Fijn dan dat ze het ff herhaald, ik heb de helft van MetMichielMetDomien moeten missen omdat ik de headset van mn telefoon vergeten was mee te nemen in de trein.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Deja-vu...
Domien had dat lach-onderwerp vanavond ook.![]()
Ik ook niet, dan sta ik in Landgraaf te springen hoop ik en dan niet in de regen.quote:
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan sta ik in Landgraaf te springen hoop ik en dan niet in de regen.
Lekker nummer, blijf het zeggen....
Dank jequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Speciaal voor de fans:
[afbeelding]
[afbeelding]
De podcast (en het fragment met MutZ) is al beschikbaar hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
Jammer dat ik MetDomien heb moeten missen, maar ik was bij Chris Cornell!![]()
Wat een geweldige week is dit toch![]()
Klopt het dat jij de FOK!ker was die bij de Ekstra Weekend Cocktail Party was?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
had jij toevallig die golden ticket gister gewonnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
Ik rij terug met mensen die al het hele weekend op de camping staan. Misschien dat ik een ekstra vest in de auto gooi. Maar ik ben niet van de voorbereidingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.
Welke voorzorgsmaatregelen ga jij treffen voor de regen. Ik heb geen zin om heel de dag met een plu te lopen.Een ponco is ook weer zo wat...
edit: een paraplu mag je zeker bij de ingang gewoon inleveren bij de stewards...
Pinkmaandagmeetpop doen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Stil opeens.
Edit: o, ik word op m'n wenken bediend.
Klopt en mail terug etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Klinkt leuk, PM je wel ff.
Ik heb Annemic vannacht nog niet op fok zien kijken.![]()
Ze mailde mij wel terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en mail terug etc.
Wel een lekkere show, moet ik zeggen..
quote:Haa! Moeha!! Zal ook ff forum checken!!
grtzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |