90% wil Maricha d'r tieten zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveel requestjes komen er eigenlijk binnen in zo'n uurtje Maricha?
vind er ook weinig aan, maar ieder z'n meukquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind er totaal niks aan, aan heel dat Justice -D.A.N.C.E, maar ik schijn een van de weinigen te zijn?
100-200 schat ik, vaak nog wel meerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveel requestjes komen er eigenlijk binnen in zo'n uurtje Maricha?
Nou zeg!quote:
Nogal ja.quote:
Ik moet er aan wennen, begin hem steeds leuker te vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
vind er ook weinig aan, maar ieder z'n meuk
Zo danquote:
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind er ook weinig aan, maar ieder z'n meuk
Working Class Hero, de John Lennon cover voor Amnestyquote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo dan
Las ik nou dat er een nieuwe single van Green Day gedraaid is? Hoe heet die en is het wat?
Greenday - Working Class Heroquote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo dan
Las ik nou dat er een nieuwe single van Green Day gedraaid is? Hoe heet die en is het wat?
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2007 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Working Class Hero, de John Lennon cover voor Amnesty
Klopt! maar wel Verschuuren Verschuuren en met de award winning Maricha die morgen precies 1 jaar de producer is van MetMichiel..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:21 schreef biggetje het volgende:
Is michiel er morgen niet dan?
Maricha heeft gewonnen?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! maar wel Verschuuren Verschuuren en met de award winning Maricha die morgen precies 1 jaar de producer is van MetMichiel..
Je kan nog steeds stemmen op http://www.radiobitches.nl/ hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maricha heeft gewonnen?
Gefeliciteerd![]()
Neequote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ben ik de enige die deze plaat van The Cure echt heerlijk vind?![]()
Ik vind hem fantastisch!!! Jeugdsentiment also!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
Nog niet, maar je kan nog altijd stemmen via de site die Sirolf net opnoemt. (wat een slecht bruggetje is dit)quote:
Echt een super vette plaat!quote:
jaja, de nummers lijken nogal op elkaarquote:
Dat was GD dusquote:
hahahquote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, de nummers lijken nogal op elkaar
the cure is idd heerlijk, lekker oldiesquote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
DDit nummer heeft een behoorlijk aantal bpm voor een Snap nummer, en die irritante vent loopt er niet doorheen te schreeuwenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan ritme is een danser en the power
![]()
Klopt! En Green Day ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was GD dus
Ik zat in de auto toen ik Working Class Hero hoorde..
Racoon heeft die plaat van Lennon toch ook gecoverd? Die is ook erg mooi, is te downloaden van de Amnesty site
Van wie is dat nummer ook alweer?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, de nummers lijken nogal op elkaar
morgenochtend examen geschiedenisquote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Againzender het volgende:
Dit is inderdaad wel geschiedenis voor mij borisz
Eternity is ook snapquote:
Haha! Ik had Ekdom even moeten bellen, inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
Domien, laat je Ekdom speciaal een jingletje voor je inspreken?
Ik ben aan het twijfelen welke ik leuker vindquote:
Ik heb nooit eindexamen geschiedenis gedaan. Ik deed liever scheikundequote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
morgenochtend examen geschiedenis![]()
NL Indië
onderwijs ken ik wel
Scheikundequote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb nooit eindexamen geschiedenis gedaan. Ik deed liever scheikunde
Of Michiel iets laten doen, dan is de cirkel rond zegmaarquote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haha! Ik had Ekdom even moeten bellen, inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |