quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef jpjedi het volgende:
OMG wat een naamtopic heb ik weer aan mijn (onder) broek hangen.![]()
Aan je onderbroek bedoel je?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:16 schreef jpjedi het volgende:
OMG wat een naamtopic heb ik weer aan mijn (onder) broek hangen.![]()
Whehe..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die een na laatste post van StaticWerd IJs toch mooi even mee genaaid
zet er maar even bij, ik kan de wiki niet updatenquote:
Waar je mee zit is de schommeling in valuta. Zeker als je praat over euros tegen dollars dan zie je dat de laatste tijd de dollar steeds zwakker is geworden. Als je dan in je rapportage in euros nu om gaat rekenen in dollars tegen de huidige valutakoers dan ben je dus een deel van je omzet/winst 'kwijt'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef IJsmuts het volgende:
even een snelle vraag voor de financials hier; hebben translatierisico's (omrekenen van balansen naar een andere valuta) ook invloed als het om rapportage doeleinden gaat? het lijkt mij namelijk dat dit alleen maar van invloed is als een onderneming verkocht wordt in andere valuta (daadwerkelijk afrekenen van balansposten)
klopt, maar voor rapportage doeleinden maakt dat toch niet uit? als je een fixed rate hebt waartegen alle dochtermaatschappijen moeten rapporteren. als ik eind mei 100 miljoen aan activa heb in euros is dat tegen de endrate in USD per eind mei xxxx in USD.quote:
Volgens mij maakt het idd op een balans dan weinig uit omdat een balans niets meer en minder zegt dan wat de waarde is van de activa en passiva die op het moment van opmaken in het bedrijf zitten. Als je dan dus uit de winst die je in EUR hebt gemaakt 20.000 direct door hebt kunnen schuiven naar liquide middelen (kas, bankrekening) dan is die 20.000 in EUR op dit moment 20.000 * wisselkoers in USD waardquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
Ik denk dat we bij deze voor het komende jaar IJsmeis haar klacht ook ongegrond kunnen verklarenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
dan denk ik dat we het met elkaar eens zijn![]()
wat een nerd ben je toch ook jij kutmod!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:01 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben vriendelijk als ik zeg dat je moet optieften.
Als je cijfers ruk waren, dus zeg maar verliesdraaiend, wordt hierdoor het verlies alleen maar groterquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef FJD het volgende:
Als je dat dan bij elkaar optelt dan heb je dus een winst van 30.000 EUR gemaakt in die drie maanden. Tegen de huidige wisselkoers is dat 40800 USD. Als je echter de drie winsten in USD bij elkaar optelt dan kom je op 39000 USD uitOp die manier kun je je winst dus 1800 USD hoger voorstellen dan je daadwerkelijk hebt behaald. Is wel makkelijk dus als je jaarcijfers toch al ruk waren
Ruk betekent niet per definitie verliesgevend. Ruk betekent alles onder het niveau van return on investment dat je op de markt zou kunnen krijgen in een vergelijkbare risico positiequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
Als je cijfers ruk waren, dus zeg maar verliesdraaiend, wordt hierdoor het verlies alleen maar groter![]()
Ruk is ook wel bekend onder de term "tegenvallende"quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ruk betekent niet per definitie verliesgevend. Ruk betekent alles onder het niveau van return on investment dat je op de markt zou kunnen krijgen in een vergelijkbare risico positie
Anyway, het cijfergezemel wordt bij overname wel weer uitgeplozen tijdens een due dilegence.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ruk betekent niet per definitie verliesgevend. Ruk betekent alles onder het niveau van return on investment dat je op de markt zou kunnen krijgen in een vergelijkbare risico positie
lekker balanceren op het rondje van de legaliteit en je zakken vullen over de ruggen van werknemers!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Anyway, het cijfergezemel wordt bij overname wel weer uitgeplozen tijdens een due dilegence.
Je wil juist kopen als een bedrijf verliesgevend is, kan je lekker snijden en de gezonde zaken weer verkopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De grenzen op zoeken maakt het toch altijd spannend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef IJsmuts het volgende:
lekker balanceren op het rondje van de legaliteit en je zakken vullen over de ruggen van werknemers!!![]()
en het meest winstgevendquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De grenzen op zoeken maakt het toch altijd spannend.
Ook wel bekend als "gepeupel".quote:
Hoe steviger die pilaar, hoe beter voor de economische draagkracht, hoe minder je er nodig hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef IJsmuts het volgende:
arbeiders, de pilaren van een gezond en welvarend land![]()
Ik ben niet thuis hoor..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eindelijk weer eens een post op de eerste pagina![]()
Helaas blijft het hierbij en moet ik nu naar het altijd gezellige Den Haag
Daar gaat het ook niet om, als die koelkast maar gevuld is met bierquote:
Of hoe meer je van ze moet vragenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe steviger die pilaar, hoe beter voor de economische draagkracht, hoe minder je er nodig hebt
Inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
Daar gaat het ook niet om, als die koelkast maar gevuld is met bier![]()
De overheid en financiënquote:
Die had ik juist laatst toch echt goed opgeborgen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Postman heeft gewoon met je vrouw afgesproken![]()
mwa, broodje met hamquote:
Hij wel maar zijn koelkast een stuk minderquote:
redelijk toevallig dat je ineens samen met ursel terug komt.........quote:
Postman heeft de koelkast opengetrokken, en toen kwam ze met het bier samen naar buitenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
redelijk toevallig dat je ineens samen met ursel terug komt.........
WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN????????!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Postman heeft de koelkast opengetrokken, en toen kwam ze met het bier samen naar buiten![]()
Ik mag geen bierquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Postman heeft de koelkast opengetrokken, en toen kwam ze met het bier samen naar buiten![]()
Daar is Postman ook voor, maar jij kwam uit het opbergplekje van Ursel te voorschijnquote:
Ik had het natuurlijk moeten weten toen ik hoorde dat Postman langs zou komen. Dan is naast het bier geen goede plek..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hey skattie..quote:
prutsersquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nieuws.nl/461565
Prijsafspraken ?
Wat drijven die lappen en ballen op vetquote:
Waarmee, met bowlenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef MLPValley het volgende:
Ben ik eindelijk terug is er niemand die meedoet
Vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef MLPValley het volgende:
Nou ja, als jij betaald vindt ik het niet erg hoor![]()
Had Postman niet heel snel dat biertje kunnen pakken en daarna snel de deur weer dichtdoenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef FJD het volgende:
Vrouwen
Geëmancipeerd totdat er geld op tafel moet komen
Ik ben ook zo engquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal even wat posten anders denkt denkt sanne nog dat ze iedereen heeft weg gejaagd![]()
Niet slechtquote:
Of een andere dimensie aan klootschietenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef MLPValley het volgende:
Niet slecht![]()
Geeft een andere dimensie aan die kegels omgooien(schieten)![]()
Had je je zelf ook moeten uitnodigen bij Ursquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef Viro het volgende:
Hey postman weer in Den HaagNou ja dan komt ie niet even bij mij langs om een fles vodka achterover te slaan
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Of een andere dimensie aan klootschieten
Ik was aan het werk..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef MLPValley het volgende:
Ben ik eindelijk terug is er niemand die meedoet
Sterker nog, het bier staat nog steeds koud voor hem..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Of een andere dimensie aan klootschieten
[..]
Had je je zelf ook moeten uitnodigen bij Urs![]()
Laat jij 803 meter bier in 2 minuten weglopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
Ik weet niet hoe die loopt, maar 803 meter was toch echt maar 2 minten..
Eitje.. Zorg maar voor de 803 meter bier, neem ik de stopwatch mee..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Laat jij 803 meter bier in 2 minuten weglopenje kan zo met Postman mee doen
![]()
Heuvel op of heuvel afquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Eitje.. Zorg maar voor de 803 meter bier, neem ik de stopwatch mee..
Echte mannen kunnen het allebei!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef ursel het volgende:
Heuvel af natuurlijk, anders loopt ut niet..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
Dat dacht ik ook.. Zegt dus ook wel weer wat over bugs..
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat een teamwork, je kan wel gezien dat jullie getrouwd zijn. In twee posts draaien we van Ursel afzeiken naar Bugs afzeiken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat een teamwork, je kan wel gezien dat jullie getrouwd zijn. In twee posts draaien we van Ursel afzeiken naar Bugs afzeiken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..![]()
quote:Tot slot geeft Kesler beide coaches ook nog een wijze raad mee. "Topsport is soms hard. Coaches die de daarbij behorende 'wetten' kennen zeuren niet, maar richten al hun energie op het winnen van de eerstvolgende wedstrijd."
Can't touch this!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..![]()
Wie ga je helpen ons of Ferquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
ik zal hier ook maar even posten voordat deze pagina tussen FJD aan de ene kant en ursel en zijn vrouwke aan de andere kant gaat.
STOP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Waarom krijg ik hier weer een bier en tieten gevoel bijquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Goh riskeer ik keelkanker.....Who the fuck cares!
Sperma jammie![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Sperma jammie![]()
whahahaha, nee een condoom pijpen is lekkerquote:Onderzoekster Maura Dillison van het John Hopkins Hospital in Baltimore geeft mannen dan ook het advies om een condoom te gebruiken tijdens de orale seks om het risico voor hun (sex)partner zoveel mogelijk te beperken.
Ow, dan heb ik nog lang geen problemenquote:Volgens de studie neemt de kans op keelkanker met 8,6 keer toe als de persoon in kwestie orale seks heeft gehad met meer dan zes verschillende mensen.
het ferdi ben je nog scherp?quote:
volgens mij moet jij in seksualiteit topics gaan postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Sperma jammie![]()
ik ga even zoeken voor jequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef FJD het volgende:
Ach de Weigthed Average Cost of Capital
[url=http://209.85.135.104/search?q=cache:80uZ6t_IpGEJ:www.dte.nl/images/15%2520-%25206_tcm7-13112.pdf+kostenvoet+eigen+vermogen&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro&client=firefox-a] Heb je hier wat aan?[/sub]
Zonder cijfers kunnen we natuurlijk maar weinigDus of je vraag duidelijker stellen of de cijfers posten
Zodat jij daar de details na kan lezen zeker..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij moet jij in seksualiteit topics gaan posten
![]()
![]()
Hmm alsof Kessler zo goed tegen kritiek kan op zijn organisatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef ursel het volgende:
Kesler: "Kritiek Van Gaal en Ten Cate misplaatst"
[..].. Ze krijgen een koekje van eigen deeg..
![]()
Mijn advies: Shell bellenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het ferdi ben je nog scherp?
vermogenskostenvoet van de onderneming:
k0=(EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
ben dus op zoek naar dat ding van shell in 2006, kom er echt niet uit![]()
Nee, ok, maar uiteindelijk hebben clubs zelf ingestemd met deze set-up. Sterker nog, Heerenveen stelde de woensdag voor als speeldatum. Ajax heeft de mogelijkheid gehad hier bezwaar tegen te tekenen, maar deed dat niet. Dan moet je ook niet vlak voor de wedstrijd gaan piepen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hmm alsof Kessler zo goed tegen kritiek kan op zijn organisatie
mompelt iets over splinter en balk
quote:
he niet zo grappig hequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Mail anders even naar Jvanderveer@shell.com
Ofwel conform een bekend radiospotje:quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
Ook wel bekend als "gepeupel".
Ben ik te grof voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij moet jij in seksualiteit topics gaan posten
![]()
![]()
Daarvoor is toch het keldertjequote:
Waarom zou ik dat wel moeten wetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef IJsmuts het volgende:
ik haat die kosten en rentevoeten, geen idee hoe ik er aan kan komen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarvoor is toch het keldertjeOh ja die hebben jullie thuis al
![]()
jij bent toch zo goed als afgestudeerd bedrijfseconomisch/wetenschappelijk en kundig nogwat?quote:
idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
Kostenvoet EV zal wel vast staan binnen het bedrijf en het zou me weinig verbazen als de rentevoet van VV ook redelijk vast staat maar goed dan ben je nog steeds niets verder.
Jij bent er al achter waar we het voor gaan gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarvoor is toch het keldertjeOh ja die hebben jullie thuis al
![]()
ik zeg niksquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef MLPValley het volgende:
lekker hoormaar niet aan Urs vertellen
Op zich wel handig jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef IJsmuts het volgende:
even een correctie op mijn eerdere berekening, ik heb het belastingpercentage bijgesteld naar 29,6% (vennootschapsbelasting 2006)
Ik deed het eerst op n00b/ 24/7 just tits server, maar nu zal ik het ook doen op bof serverquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef staticdata het volgende:
zoals op bof gezegd en in twee topics terug, ik doe het al dus vind het prima dat jij het ook doet
in de zomervakantie denk ik...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
wanneer kom jij weer eens knallen met je uber haxor skillz?
Cake bakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
in de zomervakantie denk ik...
heb nu Pratijk examens en Theorie examens
quote:
Zou ook een keer tijd wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga ook even naar het bof forum, heb namelijk ook een mening
quote:
Neemquote:
mening = wet klinkt al weer een stuk bekender in de orenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens moet je mijn mening meer zien als wet
![]()
Kom je nog op 3 juni biertje drinken?
Tegen die tijd is het vast weer mooi weer.
FC Giraffie, is zonder eigenaarquote:
Je kon zeker de spelers salarissen niet meer betalenquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je kon zeker de spelers salarissen niet meer betalen![]()
Ik was ook al bezig met meteen bannen, vind ik leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef staticdata het volgende:
zoals op bof gezegd en in twee topics terug, ik doe het al dus vind het prima dat jij het ook doet
BoF forum..quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef dekkered het volgende:
edit:
laat dat vorige maar heb het IP en het passwoord van de teamspeak server nodig
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Mr_Baus het volgende:
fuckzooi, denk je dat er eindelijk weer eens wat gepost is.. is het een kutsmiley![]()
![]()
Posts met inhoud zijn veel moeilijker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Mr_Baus het volgende:
fuckzooi, denk je dat er eindelijk weer eens wat gepost is.. is het een kutsmiley![]()
![]()
Denk het ook, groningen thuis is vor feyenoord een makkiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
Dat is altijd wat je hoort![]()
![]()
We pakken ze gewoon zondag
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Denk het ook, groningen thuis is vor feyenoord een makkie![]()
Nee waarschijnlijk morgen binnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef BugWorks het volgende:
@ Viro: Spel al ontvangen?
Ok, vroeg het me namelijk even af aangezien een paar andere het wel al ontvangen hebben (is allemaal tegelijk op de post gedaan).quote:
is het niet DPG?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:07 schreef Mr_Baus het volgende:
spect voor de mannen van DGPZij staan er van 1900 tot 0900!!
Ik doe 10 uur, hun doen er
Nope, De Graaf Persoonsbeveiliging. http://www.dgpgroep.nl/quote:
http://www.dpgrecordz.com/quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, De Graaf Persoonsbeveiliging. http://www.dgpgroep.nl/
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://www.dpgrecordz.com/
Snoop dogg and tha dogg pound gang'sters'
DPG!
jammerquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Aaaight! Nee, die staan er dus niet
![]()
Neem nou maar van mij aan dat ik ook heerlijk zal slapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat ik maar niet posten wat ik vandaag heb gedaan, aangezien jullie dan direct in slaap vallen. Ik weet dat ik er straks heel lekker op kan slapen
Zeker! maar niet op dit evenementquote:
Al dat vodkaquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Graag vraag ik even 5 minuten stilte ter nagedachtenis aan de volgende verschrikkelijke slachting
Slachtpartij breekt duizenden harten
quote:
Dat gaat lopend nog sneller manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef staticdata het volgende:
godsamme, 5 kwartier in de file gestaan voor een stukkie van 16 kilometer
Tja, ik lig nog steeds in mijn bedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef staticdata het volgende:
godsamme, 5 kwartier in de file gestaan voor een stukkie van 16 kilometer
Dat kun je dan geen lopen meer noemenquote:
20km snelwandelen gaat in net iets meer dan vijf kwartierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kun je dan geen lopen meer noemen![]()
Dat is gewoon rennen 5 kwartier lang rennen, da's heel wat anders dan lopen![]()
Je hebt van die mensen die, als je ze een beetje geld geeft, al hun expertise in de strijd gooien en vaak (mits gasrekening betaald is) het probleem binnen een redelijk korte termijn op kunnen lossen. Je vindt dit soort mensen nog wel eens in de telefoongids of de gouden gids. Echter, ook deze mensen zijn met hun tijd meegegaan en daarom ook op het net te vinden:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik lig nog steeds in mijn bedOok geen last van file
(niet dat ik er ander last van zou hebben maar toch)
Ik heb nog steeds geen warm water![]()
Ik heb mijn hele cv uitelkaar gehaald om die vlam handmatig aan te kunnen steken en nu slaat hij niet meer aan. Vanavond maar weer verder prutsen
Nu eerst thuis (verder) werken, dan fitnessen, daar douchen en dan fris en fruitig naar kantoor![]()
Snelwandelen..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
20km snelwandelen gaat in net iets meer dan vijf kwartier![]()
inderdaadquote:
Grote kans dat ik je heb zien staan dan.. hihihi..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
inderdaad
op de paralelbaan bij de kuip was een vrachtwagen gecrasht. dus de paralelbaan was afgesloten. toen geprobeerd om binnen door te gaan, alleen de stoplichten zorgde niet voor een goede doorstroming .... ach ja kan gebeuren...
je zal me niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Grote kans dat ik je heb zien staan dan.. hihihi..
Zag er inderdaad gezellig druk uit. Baantje was afgezet, ongeluk met meerdere vrachtwagens.
Mja.. dat kan dan.. Heb iig genoeg mensjes stil zien staan..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
je zal me niet gezien hebben. ik ben er bij barendrecht afgegaan en binnendoor gegaan
Klopt, maar kijk vandaag eerst zelf nog even. Daarna kan ik altijd nog ff bellen en dan kunnen ze volgende week gewoon langskomen, aangezien ik dan vrij ben. Nu heb ik geen tijd om thuis te zitten. Oh wacht ik zit thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die, als je ze een beetje geld geeft, al hun expertise in de strijd gooien en vaak (mits gasrekening betaald is) het probleem binnen een redelijk korte termijn op kunnen lossen. Je vindt dit soort mensen nog wel eens in de telefoongids of de gouden gids. Echter, ook deze mensen zijn met hun tijd meegegaan en daarom ook op het net te vinden:
http://www.cv-installateurs.nl/
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en Ferdi, als jij 20km in 5 kwartier snelwandelt, krijg je van mij al het bier in de hele wereld.
Aantrekkelijke Damesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo relaxt op 't werk. Lekker klooien met de AD!
Vanaf de BK is er juist geen file meer.. Die laatste oprit is ff rollen, maar verder rijdt het goed hoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Vanuit Den Haag naar Rotterdam kan het welDan kom je bij de Burger King in de file, gooi je m een paar km verderop naar rechts door Spaanse polder en dan kom je zo weer de weg op richting Rozenburg.
Wellicht handig om te weten als er weer eens een BBQ is in Rozenburg
Als hij een beetje had getraind had hij het snelwandelend sneller kunnen doen dan met de auto maar omdat meneer te lui is kan dat weer niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij is sneller met de auto en het is nog minder vermoeiend ook.
Nu jij weer![]()
als jij 20 km in een uur snelwandeld wat loop je dan te zeuren dat je de marathon in ongeveer 4 uur gaat doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Als hij een beetje had getraind had hij het snelwandelend sneller kunnen doen dan met de auto maar omdat meneer te lui is kan dat weer niet.
Ten tweede krijg je juist doordat je traint en conditie opbouwt meer energie voor andere dingen.
Zo nu bier!
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
als jij 20 km in een uur snelwandeld wat loop je dan te zeuren dat je de marathon in ongeveer 4 uur gaat doen. ga je 2 uur pilsen onderweg?
Vind ik onze uitleg leukerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Active Directory!Dat is een onderdeel op je Server waar alle users, applicatiegroepen e.d. staan....
Die mogelijkheid is aanwezig..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik zeg slechts dat het menselijk gezien mogelijk is. Je zult er wel flink voor moeten trainen maar ja
[..]
Vind ik onze uitleg leuker
Wie doet er dit weekend weer mee met de grote Radio 1 luister meet? Ursel? Foxie? Frankie?
Vanuit Feyenoord oogpunt is dat maar goed ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef ursel het volgende:
Resultaten uit het verleden bieden echter geen garanties voor de toekomst..![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijk, wanneer is iets mogelijk? Voorlopig heeft nog niemand het voorelkaar gekregen, althans niet dat wij weten. Er schijnt echter in Roemenie een mannetje te zijn die op basis van een bier dieet 20km in een uur snelwandertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik zeg slechts dat het menselijk gezien mogelijk is. Je zult er wel flink voor moeten trainen maar ja
Ach ja.. Er is een stijgende lijn te zien..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanuit Feyenoord oogpunt is dat maar goed ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mogelijk, wanneer is iets mogelijk? Voorlopig heeft nog niemand het voorelkaar gekregen, althans niet dat wij weten. Er schijnt echter in Roemenie een mannetje te zijn die op basis van een bier dieet 20km in een uur snelwandert
Zie de quotesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelen
20km in iets meer dan vijf kwartierWeliswaar het wereldrecord dus het zal lastig voor Static worden om het te halen maar ik zeg slechts dat het mogelijk is
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
als jij 20 km in een uur snelwandeld wat loop je dan te zeuren dat je de marathon in ongeveer 4 uur gaat doen. ga je 2 uur pilsen onderweg?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
[..] hier qoute jij Static, zie boven staande quote
Uiteraard![]()
Selectief lezenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kun je dan geen lopen meer noemen![]()
Dat is gewoon rennen 5 kwartier lang rennen, da's heel wat anders dan lopen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
20km snelwandelen gaat in net iets meer dan vijf kwartier![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en Ferdi, als jij 20km in 5 kwartier snelwandelt, krijg je van mij al het bier in de hele wereld.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:56 schreef FJD het volgende:
![]()
Ten eerste was het iets meer dan vijf kwartier
Ten tweede zei ik slechts dat het mogelijk isHet wereldrecord staat nml. op 1:17 op 20km
![]()
Ten derde kun je dat bier bewaren voor de marathon van volgend jaar
ik vind het wel lief dat je nog positief over me denktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelen
20km in iets meer dan vijf kwartierWeliswaar het wereldrecord dus het zal lastig voor Static worden om het te halen maar ik zeg slechts dat het mogelijk is
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef staticdata het volgende:
ik vind het wel lief dat je nog positief over me denkt![]()
In welke tijd hij de 20 km snelwandeld??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een radio meetjullie pakken echt alles aan.
Ga dan gewoon naar een kroeg die voetbal laat zien ofzo
En ja het was selectief lezen, maar jij bevestigde toch echt dat het in een uur kon
Maar goed ik ga een inschatting maken voor een klant
Lachen manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een radio meetjullie pakken echt alles aan.
je kan toch ook op Ts met elkaar lullenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Lachen manBeetje ouwehoeren op MSN en ondertussen 6 wedstrijden tegelijk volgen via Radio 1
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:08 schreef staticdata het volgende:
je kan toch ook op Ts met elkaar lullenis misschien nog leuker ook.
Wilde dat ik me verslapen hadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef Viro het volgende:
![]()
Mijn dag begint heel goed. Wordt net wakker zie ik dat het 11.20 is terwijl ik al om 8.15 op school moest zijn
K heb me echt goed verslapen![]()
Het positieve is wel dat je goed op tijd was EN je half uur beweging hebt gehad voor vandaag..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wilde dat ik me verslapen had. Les begon om 14.00uur, ik vertrek thuis om 11.30uur. Kom hier in Heerlen op het station aan rond 13.10uur. Stap vervolgens in de verkeerde bus en ga dus compleet de andere kant op dan ik had moeten gaan. Ook nog blijven zitten omdat ik dacht dat de bus een omleiding moest maken vanwege werk aan de weg. Bleek dat dus niet te zijn, kon ik een kwartier lopen terug naar het station om erachter te komen dat er geen bus meer richting me school ging zodat ik dat stuk ook nog kon lopen (nog een kwartier).
Denk je dat het niet erger kan worden kom je op school, 5min voor les aanvang, niemand voor het lokaal. Denk je "oh die komen zo wel". Wacht ik even nog niemand, maar in een computerlokaal tegenover het leslokaal gaan zitten, zie ik de leraar 2x voorbij lopen. Blijkt dat de les niet doorging.
![]()
Edit
Kijk ik net op het rooster van de betreffende docent, zie ik dat de les pas begint om 15.00uur.![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Het positieve is wel dat je goed op tijd was EN je half uur beweging hebt gehad voor vandaag..
Snelwandel trainingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
Het positieve is wel dat je goed op tijd was EN je half uur beweging hebt gehad voor vandaag..
Das waarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb idd snel gewandeld ja, maar blij was ik er niet meequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
leuk dat jullie me allemaal hoi komen zeggen![]()
Het heeft nog niet echt effect gehad he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
Het is ook pas in oktoberquote:
Goede dingen moet je lang van te voren inmasseren. Net als goede wijn of wiskey, die laat je ook lang liggen voor dat je er aan begint.quote:
En waar komt de geluidsisolatie en de kast voor jullie toolsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
Vanavond start van de laatste fase van de verbouwing van de kelder.
(Dit door gebrek aan materiaal dat al ff in bestelling staat..)
Maar vanavond ga ik het hekwerk slopen dat rond het trapgat staat.
Morgen komt mijn zwager langs en gaan we een start maken met het frame-werk voor de wand + deurpost die daar moeten komen.
Ga ik hem eerst ff lief aankijken dat de pooltafel en de gokkast het beste eerst naar beneden kunnen voor we beginnen..
jah, kunnen we wel ff doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:20 schreef dekkered het volgende:
IJsmuts BF2 vanaaf?
Replace userquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
vraagje voor de IT nerds hier:
ik kom niet met mn laptop op internet. heb wel verbinding met mn draadloze netwerk, alleen kan niet surfen.
heb ik in run ff ipconfig gedaan, zie ik dit:
Ethernet-adaptor LAN verbinding
Status van medium - medium ontkoppeld
IP = 10.0.0.03
Subnetmasker = 255.000
dis sowieso niet goed, is volgens mij IP van oude modem ofzo. dus net even ipconfig /renew gedaan, alleen dat werkt niet. zegtie dat het niet mogelijks is zonder LAN verbinding ofzo???
wat moet ik nu doen??? help!!!
-xxx- n00b
Nooit naar mijn adviezen luisteren pikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dag boefjewat betekent dat??
en kom je nog ff knallen vanaaf??
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Nooit naar mijn adviezen luisteren pikM.a.w. sorry ik kan je niet helpen je probleem op te lossen
![]()
jij was toch die kerel die een week lang wakker blijft voor zn lol?? en dan nu lopen mekkeren dat je moe bent?!quote:Misschien kom ik wel heel ff knallen vanavond.. Maar mijn plan was om ff een volle nachtrust te genieten, dus het zal sowieso niet laat worden. Anders stort ik morgen of overmorgen in.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
jij was toch die kerel die een week lang wakker blijft voor zn lol?? en dan nu lopen mekkeren dat je moe bent?!![]()
Is je netwerkkaart goed geinstalleerd? Heb je wel een netwerkkaart?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
vraagje voor de IT nerds hier:
ik kom niet met mn laptop op internet. heb wel verbinding met mn draadloze netwerk, alleen kan niet surfen.
heb ik in run ff ipconfig gedaan, zie ik dit:
Ethernet-adaptor LAN verbinding
Status van medium - medium ontkoppeld
IP = 10.0.0.03
Subnetmasker = 255.000
dis sowieso niet goed, is volgens mij IP van oude modem ofzo. dus net even ipconfig /renew gedaan, alleen dat werkt niet. zegtie dat het niet mogelijks is zonder LAN verbinding ofzo???
wat moet ik nu doen??? help!!!
-xxx- n00b
1) uiteraard na twee jaar is het spel iets minder populair, maar er zijn nog steeds iets van 1200 serversquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:52 schreef Vassili_Z het volgende:
uuhz klopt het dat er fors minder BF2 server zijn?
Waar is iedereen heen gegaan?
Naar BF2142 (wat imho enorm zuigt)???
En whats with all the INF-only servers???
Argh!
INF only rules idd, lekker veel teamworkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
1) uiteraard na twee jaar is het spel iets minder populair, maar er zijn nog steeds iets van 1200 servers
2) wij zijn er nog steedsvele spelen infantry only
3) bf2142 zuigt idd
4) inf only ruleslekker knallen zonder artillery en tanks etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |