Van Velzenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef TIM-846 het volgende:
klap in je handen ....!
het feest kan weer beginnen, laat jezelf lekker gaan!
een hele, hele, een hele goede middag!
niet zo saggerijnig, we gaan er tegenaan!
een hele, hele, een hele goede middag!
Zo , ik kan er weer even tegenaan.. mijn pauze start een half uurtje later
Zit ff dr weblog te lezen, en ik denk dat ze vandaag iets anders aan haar hoofd heeft.quote:
volgens mij zag ik haar vanochtend nog wel met een blad koffie bij Giel naar binnen lopen.quote:
Good luck!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:38 schreef borisz het volgende:
examen geschiedenis, tja ging niet echt
straks engels
tot vanmiddag of vanavond![]()
Hm, pseudo kroep, matigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zit ff dr weblog te lezen, en ik denk dat ze vandaag iets anders aan haar hoofd heeft.
Ik lees het...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ff dr weblog te lezen, en ik denk dat ze vandaag iets anders aan haar hoofd heeft.
Daar hebben we normaal toch ook geen last van? Of heeft ze weer een microfoon te pakken weten te krijgen?quote:
* meeschreeuwt *quote:
Ik ben d'r uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Glacier het volgende:
Ik twijfel nog welke versie van Working Class Hero ik leuker vind..die van Green Day of die van Racoon...
Ik moet ze beide nog een keer goed horenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben d'r uit
Die van Racoon is 10x beter dan die van Green Day IMHOStuk sfeervoller..
Die # 1 was dan weer wel leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Mariska Hulscher een bruidstaart noemen is nooit grappig".
Ja, moest ffquote:
Volledig mee eens. Ik hou erg van zangeresjes (in mijn LastFm lijstjes moet je de mannen zoeken), maar MM vind ik vreseeeeelijk. Vooral dat nummer van net. Meer lucht dan stem. En zo zeikerig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Glacier het volgende:
Ik zap weer terug naar 3FM en hoor Maria Mena
Dus nog ff een paar minuten KinkFM voor mij..
Heeft iemand enig idee waarom Maria Mena op Pinkpop staat?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond Domien... welke Domien??!!
best wel hèquote:
De titel dekt de lading in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
My Best Wasn't Good Enough. Mooie plaat.
En ja, Dinand zingt ook mee. So what?
Ik word er misselijk van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |