nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
D.R. post nooit iets en zeker geen 2x achter elkaar
Ofzo
Irritant heh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat er mensen met dezelfde avatar zijn.
Dan moet ik nu usernames lezen
Zag ik ook geen quintedje (?) voorbij komen...?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
En aan mij ook wel trouwens
Ik heb een paar kwartetjes gemaakt
Dat bedoel ikquote:
Oeh. QOTSA! Tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Singlestrijd gaat vandaag tussen die Ex Sugababe en QOTSA met Sick Sick Sick. Ik ga voor de laatste.
> http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Jullie hele lieve kaart!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef MutZ het volgende:
Wat zou Maricha net aan Domien hebben laten lezen?
Heb net ook voor Qotsa gestemd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Singlestrijd gaat vandaag tussen die Ex Sugababe en QOTSA met Sick Sick Sick. Ik ga voor de laatste.
Sielug!!!! Beterschapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)
Ja vastquote:
Ik ookquote:
Beterschap !!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, want ik wist niet dat ie na de 300 post van het topic gewoon verder zou gaan
Waar wacht je dan op?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik niet
maar als ik zou stemmen zou ik dat ook gedaan hebben
* Glacier heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Agequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
Toch knapquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
* borisz heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Age
Me2 want Corton draait de plaat al een paar uitzendingen en het is wel een stoere plaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Age
Mwah, vaag valt wel mee. Wel erg fijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Hasselhof! Die stonden in het voorprogramma van Maximo Park, vage shit.
Das dan weer jammer...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alleen viel dat ineens op, dus heeft een mod ze allemaal gedelete
Ik postte toen ik mod was soms gewoon bewust door een slotje heenquote:
Je moet het nummer wel een paar keer horen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 want Corton draait de plaat al een paar uitzendingen en het is wel een stoere plaat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik postte toen ik mod was soms gewoon bewust door een slotje heen
Daar waren ze echt zo zwaaar kut. De radio versie heb ik niet meegekregen, ben net ingeschakeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Hasselhof! Die stonden in het voorprogramma van Maximo Park, vage shit.
Ik natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier heeft ook gestemd op de Queens Of The Stone Age
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |