Ga weg!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Domien, je lacht in het echt nog irritanter dan je deed voorkomen op de radio![]()
quote:
Hoe meer koffie hoe beterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jij had al via PM een kopje gekregen lieve schat
Of wil je nog meer koffie?
Bedankt voor de suiker. Nu smaakt de koffie perfect!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Glacier het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Domien, je lacht in het echt nog irritanter dan je deed voorkomen op de radio![]()
Wat doet ie het goed he!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef elgervanderwel het volgende:
[..]
Ik dacht: ik moet toch ff Fok!ken als Domien voor het eerst radio zonder kunstlicht maakt.
quote:
Hij had Claudia wel mogen overnemen!quote:
Het is inderdaad beter dan het programma wat ik acht eeuwen terug met hem maakte, maar dat zal ook wel grotendeels aan mij liggenquote:
Dacht het ook te horen, maar gelijk heeft hijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef elgervanderwel het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter dan het programma wat ik acht eeuwen terug met hem maakte, maar dat zal ook wel grotendeels aan mij liggen![]()
Nee, zonder dollen: hij doet het super, zeker dat flirten met Barbara gaat hem goed af.
* Glacier hoort dat soort dingen nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Dacht het ook te horen, maar gelijk heeft hij [afbeelding]
* Litton Ook niet als vrouwen dat bij hem doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier hoort dat soort dingen nooit
Dat heb ik wel sneller door...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton Ook niet als vrouwen dat bij hem doen![]()
Goed bezig jullie. Feliciteer jullie maandag op Pinkpop wel. Heb geen zondag kaartje *heeft spijt nu het dichterbij komt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat heb ik wel sneller door...
Maar dat wil ik niet meer horen, aangezien ik al 1,5 jaar bezet ben..
Zondag op Pinkpop hebben MutZ en ik 1,5 jaar![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
Hehe, ik dacht heeft Maricha een nieuwe avatar genomen. Is het Glacier!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
Hehe, ik dacht heeft Maricha een nieuwe avatar genomen. Is het Glacier!
Ik vind deze van Natasha ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
En de rest van de SC zo ongeveer
* Glacier zet ff een eigen mp3 op momenteel
WMz.quote:
Die halve kip heeft hij al opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/22/thumb/img17.jpg]afbeelding][/url]
"Zal ik nu Bami Pangang of toch nog maar een halve kip bestellen...?"
Hij had toenstraks al kipsalade, en die kon ie al niet opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/22/thumb/img17.jpg]afbeelding][/url]
"Zal ik nu Bami Pangang of toch nog maar een halve kip bestellen...?"
Dank je voor de verbeteringquote:
Ik ben em een beetje zatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
In the morning
Leuk nummer, al had ik hem persoonlijk geen MH gemaakt...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
O heel dit topic heeft een Maricha avatar.
Doet Domien het een beetje goed?
Maar toch moet je zondag mee daar naartoequote:
meer?quote:
al is de edit nog zo snel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
meer?
Maar de rest van de platen van Razorlight ben ik niet zat hoorEn live is het sowieso een belevenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |