Je bent dan ook maar 1 keer 1 jaar producer van MetMichielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wauw....al die usericons! Wat een werk allemaal, en dat voor mij![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Verschuuren Verschuuren met een eigen jingle by Gerard Ekdom![]()
En Maricha van harte! sowieso nog een jaar producer van MetMichiel![]()
![]()
Ennuh Maricha het blijft waarschijnlijk niet bij een OP en avatars ! later meer.![]()
T-Shirt's, bierviltjes, koffiemokken, stickers, speldjes. Zelfs posters. Binnenkort allemaal beschikbaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Verschuuren Verschuuren met een eigen jingle by Gerard Ekdom![]()
En Maricha van harte! sowieso nog een jaar producer van MetMichiel![]()
![]()
Ennuh Maricha het blijft waarschijnlijk niet bij een OP en avatars ! later meer.![]()
Mensen, ik ga er van blozen! Echt!quote:
Ik sta al vooraan bij de brievenbus met m'n vlaggetje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
T-Shirt's, bierviltjes, koffiemokken, stickers, speldjes. Zelfs posters. Binnenkort allemaal beschikbaar.
Anders ik welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik sta al vooraan bij de brievenbus met m'n vlaggetje!![]()
Spelbreeksterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Kuukske het volgende:
Voor het overzicht hou ik mijn botje aan.
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
T-Shirt's, bierviltjes, koffiemokken, stickers, speldjes. Zelfs posters. Binnenkort allemaal beschikbaar.
Ik heb t nodigquote:
ja, gewoon naar Michielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:
naar wie moeten we vanavond eigenlijk mailen? gewoon naar michiel?
Ja, lekkerquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er geen grote foto van Marichaop de achtergrond van het forum worden geplaatst?
quote:
Andere avatar heb ik volgens mij sinds zaterdag? Weet het zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Handig allemaal dezelfde avatars, dan snap ik het niet meer. Zo dacht ik ook dat hans al een tijdje niet meer online was, had die een andere avatar. Toch maar meer naar de namen kijken, denk
Natuurlijk! Waarom niet?!quote:
Sinds wanneer heb jij mobiel internet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Domien de beveiliging laat ons niet binnen.... HELP !
Ik ben achterom gegaan, daar staat het keukenraam openquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Domien de beveiliging laat ons niet binnen.... HELP !
Achterom naar de derde verdieping, dat lijkt me toch lastig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben achterom gegaan, daar staat het keukenraam open![]()
Elgerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef elgervanderwel het volgende:
Domien, je lacht in het echt nog irritanter dan je deed voorkomen op de radio![]()
Ssssst, weet niet iedereen. Ik eigenlijk ook niet trouwensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Achterom naar de derde verdieping, dat lijkt me toch lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |