Jup dat wel (zag het op tijd), maar zeg het ajb wel even als er dingen online worden gezet die niet kunnen.. Kan het best voorstellen dat jullie niet met alles even blij zijn. Vind dit soort kijkjes achter de schermen zelf altijd wel leuk.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
Wel erg netjes dat dat telefoonnummer weggehaald is![]()
Zullen we alvast even oefenen voor morgen? Welke Domien??!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Michiel? Welke Michiel??!
VEEEEEEEENSTRA VEEEEEEEENSTRAquote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Michiel? Welke Michiel??!
Wees gerust, ik meld het je dan wel!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup dat wel (zag het op tijd), maar zeg het ajb wel even als er dingen online worden gezet die niet kunnen.. Kan het best voorstellen dat jullie niet met alles even blij zijn. Vind dit soort kijkjes achter de schermen zelf altijd wel leuk.
Van Der Meiren ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zullen we alvast even oefenen voor morgen? Welke Domien??!
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef borisz het volgende:
geen happy hardcore
Okay.quote:
haha! ja precies, dat is ook wel eens leuk om te zien.quote:Weten jullie ook eens hoe mijn "kunstwerkje" () eruit ziet
Geen BN'er hoorquote:
/Test voor morgen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
VERSCHUUUUUUUREN VERSCHUUREN!!
de Laundry Day uitvoering van Weird Al is ook goed trouwensquote:
En dan met name van haar voorkant.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Meneer of mevrouw van de cam.. kan er een close-up komen van Maricha??
Same here. Bagger.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind er totaal niks aan, aan heel dat Justice -D.A.N.C.E, maar ik schijn een van de weinigen te zijn?
90% wil Maricha d'r tieten zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveel requestjes komen er eigenlijk binnen in zo'n uurtje Maricha?
vind er ook weinig aan, maar ieder z'n meukquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind er totaal niks aan, aan heel dat Justice -D.A.N.C.E, maar ik schijn een van de weinigen te zijn?
100-200 schat ik, vaak nog wel meerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveel requestjes komen er eigenlijk binnen in zo'n uurtje Maricha?
Nou zeg!quote:
Nogal ja.quote:
Ik moet er aan wennen, begin hem steeds leuker te vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
vind er ook weinig aan, maar ieder z'n meuk
Zo danquote:
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind er ook weinig aan, maar ieder z'n meuk
Working Class Hero, de John Lennon cover voor Amnestyquote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo dan
Las ik nou dat er een nieuwe single van Green Day gedraaid is? Hoe heet die en is het wat?
Greenday - Working Class Heroquote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo dan
Las ik nou dat er een nieuwe single van Green Day gedraaid is? Hoe heet die en is het wat?
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2007 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Working Class Hero, de John Lennon cover voor Amnesty
Klopt! maar wel Verschuuren Verschuuren en met de award winning Maricha die morgen precies 1 jaar de producer is van MetMichiel..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:21 schreef biggetje het volgende:
Is michiel er morgen niet dan?
Maricha heeft gewonnen?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! maar wel Verschuuren Verschuuren en met de award winning Maricha die morgen precies 1 jaar de producer is van MetMichiel..
Je kan nog steeds stemmen op http://www.radiobitches.nl/ hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maricha heeft gewonnen?
Gefeliciteerd![]()
Neequote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ben ik de enige die deze plaat van The Cure echt heerlijk vind?![]()
Ik vind hem fantastisch!!! Jeugdsentiment also!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
Nog niet, maar je kan nog altijd stemmen via de site die Sirolf net opnoemt. (wat een slecht bruggetje is dit)quote:
Echt een super vette plaat!quote:
jaja, de nummers lijken nogal op elkaarquote:
Dat was GD dusquote:
hahahquote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, de nummers lijken nogal op elkaar
the cure is idd heerlijk, lekker oldiesquote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
DDit nummer heeft een behoorlijk aantal bpm voor een Snap nummer, en die irritante vent loopt er niet doorheen te schreeuwenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan ritme is een danser en the power
![]()
Klopt! En Green Day ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was GD dus
Ik zat in de auto toen ik Working Class Hero hoorde..
Racoon heeft die plaat van Lennon toch ook gecoverd? Die is ook erg mooi, is te downloaden van de Amnesty site
Van wie is dat nummer ook alweer?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, de nummers lijken nogal op elkaar
morgenochtend examen geschiedenisquote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Againzender het volgende:
Dit is inderdaad wel geschiedenis voor mij borisz
Eternity is ook snapquote:
Haha! Ik had Ekdom even moeten bellen, inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
Domien, laat je Ekdom speciaal een jingletje voor je inspreken?
Ik ben aan het twijfelen welke ik leuker vindquote:
Ik heb nooit eindexamen geschiedenis gedaan. Ik deed liever scheikundequote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
morgenochtend examen geschiedenis![]()
NL Indië
onderwijs ken ik wel
Scheikundequote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb nooit eindexamen geschiedenis gedaan. Ik deed liever scheikunde
Of Michiel iets laten doen, dan is de cirkel rond zegmaarquote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haha! Ik had Ekdom even moeten bellen, inderdaad
Je kan 'm nog steeds een fax sturen, er is nog een uurtje of 19,5 over voor de uitzending begint.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha! Ik had Ekdom even moeten bellen, inderdaad
ik krijg gelijk zin om de was te doen, nooitg last van normaal.quote:
Ik vind hem ook boven het normale Di-rect niveau..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... ik vind deze single van Di-Rect op zich wel te doen...![]()
ja, en wiens idee was dit http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/19/img27.jpgquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef biggetje het volgende:
[..]
ja, en wiens idee was dit http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/19/img27.jpg
Succes morgenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef borisz het volgende:
Ikook weer morgen 2 examens
dus ik ga
tot morgen![]()
Thnxquote:
Tot morgenquote:
Allemaal massaal bellen ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
Is er niet een manier waarmee we Maricha morgen kunnen overdonderen? Om haar in het zonnetje te zetten...
Ze leest mee, hè...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
Is er niet een manier waarmee we Maricha morgen kunnen overdonderen? Om haar in het zonnetje te zetten...
Nu niet toch? Volgens mij leest ze ook niet terug...quote:
d'r moet wat te verzinnen zijn natuurlijk.... alleen kom ik er niet opquote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
Je moest eens weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu niet toch? Volgens mij leest ze ook niet terug...
Volgens mij wil ik het niet weten...quote:
Ah, we hebben een nieuwe generatie FOK!-verslaafden gekweekt?quote:
We hebben ook het IRC-kanaal nog he?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik het niet weten...Anders iets via mail of msn?
uuuhm leuk idee! heb je al reacties mogen ontvangen? Heb zelf eigenlijk nog niet echt een leuk idee, maar het is nog niet zo ver.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik het niet weten...Anders iets via mail of msn?
Mail -> mutzie [at] gmail.com
Ja, maar ik ga zo slapenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuwe generatie FOK!-verslaafden gekweekt?
[..]
We hebben ook het IRC-kanaal nog he?
Adres is te vinden in de OP (irc.fok.nl #3fm)
Ik welquote:
Dat is dit weekend toch? Dan is ook Jazz in Duke Town en Pinkpop. Moet ik gaan kiezen.quote:
Ik ben vrijdag op Elastiek, net zoals Glacier en Misshobjequote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is dit weekend toch? Dan is ook Jazz in Duke Town en Pinkpop. Moet ik gaan kiezen.
(Heeft de site`s bekeken en vind het verstandig om zaterdag - Jazz in Duketown/ Zondag - Elastiek/ Maandag - Pinkpop)
(Wie is de groep/artiest van het nummer Velocity?)
Ik denk dat 'ie dat allang heeft gezien hoor, hij zal wel geen zin/tijd hebben om zich te registreren gok ik zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef MutZ het volgende:
Is Coen eigenlijk al eens gemaild over het bestaan van deze reeks? Aangezien ik op z'n weblog zie staan dat hij ook Fok bezoekt...
Vrijdag kan ik niet, een vriend van me is DJ en die is jarig vrijdag en geeft een feestje waar hij standaard zijn plaatjes draait. (Misschien toch even, want het feestje begint rond 22:00 uur/ kraak en smaak is wel leuk live; drie keer gezien..) En jullie gaan toch de rest van het weekend naar Pinkpop?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag op Elastiek, net zoals Glacier en Misshobje
Ja, vrijdag hebben we op Elastiek een meet (van ActionRadio) en de rest van het weekend is Pinkpop...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik niet, een vriend van me is DJ en die is jarig vrijdag en geeft een feestje waar hij standaard zijn plaatjes draait. (Misschien toch even, want het feestje begint rond 22:00 uur/ kraak en smaak is wel leuk live; drie keer gezien..) En jullie gaan toch de rest van het weekend naar Pinkpop?
Hoiquote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef Litton-Lane het volgende:
DaMookGoede avond!
Mutz en Roel JSlaap lekker.
Ik ookquote:
Velocity of Our Velocity? Die laatste is Maxïmo Park!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Wie is de groep/artiest van het nummer Velocity?)
Wat drinkt u dan? Ik een jupie.quote:
Hij is in het laaste half uur gedraaid, als ik me niet vergis.. Maar ik denk Maximo Park, klinkt me bekend. Dank u!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Velocity of Our Velocity? Die laatste is Maxïmo Park!
gemist dusquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik daar Astrid?Dan zal rubbereend zo wel binnen komen rennen
Dommelschquote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat drinkt u dan? Ik een jupie.
Duits muziek festival, weet niet wat ik daarvan moet verwachten: (Tokio hotels ofzo)![]()
Whehe.quote:
La Trappe blod biertjequote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat drinkt u dan? Ik een jupie.
Duits muziek festival, weet niet wat ik daarvan moet verwachten: (Tokio hotels ofzo)![]()
Trustequote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Glacier het volgende:
Is echt een leuk, vrolijk plaatje IMHO
* Glacier gaat slapen
Nog niet gezien, was net even druk aan het surfen naar wat een vliegopleiding me gaat kosten (duurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef Toad het volgende:
wooo het nieuwe van kapsel van Barbara bevalt me wel
Mss tieft de eerste helft van C&S alvast op, met de hoop dat de S ook volgt....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef evert het volgende:
coen deed nogal geheimzinnig over zijn drie weken afwezigheid.... zou hij toch gewoon mee doen aan wie is de mol en zijn de opnames nu begonnen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss tieft de eerste helft van C&S alvast op, met de hoop dat de S ook volgt....
Ik ben dr ook bij inderdaad!quote:
mijnes ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef cosmick het volgende:
Dit nummer geniet ook niet bepaald mijn voorkeur
Goedemorgen Mutz!quote:
Mogguh CGquote:
Mogguh Glacierquote:
Michiel zal vanavond wel vooraan staan met z'n vlaggetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:40 schreef Againzender het volgende:
alarm!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
goede morgen in deze morning
* Glacier eensch isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:59 schreef MutZ het volgende:
Racoon is wel
Theatertour van ze gezien, was echt
Die van Lennon zelf natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik twijfel nog welke versie van Working Class Hero ik leuker vind..die van Green Day of die van Racoon...
Van Velzenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef TIM-846 het volgende:
klap in je handen ....!
het feest kan weer beginnen, laat jezelf lekker gaan!
een hele, hele, een hele goede middag!
niet zo saggerijnig, we gaan er tegenaan!
een hele, hele, een hele goede middag!
Zo , ik kan er weer even tegenaan.. mijn pauze start een half uurtje later
Zit ff dr weblog te lezen, en ik denk dat ze vandaag iets anders aan haar hoofd heeft.quote:
volgens mij zag ik haar vanochtend nog wel met een blad koffie bij Giel naar binnen lopen.quote:
Good luck!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:38 schreef borisz het volgende:
examen geschiedenis, tja ging niet echt
straks engels
tot vanmiddag of vanavond![]()
Hm, pseudo kroep, matigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zit ff dr weblog te lezen, en ik denk dat ze vandaag iets anders aan haar hoofd heeft.
Ik lees het...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ff dr weblog te lezen, en ik denk dat ze vandaag iets anders aan haar hoofd heeft.
Daar hebben we normaal toch ook geen last van? Of heeft ze weer een microfoon te pakken weten te krijgen?quote:
* meeschreeuwt *quote:
Ik ben d'r uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Glacier het volgende:
Ik twijfel nog welke versie van Working Class Hero ik leuker vind..die van Green Day of die van Racoon...
Ik moet ze beide nog een keer goed horenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben d'r uit
Die van Racoon is 10x beter dan die van Green Day IMHOStuk sfeervoller..
Die # 1 was dan weer wel leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Mariska Hulscher een bruidstaart noemen is nooit grappig".
Ja, moest ffquote:
Volledig mee eens. Ik hou erg van zangeresjes (in mijn LastFm lijstjes moet je de mannen zoeken), maar MM vind ik vreseeeeelijk. Vooral dat nummer van net. Meer lucht dan stem. En zo zeikerig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Glacier het volgende:
Ik zap weer terug naar 3FM en hoor Maria Mena
Dus nog ff een paar minuten KinkFM voor mij..
Heeft iemand enig idee waarom Maria Mena op Pinkpop staat?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond Domien... welke Domien??!!
best wel hèquote:
De titel dekt de lading in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
My Best Wasn't Good Enough. Mooie plaat.
En ja, Dinand zingt ook mee. So what?
Ik word er misselijk van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |