Die clip, is eigenlijk, zo-niet-passend, bij het nummer vind ik. Maar ik vind het wel een leuke clip! Lekker nummer!quote:
Heb de clip nog niet gezien maar dat is ook niet zo gek want ik kijk bar weinig naar TMF/MTV.. Check YouTube wel even.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die clip, is eigenlijk, zo-niet-passend, bij het nummer vind ik. Maar ik vind het wel een leuke clip! Lekker nummer!
Zo ken ik die clip ook, via internet, kreeg een linkje in de mail.... Hij viel op omdat hij, voor mij, niet past bij de band...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de clip nog niet gezien maar dat is ook niet zo gek want ik kijk bar weinig naar TMF/MTV.. Check YouTube wel even.![]()
People terusten en waarschijnlijk wel weer tot morgen. Dit was een erg geslaagde avond (imho).
doei![]()
quote:Giel Beelen wil zijn tv-programma naakt presenteren
3FM-dj Giel Beelen wil zijn gasten in zijn nieuwe televisieprogramma naakt gaan ondervragen. Dat maakte RTL Boulevard vandaag bekend. Op dit moment wordt druk naar gasten gezocht. De bedoeling is dat zij ook naakt aanschuiven.
Geslachtsdelen zullen niet in beeld komen, maar de gasten zullen er wel echt zonder ondergoed zitten. Op die manier hoopt Giel dat de gesprekken anders zullen gaan dan anders.
De 3FM-dj heeft een verleden als het om publiekelijk naakt verschijnen gaat. In 2004 verscheen hij naakt op het podium van PinkPop om de Sugababes aan te kondigen en maakte hij een televisiespot voor zijn radioprogramma, waarin hij naakt te zien was.
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Giel heeft weer ideetje hoor... OMG...
[..]
Hij gaat op de zondagavond iets doen. Wat precies weet ik niet, maar volgens mij heeft het wel met muziek te maken. Laatst zag ik trouwens iets op 3voor12 wat hij ook presenteerde, ging over videoclips. Ik neem aan dat dat weer iets anders was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?
Jij ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?
Sinds Gerard en Michiel er over begonnen zijn hoor ik echt alleen nog maar "Together we can touch this guy".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |