Ik ga meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... Ik stem voor Domien tussen 4 en 7
Mee eens. Petitie voor Domien zijn Domein tussen 4 en 7 ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Leuk quizje, request, GEEN Astrid de Jong please en vooral goede muziek.![]()
Dat zou heel goed kunnen... Meestal vliegt die naar zulk soort plaatsen... Ik had hem iig nog nooit op Schiphol gezien...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij ook, zoals eerder gezegd idd.
The Antonov: Heeft toch ook op Maastricht gestaan toch?Sovjet-Unie
Interessant land vind ik....
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mee eens. Petitie voor Domien zijn Domein tussen 4 en 7 ??
Jup.. heb Rudy op 24-1 gevraagd of hij zin had om mee te posten op het Fok!-forum (incl link naar het meest recente topic), echter wacht ik nog altijd op een reply.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Nu is het tijd voor MoveYourAss.
Is Rudy al eens op FOK! gewezen trouwens?
Nog even [off]quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen... Meestal vliegt die naar zulk soort plaatsen... Ik had hem iig nog nooit op Schiphol gezien...
Het is vanavond M&Dquote:
Ja, dat bedoelde ik natuurlijkquote:
De Arbeidsvitaminen hebben nu eenmaal een erg strak format (veel muziek, weinig praten). Als je Ekdom in de Freakn8 of Ekstra Weekend hoort klink 'ie heel anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik blijf het trouwens gek vinden dat ik bij de Serious Request Ekdom mijn favoriet was, maar ik hem tijdens zijn normale show niet spectaculair vindt ofzo. Ligt ook wel aan de muziek.
Tijdens Eksta weekend is t idd wel altijd leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen hebben nu eenmaal een erg strak format (veel muziek, weinig praten). Als je Ekdom in de Freakn8 of Ekstra Weekend hoort klink 'ie heel anders.
Tijdens de arbeidsvitaminen hoor je ook al dat het een enorm goede DJ isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
De Arbeidsvitaminen hebben nu eenmaal een erg strak format (veel muziek, weinig praten). Als je Ekdom in de Freakn8 of Ekstra Weekend hoort klink 'ie heel anders.
En echt te grappig. Zelfs tussen de regels door in de Vitamine. Maar dat is idd een strak format. (Michiel/ Gerard waren altijd de favoriete op 3fm en nu sinds een paar weken Domien en Annemic) (ex producers natuurlijk)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maricha nog gefeliciteerdheb ik wat gemist?
iddquote:
Leuk om terug te zien/beluisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Sirolf het volgende:
Het fragment met MutZ, Domien en Maricha: http://www.zshare.net/aud(...)leummaricha-mp3.html
Ook op video beschikbaar: http://www.youtube.com/watch?v=WoK1st2purw
Die clip, is eigenlijk, zo-niet-passend, bij het nummer vind ik. Maar ik vind het wel een leuke clip! Lekker nummer!quote:
Heb de clip nog niet gezien maar dat is ook niet zo gek want ik kijk bar weinig naar TMF/MTV.. Check YouTube wel even.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die clip, is eigenlijk, zo-niet-passend, bij het nummer vind ik. Maar ik vind het wel een leuke clip! Lekker nummer!
Zo ken ik die clip ook, via internet, kreeg een linkje in de mail.... Hij viel op omdat hij, voor mij, niet past bij de band...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de clip nog niet gezien maar dat is ook niet zo gek want ik kijk bar weinig naar TMF/MTV.. Check YouTube wel even.![]()
People terusten en waarschijnlijk wel weer tot morgen. Dit was een erg geslaagde avond (imho).
doei![]()
quote:Giel Beelen wil zijn tv-programma naakt presenteren
3FM-dj Giel Beelen wil zijn gasten in zijn nieuwe televisieprogramma naakt gaan ondervragen. Dat maakte RTL Boulevard vandaag bekend. Op dit moment wordt druk naar gasten gezocht. De bedoeling is dat zij ook naakt aanschuiven.
Geslachtsdelen zullen niet in beeld komen, maar de gasten zullen er wel echt zonder ondergoed zitten. Op die manier hoopt Giel dat de gesprekken anders zullen gaan dan anders.
De 3FM-dj heeft een verleden als het om publiekelijk naakt verschijnen gaat. In 2004 verscheen hij naakt op het podium van PinkPop om de Sugababes aan te kondigen en maakte hij een televisiespot voor zijn radioprogramma, waarin hij naakt te zien was.
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Giel heeft weer ideetje hoor... OMG...
[..]
Hij gaat op de zondagavond iets doen. Wat precies weet ik niet, maar volgens mij heeft het wel met muziek te maken. Laatst zag ik trouwens iets op 3voor12 wat hij ook presenteerde, ging over videoclips. Ik neem aan dat dat weer iets anders was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?
Jij ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuw tv-programma? Heb ik daar gewoon nog niets van gehoord of wordt er de tv-uitzending van de Freaknacht mee bedoeld?
Sinds Gerard en Michiel er over begonnen zijn hoor ik echt alleen nog maar "Together we can touch this guy".
Fijn dan dat ze het ff herhaald, ik heb de helft van MetMichielMetDomien moeten missen omdat ik de headset van mn telefoon vergeten was mee te nemen in de trein.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Deja-vu...
Domien had dat lach-onderwerp vanavond ook.![]()
Ik ook niet, dan sta ik in Landgraaf te springen hoop ik en dan niet in de regen.quote:
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan sta ik in Landgraaf te springen hoop ik en dan niet in de regen.
Lekker nummer, blijf het zeggen....
Dank jequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Speciaal voor de fans:
[afbeelding]
[afbeelding]
De podcast (en het fragment met MutZ) is al beschikbaar hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
Jammer dat ik MetDomien heb moeten missen, maar ik was bij Chris Cornell!![]()
Wat een geweldige week is dit toch![]()
Klopt het dat jij de FOK!ker was die bij de Ekstra Weekend Cocktail Party was?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
had jij toevallig die golden ticket gister gewonnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:42 schreef biggetje het volgende:
Ik rij terug met mensen die al het hele weekend op de camping staan. Misschien dat ik een ekstra vest in de auto gooi. Maar ik ben niet van de voorbereidingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.
Welke voorzorgsmaatregelen ga jij treffen voor de regen. Ik heb geen zin om heel de dag met een plu te lopen.Een ponco is ook weer zo wat...
edit: een paraplu mag je zeker bij de ingang gewoon inleveren bij de stewards...
Pinkmaandagmeetpop doen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Stil opeens.
Edit: o, ik word op m'n wenken bediend.
Klopt en mail terug etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Klinkt leuk, PM je wel ff.
Ik heb Annemic vannacht nog niet op fok zien kijken.![]()
Ze mailde mij wel terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en mail terug etc.
Wel een lekkere show, moet ik zeggen..
quote:Haa! Moeha!! Zal ook ff forum checken!!
grtzzz
Nee mopjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer een gedichtje gestuurd....
Ze hebben betere nummers, maar het is iig beter dan voor de zoveelste keer Clocks. Zelfs voordat ik daarvan een overdosis kreeg toegediend vond ik em één van de mindere (maar natuurlijk nog altijd goede) nummers van het album.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:30 schreef Toad het volgende:
Hardest Part van Coldplay wordt opeens vaker gedraaid, bevalt me wel.
Was jij dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Marc63 het volgende:
W000t!!!! Ik heb een cd gewonnen!!!
Grrrrrr.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:02 schreef Marc63 het volgende:
Voor het eerst op de nationale radio. Verbinding van mn telefoon was niet altijd even goed dus ik kon alles niet zo heel goed verstaan![]()
Kooks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |