Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik was ff een rondje lopen, welke was net ookalweer?
Niet Rihanna toch?
Komt Roosje weer met zo'n opmerking hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he
En wat voor een producer! Dat doen we natuurlijk niet voor iedereen. Of Domien moet het een jaar met Ekdom en Veenstra op de vrijdagavond uit kunnen houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
DANK JULLIE WEL! Voor alles vandaag! Ik ben echt verrast door al die leuke dingen! En dat voor een producer!
Even een snelle paint:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd... en dan vast op de manier waarop Borat zn zwemkleding draagt.
Jij herkent mij altijd als eerste zo'n beetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
Is it MutZ?
Heb je thuis weer iets te vertellen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
DANK JULLIE WEL! Voor alles vandaag! Ik ben echt verrast door al die leuke dingen! En dat voor een producer!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Zo'n jubileum kunnen we toch niet ongemerkt voorbij laten gaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Hij staat ook niet in hun systeemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Dit is pas de eerste keer dat ik love today op 3FM hoor.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Als je Anneke hoort, weet ik het meestal al wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij herkent mij altijd als eerste zo'n beetje
Geweldig album. Ik draai em bewust heel weinig. Dan behoud ie zn glans nog beterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga straks Moon Safari weer eens opzoeken.
Geniaal gewoon.. gewoon zo'n plaat dat je je ogen moet sluiten en even moet wegdromen. Briljant gewoon.quote:
Wat is er op 5 juni dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
5 juni is er hopelijk ook weer reden voor een feestje.![]()
En niet zomaar een producer...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Wel jammer dat Fok niet on air genoemd isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Hahahaha echt helemaal goed dit !
Top gedaan, MutZ![]()
Klinkt goed dit !![]()
Gedraaid van mijn eigen CDquote:
"Kelly Watch The Stars"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga straks Moon Safari weer eens opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |