat gaat het snel vanavond!
Je hebt een FIPO !!! (First Post) van hartequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
Wat gaat het snel vanavond!
Ja sorryquote:
quote:
Bij mijn weten nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ff een paar dagen niet op het forum gekeken, maar... is het nou al bekend wie de FOK!ker was bij de Ekstra Weekend Cocktail Party?
Heb ook gesmeekt (bij wijze van) voor wat van The Cardigans. En dan WEL wat van hun laatste album en niet die standaarddingetjes die op 3FM voorbij komenquote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ff een paar dagen niet op het forum gekeken, maar... is het nou al bekend wie de FOK!ker was bij de Ekstra Weekend Cocktail Party?
Was het niet Biggetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
>>>>> http://www.discogs.com/release/216818quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Your not alone? Lekker nummer is dat. Uit welk jaar stamt deze af ook alweer?
97, ja. Ik dacht veel ouder.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
>>>>> http://www.discogs.com/release/216818
Ik zie hier http://www.discogs.com/artist/Olive trouwens dat de 12" in '96 gereleased is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
97, ja. Ik dacht veel ouder.
Maar bedankt, was te lui om zelf te zoeken [afbeelding]
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt een FIPO !!! (First Post) van harteghe ghe
Euhh wat danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Anne04 het volgende:
Wow. Nieuwe alweer?
(en dan heb ik het niet over de schoenen)
Me too! Prettige stem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef alwaysleft het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik Domien het erg goed vind doen![]()
Echt een super vervanging voor Michiel![]()
Topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Euhh wat dan?
The Fray
Waar is Michiel eigenlijk?
Topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Euhh wat dan?
The Fray
Waar is Michiel eigenlijk?
Idd, snap ik ook nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Wie vraagt nou een nummer aan dat like.. iedere dag 40 keer gedraaid wordt.
Volgens mij zijn Gerard en Michiel er samen heenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Ah ik dacht al. Het zal vast een concert zijn.
Gelukkig geen stiekem concert van John Mayer.
Idd. Gerard was al vaker geweest, maar Michiel ging voor het eerst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Gerard en Michiel er samen heen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef IedeK. het volgende:
Ow we zitten hier.
Ik denk al wat gaat dat topic traag.
Ja, volgens mij ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Gerard en Michiel er samen heen
Omdat deze eerder wasquote:
Nee, vind ik ook niet. Vriendin van me gaat stage lopen in Maleisie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Domien, en waarom heb jij een baantje in Hilversum, terwijl je in Tilburg woont?
Op zich is een stage in Eindhoven als je in Groningen woont dus niet eens zo heel erg raar.
Maar niet elke dag op en neer lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Vriendin van me gaat stage lopen in Maleisie...
Dat is voor de overzichtelijkheidquote:
Mr. Brightsidequote:
welkom terugquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar niet elke dag op en neer lijkt me
Donequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Als we voortaan doen, Wie hem sluit opent hem ook, tenzij in uitzondering gemeld in post 300...
En edit post 300 met een linkje, als dit mogelijk is. Als ik zo vrij mag zijn?
Die ongeschreven regel is er al min of meer hoor, de sluiter opent, tenzij diegene aangeeft het niet te willen of als er iemand eerder heeft gemeld dat 'ie 'm wil openen (in de laatste 10 posts).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Als we voortaan doen, Wie hem sluit opent hem ook, tenzij in uitzondering gemeld in post 300...
Nou..... je gaat wel erg ver nu hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen Michiel standaard. In de middag staat het soms wel aan, maar dat bevalt me toch veel minder ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef cosmick het volgende:
De muziek 's avonds is wel lekkerder op 3FM!
Ok. Maar het ging weer mis, vandaar mijn post..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die ongeschreven regel is er al min of meer hoor, de sluiter opent, tenzij diegene aangeeft het niet te willen of als er iemand eerder heeft gemeld dat 'ie 'm wil openen (in de laatste 10 posts).
On-air wordt er inderdaad weinig aandacht gegeven aan het jubileum...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Toad het volgende:
He, ik hoopte eigenlijk Maricha te horen als scheidsrechter tijdens het popduel.
Niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Toad het volgende:
He, ik hoopte eigenlijk Maricha te horen als scheidsrechter jurylid tijdens het popduel.
Fracture is trouwens een leuke film, maar verwacht er niet te veel van. Geen hoogstandje.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Domien, uit je autoradio...!? Je hebt nog niet eens een rijbewijs.
Ik luister te vaak naar Bommel hoorspel, zie ik weer:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou..... je gaat wel erg ver nu hoor.
Ik vind het goed.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Zijn ook mensen met autoradio's in scooters....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Dan heet het geen autoradio meer, lijkt me.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn ook mensen met autoradio's in scooters....
Ik ben zelfs een dagje blijven liggen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
I don't like mondays, zeg dat wel zeg...
Kon gisteren slechts met heel veel moeite uit bed komen, zelfs met een hevig piepende wekker naast me.
Maargoed, dat zullen wel meer mensen hebben.
In de jaren '90 wel scooter op je radio!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn ook mensen met autoradio's in scooters....
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen...
Dit nummer vind ik dan weer niks.
En hoe ze het ook zingt! Heel vreselijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, ehm. Een nummer over paraplu's. Hoe verzin je het.
Mn broertje en ik bedachten ons gisteren nog hoe het in het Nederlands zou klinken. Een carnavalshit in wordingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, ehm. Een nummer over paraplu's. Hoe verzin je het.
Daar was ik expres niet over begonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef cosmick het volgende:
En hoe ze het ook zingt! Heel vreselijk.
Wheheheh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Mn broertje en ik bedachten ons gisteren nog hoe het in het Nederlands zou klinken. Een carnavalshit in wording
Sorry.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar was ik expres niet over begonnen.
Elger!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef elgervanderwel het volgende:
MutZ!!!!!!
Die jongen klinkt alsof ie 24/7 een Speedo draagtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Anne04 het volgende:
JAAAA. Mika met Love Today!
Ahw, een verzoekje voor Maricha!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die jongen klinkt alsof ie 24/7 een Speedo draagt.
Idd... en dan vast op de manier waarop Borat zn zwemkleding draagt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Idd... en dan vast op de manier waarop Borat zn zwemkleding draagt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
DANK JULLIE WEL! Voor alles vandaag! Ik ben echt verrast door al die leuke dingen! En dat voor een producer!
DANK JULLIE WEL! Voor alles vandaag! Ik ben echt verrast door al die leuke dingen! En dat voor een producer!
Nou niet naast je schoenen gaan lopen hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik was ff een rondje lopen, welke was net ookalweer?
Niet Rihanna toch?
Komt Roosje weer met zo'n opmerking hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he
En wat voor een producer! Dat doen we natuurlijk niet voor iedereen. Of Domien moet het een jaar met Ekdom en Veenstra op de vrijdagavond uit kunnen houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Even een snelle paint:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd... en dan vast op de manier waarop Borat zn zwemkleding draagt.
Jij herkent mij altijd als eerste zo'n beetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
Is it MutZ?
Heb je thuis weer iets te vertellen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Zo'n jubileum kunnen we toch niet ongemerkt voorbij laten gaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Hij staat ook niet in hun systeemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Dit is pas de eerste keer dat ik love today op 3FM hoor.
Als je Anneke hoort, weet ik het meestal al wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij herkent mij altijd als eerste zo'n beetje
Geweldig album. Ik draai em bewust heel weinig. Dan behoud ie zn glans nog beterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga straks Moon Safari weer eens opzoeken.
Geniaal gewoon.. gewoon zo'n plaat dat je je ogen moet sluiten en even moet wegdromen. Briljant gewoon.quote:
Wat is er op 5 juni dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
5 juni is er hopelijk ook weer reden voor een feestje.![]()
En niet zomaar een producer...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Wel jammer dat Fok niet on air genoemd isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Hahahaha echt helemaal goed dit !
Top gedaan, MutZ![]()
Klinkt goed dit !![]()
Gedraaid van mijn eigen CDquote:
"Kelly Watch The Stars"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga straks Moon Safari weer eens opzoeken.
Worden de RadioBitches awards uitgereikt.quote:
M'n zusje ook... Met de hemelse 100, toen ik op Schiphol was... Zij had het bij het eerste woord al doorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Als je Anneke hoort, weet ik het meestal al wel.![]()
Cherry blossom girl, alleen van andere cd, is ook superquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Kelly Watch The Stars"
Vind ik persoonlijk duizend keer beter dan die ballad van net.
Je hebt dus aan je eigen verrassing meegewerktquote:
Reden genoeg om het nog een keer te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel jammer dat Fok niet on air genoemd is
Complimenten! maar heb die plaat al 2x gerequest, echter niet gehoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Cherry blossom girl, alleen van andere cd, is ook super
Tot morgenquote:
Niet alleen het request-uurtje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik moet toch even zeggen dat ik dit het lekkerste request uurtje sinds tijden vond
Ik had eerst niet door dat jij dat was, zat wel te luisteren en dacht: "Een vrouw, als spotter, dat is voor mij de eerste"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje ook... Met de hemelse 100, toen ik op Schiphol was... Zij had het bij het eerste woord al door
Dat zou inderdaad best kunnen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef MutZ het volgende:
Maricha morgen tegen Michiel: 'Michiel, Michiel, weet je wat die gekken van het FOK!forum gisteren wel niet gedaan hebben? Ze hebben me compleet overdonderd...'
Volgens mij zullen wel meer mensen dat gedacht hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat jij dat was, zat wel te luisteren en dacht: "Een vrouw, als spotter, dat is voor mij de eerste"![]()
woensdag-op-donderdagnacht tussen 1 en 4 uurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wanneer zit ie norgmaal gesproken op de radio?
woensdag op donderdagnacht van 1 tot 4quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
In de nacht ergens.. Tussen 1 en 4. Heb het nu twee keer gehoord. En is ook goed natuurlijk. Maar hij mag van mij lekker tijdens de C&S show presenteren, goede afsluiting van de dag: Domien en daarna Michiel!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zullen wel meer mensen dat gedacht hebbenJe ziet het ook amper... Maar eigenlijk belde Coen te vroeg, want net daarna landde een Antonov...
Ze kunen Grabbeling beter naar de nacht gooien en dit van vanavond naar de middag doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In de nacht ergens.. Tussen 1 en 4. Heb het nu twee keer gehoord. En is ook goed natuurlijk. Maar hij mag van mij lekker tijdens de C&S show presenteren, goede afsluiting van de dag: Domien en daarna Michiel!!!
[opschep-modus]quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zullen wel meer mensen dat gedacht hebbenJe ziet het ook amper... Maar eigenlijk belde Coen te vroeg, want net daarna landde een Antonov...
http://www.vectorsite.net/avantgt.html <-- de 124 heb ik gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je bent een echte spotter! Ik zit er meestal alleen maar in. En zeker met mijn huidige werk!
Dit moet niet naar de middag. Ik vind het zo een perfect tijdstip. In de middag luister ik veel minder en past de muziek er ook minder. Is toch iets alternatiever, vooral met de requests.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze kunen Grabbeling beter naar de nacht gooien en dit van vanavond naar de middag doen![]()
Dat is wel heel erg opschepmodus... Zover zit ik ook niet van Schiphol vandaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[opschep-modus]
Ik heb vanuit m'n achtertuin zicht op de polderbaan.![]()
[/opschep-modus]
En nee, de geluidsoverlast valt heel erg mee.
Ik hoor toch liever iets alternatiever! Maar commercieel gezien is het niet haalbaar waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dit moet niet naar de middag. Ik vind het zo een perfect tijdstip. In de middag luister ik veel minder en past de muziek er ook minder. Is toch iets alternatiever, vooral met de requests.
Nee, vooral door het requestuur. Ik gun het hem wel om bijvoorbeelde CS-show over te nemen, ik vind hem de beste en leukste dj. Maar dan moet het concept inderdaad veranderen, dat zou wel jammer zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Toad het volgende:
MetMichiel in de huidige vorm gaat denk ik 's middags niet werken.
Ik ook, daarom luister ik alleen standaard MetMichiel. De rest gaat alleen aan bij verveling of geen inspiratie voor mp3.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever iets alternatiever! Maar commercieel gezien is het niet haalbaar waarschijnlijk.
Ik bedoelde ook een vliegtuig in het algemeen inderdaad..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
http://www.vectorsite.net/avantgt.html <-- de 124 heb ik gezien
En ik denk niet dat jij in een Antonov heb gezeten, die kisten vliegen vrijwel alleen maar vrachtvervoer en zoveel zijn er niet meer van (het merendeel is rijp voor de schroothoop) Tijdje geleden heeft er nog een Antonov in ik meen Eindhoven vastgelegen aan de ketting... Maar Antonov's kun je een beetje zien als overblijfselen van de Sovjet-Unie...
Laat Michiel lekker in de avond, daar zit hij op z'n plek (en kan ik hem vaker horenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, vooral door het requestuur. Ik gun het hem wel om bijvoorbeelde CS-show over te nemen, ik vind hem de beste en leukste dj. Maar dan moet het concept inderdaad veranderen, dat zou wel jammer zijn.
Is voor mij ook beter, maar als dj zijn er twee tijdstippen waarop je het meest beluisterd wordt. Ochtend en avondspits.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Laat Michiel lekker in de avond, daar zit hij op z'n plek (en kan ik hem vaker horen)
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook een vliegtuig in het algemeen inderdaad..![]()
Ja, dat is waar... Ik stem voor Domien tussen 4 en 7quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is voor mij ook beter, maar als dj zijn er twee tijdstippen waarop je het meest beluisterd wordt. Ochtend en avondspits.
Ja. Leuk quizje, request, GEEN Astrid de Jong please en vooral goede muziek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... Ik stem voor Domien tussen 4 en 7
Voor mij ook, zoals eerder gezegd idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Laat Michiel lekker in de avond, daar zit hij op z'n plek (en kan ik hem vaker horen)
Ik ga meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... Ik stem voor Domien tussen 4 en 7
Mee eens. Petitie voor Domien zijn Domein tussen 4 en 7 ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Leuk quizje, request, GEEN Astrid de Jong please en vooral goede muziek.![]()
Dat zou heel goed kunnen... Meestal vliegt die naar zulk soort plaatsen... Ik had hem iig nog nooit op Schiphol gezien...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij ook, zoals eerder gezegd idd.
The Antonov: Heeft toch ook op Maastricht gestaan toch?Sovjet-Unie
Interessant land vind ik....
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mee eens. Petitie voor Domien zijn Domein tussen 4 en 7 ??
Jup.. heb Rudy op 24-1 gevraagd of hij zin had om mee te posten op het Fok!-forum (incl link naar het meest recente topic), echter wacht ik nog altijd op een reply.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Nu is het tijd voor MoveYourAss.
Is Rudy al eens op FOK! gewezen trouwens?
Nog even [off]quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen... Meestal vliegt die naar zulk soort plaatsen... Ik had hem iig nog nooit op Schiphol gezien...
Het is vanavond M&Dquote:
Ja, dat bedoelde ik natuurlijkquote:
De Arbeidsvitaminen hebben nu eenmaal een erg strak format (veel muziek, weinig praten). Als je Ekdom in de Freakn8 of Ekstra Weekend hoort klink 'ie heel anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik blijf het trouwens gek vinden dat ik bij de Serious Request Ekdom mijn favoriet was, maar ik hem tijdens zijn normale show niet spectaculair vindt ofzo. Ligt ook wel aan de muziek.
Tijdens Eksta weekend is t idd wel altijd leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen hebben nu eenmaal een erg strak format (veel muziek, weinig praten). Als je Ekdom in de Freakn8 of Ekstra Weekend hoort klink 'ie heel anders.
Tijdens de arbeidsvitaminen hoor je ook al dat het een enorm goede DJ isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
De Arbeidsvitaminen hebben nu eenmaal een erg strak format (veel muziek, weinig praten). Als je Ekdom in de Freakn8 of Ekstra Weekend hoort klink 'ie heel anders.
En echt te grappig. Zelfs tussen de regels door in de Vitamine. Maar dat is idd een strak format. (Michiel/ Gerard waren altijd de favoriete op 3fm en nu sinds een paar weken Domien en Annemic) (ex producers natuurlijk)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maricha nog gefeliciteerdheb ik wat gemist?
iddquote:
Leuk om terug te zien/beluisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Sirolf het volgende:
Het fragment met MutZ, Domien en Maricha: http://www.zshare.net/aud(...)leummaricha-mp3.html
Ook op video beschikbaar: http://www.youtube.com/watch?v=WoK1st2purw
Die clip, is eigenlijk, zo-niet-passend, bij het nummer vind ik. Maar ik vind het wel een leuke clip! Lekker nummer!quote:
Heb de clip nog niet gezien maar dat is ook niet zo gek want ik kijk bar weinig naar TMF/MTV.. Check YouTube wel even.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die clip, is eigenlijk, zo-niet-passend, bij het nummer vind ik. Maar ik vind het wel een leuke clip! Lekker nummer!
Zo ken ik die clip ook, via internet, kreeg een linkje in de mail.... Hij viel op omdat hij, voor mij, niet past bij de band...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de clip nog niet gezien maar dat is ook niet zo gek want ik kijk bar weinig naar TMF/MTV.. Check YouTube wel even.![]()
People terusten en waarschijnlijk wel weer tot morgen. Dit was een erg geslaagde avond (imho).
doei![]()
quote:Giel Beelen wil zijn tv-programma naakt presenteren
3FM-dj Giel Beelen wil zijn gasten in zijn nieuwe televisieprogramma naakt gaan ondervragen. Dat maakte RTL Boulevard vandaag bekend. Op dit moment wordt druk naar gasten gezocht. De bedoeling is dat zij ook naakt aanschuiven.
Geslachtsdelen zullen niet in beeld komen, maar de gasten zullen er wel echt zonder ondergoed zitten. Op die manier hoopt Giel dat de gesprekken anders zullen gaan dan anders.
De 3FM-dj heeft een verleden als het om publiekelijk naakt verschijnen gaat. In 2004 verscheen hij naakt op het podium van PinkPop om de Sugababes aan te kondigen en maakte hij een televisiespot voor zijn radioprogramma, waarin hij naakt te zien was.
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Giel heeft weer ideetje hoor... OMG...
[..]
Hij gaat op de zondagavond iets doen. Wat precies weet ik niet, maar volgens mij heeft het wel met muziek te maken. Laatst zag ik trouwens iets op 3voor12 wat hij ook presenteerde, ging over videoclips. Ik neem aan dat dat weer iets anders was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?
Jij ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?
Sinds Gerard en Michiel er over begonnen zijn hoor ik echt alleen nog maar "Together we can touch this guy".
Fijn dan dat ze het ff herhaald, ik heb de helft van MetMichielMetDomien moeten missen omdat ik de headset van mn telefoon vergeten was mee te nemen in de trein.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Deja-vu...
Domien had dat lach-onderwerp vanavond ook.![]()
Ik ook niet, dan sta ik in Landgraaf te springen hoop ik en dan niet in de regen.quote:
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan sta ik in Landgraaf te springen hoop ik en dan niet in de regen.
Lekker nummer, blijf het zeggen....
Dank jequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Speciaal voor de fans:
[afbeelding]
[afbeelding]
De podcast (en het fragment met MutZ) is al beschikbaar hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
Jammer dat ik MetDomien heb moeten missen, maar ik was bij Chris Cornell!![]()
Wat een geweldige week is dit toch![]()
Klopt het dat jij de FOK!ker was die bij de Ekstra Weekend Cocktail Party was?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
had jij toevallig die golden ticket gister gewonnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
Ik rij terug met mensen die al het hele weekend op de camping staan. Misschien dat ik een ekstra vest in de auto gooi. Maar ik ben niet van de voorbereidingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.
Welke voorzorgsmaatregelen ga jij treffen voor de regen. Ik heb geen zin om heel de dag met een plu te lopen.Een ponco is ook weer zo wat...
edit: een paraplu mag je zeker bij de ingang gewoon inleveren bij de stewards...
Pinkmaandagmeetpop doen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Stil opeens.
Edit: o, ik word op m'n wenken bediend.
Klopt en mail terug etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Klinkt leuk, PM je wel ff.
Ik heb Annemic vannacht nog niet op fok zien kijken.![]()
Ze mailde mij wel terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en mail terug etc.
Wel een lekkere show, moet ik zeggen..
quote:Haa! Moeha!! Zal ook ff forum checken!!
grtzzz
Nee mopjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer een gedichtje gestuurd....
Ze hebben betere nummers, maar het is iig beter dan voor de zoveelste keer Clocks. Zelfs voordat ik daarvan een overdosis kreeg toegediend vond ik em één van de mindere (maar natuurlijk nog altijd goede) nummers van het album.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:30 schreef Toad het volgende:
Hardest Part van Coldplay wordt opeens vaker gedraaid, bevalt me wel.
Was jij dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Marc63 het volgende:
W000t!!!! Ik heb een cd gewonnen!!!
Grrrrrr.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:02 schreef Marc63 het volgende:
Voor het eerst op de nationale radio. Verbinding van mn telefoon was niet altijd even goed dus ik kon alles niet zo heel goed verstaan![]()
Kooks
Ik wilde goedemorgen zeggen, maar met deze foto's is het een Heel goedemorgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Speciaal voor de fans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |