Gebeurt niet vaakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Van Dongen achterhaalt hem wel
Je bent traag lieve schat
wat is dr? iig beterschapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef Againzender het volgende:
toch ook ff een berichtje, en dan ga ik mijn kapotte arm weer rust geven: Goed bezig Domien en Maricha!
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef Againzender het volgende:
toch ook ff een berichtje, en dan ga ik mijn kapotte arm weer rust geven: Goed bezig Domien en Maricha!
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)quote:
Het is maar voor evenquote:
auw, dat is niet fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)
Thorn is een mooi wit stadje in midden-Limburgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Thorn, vind ik een mooi nummer...
Au! Beterschap!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mijn fiets gepleurd vanochtend, kan alleen nog met links typen (ben stijhf rechts)
Torn daarentegen is een goed nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thorn is een mooi wit stadje in midden-Limburg.
I'm doomed. Ik dacht bij AZ het eerst aan voetbal en toen pas aan AgainZender.quote:
is ook erg leuk in VBL altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I'm doomed. Ik dacht bij AZ het eerst aan voetbal en toen pas aan AgainZender.
quote:
ik gebruik AZ voor againzender jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I'm doomed. Ik dacht bij AZ het eerst aan voetbal en toen pas aan AgainZender.
Dat was gewoon echt timingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
Damn, het vorige topic is toch nog op tijd dicht zie ik
wGz.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
spemmen kun je wel aan jou overlaten ja
Jij zou je daar nóóit schuldig aan maken.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij zou je daar nóóit schuldig aan maken.
Roosjequote:
ik kan het ook wel hoor, heb ik van MutZ geleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
D.R. post nooit iets en zeker geen 2x achter elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Naar postcounts kijktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan het ook wel hoor, heb ik van MutZ geleerd
Die doet het direct 8 keer ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
D.R. post nooit iets en zeker geen 2x achter elkaar
Ofzo
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
ow, ik zie dat er mensen met dezelfde avatar zijn.
Dan moet ik nu usernames lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |