Marichaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Do-do-domien in de stu-stu-studio.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/22/thumb/img11.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben verbaasd. Hehe.quote:
Niet gezien, zeker op de eerste pagina van het vorige topic al.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef MutZ het volgende:
Ik had hem idd al ergens geclaimd, maar geeft niet
Maar niet waarvan...quote:goeie nummers maar niets nieuws. al hun hits zijn trouwens covers of samplers, we are your friends, phantom, d.a.n.c.e, ...
Nee, de 4e, maar kom toch eens ff op IRCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet gezien, zeker op de eerste pagina van het vorige topic al.
Waterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Domien heeft nu een bak leut
quote:
Hij heeft nog amper iets gezegdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Hee Domien is best leuk.
Nah, de eerste indruk was goed.quote:
Ze is 1 jaar producer van MetMichielquote:
Ow ook goed. Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:Maricha
![]()
Van harte gefeliciteerdmet je
éénjarig producerschap van
MetMichiel
![]()
.
Supliesssquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:13 schreef MutZ het volgende:
Ohja, ChatGirl en -hans- hebben avatars gemaakt:
ChatGirl:
-hans-:
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef borisz het volgende:
big brovaz
Wauw....al die usericons! Wat een werk allemaal, en dat voor mijquote:
Nu sta jij es helemaal op de voorgrondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wauw....al die usericons! Wat een werk allemaal, en dat voor mij![]()
Moet je maar niet zo'n immens lekker ding zijn Marichaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je bent dan ook maar 1 keer 1 jaar producer van MetMichielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Verschuuren Verschuuren met een eigen jingle by Gerard Ekdom![]()
En Maricha van harte! sowieso nog een jaar producer van MetMichiel![]()
![]()
Ennuh Maricha het blijft waarschijnlijk niet bij een OP en avatars ! later meer.![]()
T-Shirt's, bierviltjes, koffiemokken, stickers, speldjes. Zelfs posters. Binnenkort allemaal beschikbaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Verschuuren Verschuuren met een eigen jingle by Gerard Ekdom![]()
En Maricha van harte! sowieso nog een jaar producer van MetMichiel![]()
![]()
Ennuh Maricha het blijft waarschijnlijk niet bij een OP en avatars ! later meer.![]()
Mensen, ik ga er van blozen! Echt!quote:
Ik sta al vooraan bij de brievenbus met m'n vlaggetje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
T-Shirt's, bierviltjes, koffiemokken, stickers, speldjes. Zelfs posters. Binnenkort allemaal beschikbaar.
Anders ik welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik sta al vooraan bij de brievenbus met m'n vlaggetje!![]()
Spelbreeksterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Kuukske het volgende:
Voor het overzicht hou ik mijn botje aan.
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
T-Shirt's, bierviltjes, koffiemokken, stickers, speldjes. Zelfs posters. Binnenkort allemaal beschikbaar.
Ik heb t nodigquote:
ja, gewoon naar Michielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:
naar wie moeten we vanavond eigenlijk mailen? gewoon naar michiel?
Ja, lekkerquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er geen grote foto van Marichaop de achtergrond van het forum worden geplaatst?
quote:
Andere avatar heb ik volgens mij sinds zaterdag? Weet het zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Handig allemaal dezelfde avatars, dan snap ik het niet meer. Zo dacht ik ook dat hans al een tijdje niet meer online was, had die een andere avatar. Toch maar meer naar de namen kijken, denk
Natuurlijk! Waarom niet?!quote:
Sinds wanneer heb jij mobiel internet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Domien de beveiliging laat ons niet binnen.... HELP !
Ik ben achterom gegaan, daar staat het keukenraam openquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Domien de beveiliging laat ons niet binnen.... HELP !
Achterom naar de derde verdieping, dat lijkt me toch lastig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben achterom gegaan, daar staat het keukenraam open![]()
Elgerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Domien, je lacht in het echt nog irritanter dan je deed voorkomen op de radio![]()
Ssssst, weet niet iedereen. Ik eigenlijk ook niet trouwensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Achterom naar de derde verdieping, dat lijkt me toch lastig.
Ga weg!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Domien, je lacht in het echt nog irritanter dan je deed voorkomen op de radio![]()
quote:
Hoe meer koffie hoe beterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jij had al via PM een kopje gekregen lieve schat
Of wil je nog meer koffie?
Bedankt voor de suiker. Nu smaakt de koffie perfect!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Glacier het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Wat doet ie het goed he!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef elgervanderwel het volgende:
[..]
Ik dacht: ik moet toch ff Fok!ken als Domien voor het eerst radio zonder kunstlicht maakt.
quote:
Hij had Claudia wel mogen overnemen!quote:
Het is inderdaad beter dan het programma wat ik acht eeuwen terug met hem maakte, maar dat zal ook wel grotendeels aan mij liggenquote:
Dacht het ook te horen, maar gelijk heeft hijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef elgervanderwel het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter dan het programma wat ik acht eeuwen terug met hem maakte, maar dat zal ook wel grotendeels aan mij liggen![]()
Nee, zonder dollen: hij doet het super, zeker dat flirten met Barbara gaat hem goed af.
* Glacier hoort dat soort dingen nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Dacht het ook te horen, maar gelijk heeft hij [afbeelding]
* Litton Ook niet als vrouwen dat bij hem doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier hoort dat soort dingen nooit
Dat heb ik wel sneller door...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton Ook niet als vrouwen dat bij hem doen![]()
Goed bezig jullie. Feliciteer jullie maandag op Pinkpop wel. Heb geen zondag kaartje *heeft spijt nu het dichterbij komt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat heb ik wel sneller door...
Maar dat wil ik niet meer horen, aangezien ik al 1,5 jaar bezet ben..
Zondag op Pinkpop hebben MutZ en ik 1,5 jaar![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
Hehe, ik dacht heeft Maricha een nieuwe avatar genomen. Is het Glacier!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
Hehe, ik dacht heeft Maricha een nieuwe avatar genomen. Is het Glacier!
Ik vind deze van Natasha ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
En de rest van de SC zo ongeveer
* Glacier zet ff een eigen mp3 op momenteel
WMz.quote:
Die halve kip heeft hij al opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/22/thumb/img17.jpg]afbeelding][/url]
"Zal ik nu Bami Pangang of toch nog maar een halve kip bestellen...?"
Hij had toenstraks al kipsalade, en die kon ie al niet opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/22/thumb/img17.jpg]afbeelding][/url]
"Zal ik nu Bami Pangang of toch nog maar een halve kip bestellen...?"
Dank je voor de verbeteringquote:
Ik ben em een beetje zatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
In the morning
Leuk nummer, al had ik hem persoonlijk geen MH gemaakt...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
O heel dit topic heeft een Maricha avatar.
Doet Domien het een beetje goed?
Maar toch moet je zondag mee daar naartoequote:
meer?quote:
al is de edit nog zo snel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
meer?
Maar de rest van de platen van Razorlight ben ik niet zat hoorEn live is het sowieso een belevenis
Gebeurt niet vaakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Van Dongen achterhaalt hem wel
Je bent traag lieve schat
wat is dr? iig beterschapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef Againzender het volgende:
toch ook ff een berichtje, en dan ga ik mijn kapotte arm weer rust geven: Goed bezig Domien en Maricha!
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef Againzender het volgende:
toch ook ff een berichtje, en dan ga ik mijn kapotte arm weer rust geven: Goed bezig Domien en Maricha!
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)quote:
Het is maar voor evenquote:
auw, dat is niet fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)
Thorn is een mooi wit stadje in midden-Limburgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Thorn, vind ik een mooi nummer...
Au! Beterschap!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)
Torn daarentegen is een goed nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thorn is een mooi wit stadje in midden-Limburg.
I'm doomed. Ik dacht bij AZ het eerst aan voetbal en toen pas aan AgainZender.quote:
is ook erg leuk in VBL altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I'm doomed. Ik dacht bij AZ het eerst aan voetbal en toen pas aan AgainZender.
quote:
ik gebruik AZ voor againzender jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I'm doomed. Ik dacht bij AZ het eerst aan voetbal en toen pas aan AgainZender.
Dat was gewoon echt timingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
Damn, het vorige topic is toch nog op tijd dicht zie ik
wGz.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
spemmen kun je wel aan jou overlaten ja
Jij zou je daar nóóit schuldig aan maken.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij zou je daar nóóit schuldig aan maken.
Roosjequote:
ik kan het ook wel hoor, heb ik van MutZ geleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
D.R. post nooit iets en zeker geen 2x achter elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Naar postcounts kijktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan het ook wel hoor, heb ik van MutZ geleerd
Die doet het direct 8 keer ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
D.R. post nooit iets en zeker geen 2x achter elkaar
Ofzo
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat er mensen met dezelfde avatar zijn.
Dan moet ik nu usernames lezen
nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
D.R. post nooit iets en zeker geen 2x achter elkaar
Ofzo
Irritant heh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat er mensen met dezelfde avatar zijn.
Dan moet ik nu usernames lezen
Zag ik ook geen quintedje (?) voorbij komen...?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
En aan mij ook wel trouwens
Ik heb een paar kwartetjes gemaakt
Dat bedoel ikquote:
Oeh. QOTSA! Tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Singlestrijd gaat vandaag tussen die Ex Sugababe en QOTSA met Sick Sick Sick. Ik ga voor de laatste.
> http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Jullie hele lieve kaart!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef MutZ het volgende:
Wat zou Maricha net aan Domien hebben laten lezen?
Heb net ook voor Qotsa gestemd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Singlestrijd gaat vandaag tussen die Ex Sugababe en QOTSA met Sick Sick Sick. Ik ga voor de laatste.
Sielug!!!! Beterschapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja vastquote:
Ik ookquote:
Beterschap !!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, want ik wist niet dat ie na de 300 post van het topic gewoon verder zou gaan
Waar wacht je dan op?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik niet
maar als ik zou stemmen zou ik dat ook gedaan hebben
* Glacier heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Agequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Toch knapquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
* borisz heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Age
Me2 want Corton draait de plaat al een paar uitzendingen en het is wel een stoere plaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Age
Mwah, vaag valt wel mee. Wel erg fijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Hasselhof! Die stonden in het voorprogramma van Maximo Park, vage shit.
Das dan weer jammer...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alleen viel dat ineens op, dus heeft een mod ze allemaal gedelete
Ik postte toen ik mod was soms gewoon bewust door een slotje heenquote:
Je moet het nummer wel een paar keer horen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 want Corton draait de plaat al een paar uitzendingen en het is wel een stoere plaat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik postte toen ik mod was soms gewoon bewust door een slotje heen
Daar waren ze echt zo zwaaar kut. De radio versie heb ik niet meegekregen, ben net ingeschakeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Hasselhof! Die stonden in het voorprogramma van Maximo Park, vage shit.
Ik natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Age
Verder was ik heel braaf hoorquote:
meer mods hebben daar last vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Verder was ik heel braaf hoor
Zo nu en dan
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik postte toen ik mod was soms gewoon bewust door een slotje heen
Die break zometeenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef Anne04 het volgende:
Lekker liedje van de Peppers!
Ik doelde zelf op die drums, die koebellen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat gitaardingetje rifje enzo in de plaat van de RHCP is wel lekker inderdaad
Ik was nogal fan van los modden... Bij mij kon er altijd erg veel... Er was best veel kritiek bij m'n aanstelling (terecht), maar men heeft geprobeerd om mij te houden toen ik weg ging...quote:
Komt eraan, Sick Sick Sick.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb zin in een agressief afreageer nummer.
Wist je dat niet?quote:
rammsteinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef JeroenV het volgende:
Nope, ik niet iigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand de clip al gezien trouwens?
Ja, maar een drumsolo etc, is altijd goed. Daar kun je me voor wakker maken hebben ze me een keer mee wakker gemaakt, al was het niet voor mij, maar de achter buurmanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doelde zelf op die drums, die koebellen enzo
Kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Je moet het nummer wel een paar keer horen...
Killing in The Name Ofquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef JeroenV het volgende:
ik las nooit verder na 300 postsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Ik had hele slowchats na slotjes
Nog best bescheiden volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Glacier het volgende:
Hoeveel posts hebben we er vandaag nou al opzitten?
Bedankt voor het plaatje in de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef MutZ het volgende:
We zijn idd aardig op dreef
ik heb ze niet geteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
meer dan 600 toch?
Kan altijd meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Glacier het volgende:
Hoeveel posts hebben we er vandaag nou al opzitten?
Nee, jij bedankt voor het maken ervanquote:
Ik ben ff inspiratieloosquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
Degene die sluit opent de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |