Je kan 'm nog steeds een fax sturen, er is nog een uurtje of 19,5 over voor de uitzending begint.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha! Ik had Ekdom even moeten bellen, inderdaad
ik krijg gelijk zin om de was te doen, nooitg last van normaal.quote:
Ik vind hem ook boven het normale Di-rect niveau..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... ik vind deze single van Di-Rect op zich wel te doen...![]()
ja, en wiens idee was dit http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/19/img27.jpgquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef biggetje het volgende:
[..]
ja, en wiens idee was dit http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/19/img27.jpg
Succes morgenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef borisz het volgende:
Ikook weer morgen 2 examens
dus ik ga
tot morgen![]()
Thnxquote:
Tot morgenquote:
Allemaal massaal bellen ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
Is er niet een manier waarmee we Maricha morgen kunnen overdonderen? Om haar in het zonnetje te zetten...
Ze leest mee, hè...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
Is er niet een manier waarmee we Maricha morgen kunnen overdonderen? Om haar in het zonnetje te zetten...
Nu niet toch? Volgens mij leest ze ook niet terug...quote:
d'r moet wat te verzinnen zijn natuurlijk.... alleen kom ik er niet opquote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
Je moest eens weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu niet toch? Volgens mij leest ze ook niet terug...
Volgens mij wil ik het niet weten...quote:
Ah, we hebben een nieuwe generatie FOK!-verslaafden gekweekt?quote:
We hebben ook het IRC-kanaal nog he?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik het niet weten...Anders iets via mail of msn?
uuuhm leuk idee! heb je al reacties mogen ontvangen? Heb zelf eigenlijk nog niet echt een leuk idee, maar het is nog niet zo ver.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik het niet weten...Anders iets via mail of msn?
Mail -> mutzie [at] gmail.com
Ja, maar ik ga zo slapenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuwe generatie FOK!-verslaafden gekweekt?
[..]
We hebben ook het IRC-kanaal nog he?
Adres is te vinden in de OP (irc.fok.nl #3fm)
Ik welquote:
Dat is dit weekend toch? Dan is ook Jazz in Duke Town en Pinkpop. Moet ik gaan kiezen.quote:
Ik ben vrijdag op Elastiek, net zoals Glacier en Misshobjequote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is dit weekend toch? Dan is ook Jazz in Duke Town en Pinkpop. Moet ik gaan kiezen.
(Heeft de site`s bekeken en vind het verstandig om zaterdag - Jazz in Duketown/ Zondag - Elastiek/ Maandag - Pinkpop)
(Wie is de groep/artiest van het nummer Velocity?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |