Echte mannen kunnen het allebei!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef ursel het volgende:
Heuvel af natuurlijk, anders loopt ut niet..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
Dat dacht ik ook.. Zegt dus ook wel weer wat over bugs..
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat een teamwork, je kan wel gezien dat jullie getrouwd zijn. In twee posts draaien we van Ursel afzeiken naar Bugs afzeiken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat een teamwork, je kan wel gezien dat jullie getrouwd zijn. In twee posts draaien we van Ursel afzeiken naar Bugs afzeiken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..![]()
quote:Tot slot geeft Kesler beide coaches ook nog een wijze raad mee. "Topsport is soms hard. Coaches die de daarbij behorende 'wetten' kennen zeuren niet, maar richten al hun energie op het winnen van de eerstvolgende wedstrijd."
Can't touch this!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..![]()
Wie ga je helpen ons of Ferquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
ik zal hier ook maar even posten voordat deze pagina tussen FJD aan de ene kant en ursel en zijn vrouwke aan de andere kant gaat.
STOP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Waarom krijg ik hier weer een bier en tieten gevoel bijquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Goh riskeer ik keelkanker.....Who the fuck cares!
Sperma jammie![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Sperma jammie![]()
whahahaha, nee een condoom pijpen is lekkerquote:Onderzoekster Maura Dillison van het John Hopkins Hospital in Baltimore geeft mannen dan ook het advies om een condoom te gebruiken tijdens de orale seks om het risico voor hun (sex)partner zoveel mogelijk te beperken.
Ow, dan heb ik nog lang geen problemenquote:Volgens de studie neemt de kans op keelkanker met 8,6 keer toe als de persoon in kwestie orale seks heeft gehad met meer dan zes verschillende mensen.
het ferdi ben je nog scherp?quote:
volgens mij moet jij in seksualiteit topics gaan postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Sperma jammie![]()
ik ga even zoeken voor jequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef FJD het volgende:
Ach de Weigthed Average Cost of Capital
[url=http://209.85.135.104/search?q=cache:80uZ6t_IpGEJ:www.dte.nl/images/15%2520-%25206_tcm7-13112.pdf+kostenvoet+eigen+vermogen&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro&client=firefox-a] Heb je hier wat aan?[/sub]
Zonder cijfers kunnen we natuurlijk maar weinigDus of je vraag duidelijker stellen of de cijfers posten
Zodat jij daar de details na kan lezen zeker..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij moet jij in seksualiteit topics gaan posten
![]()
![]()
Hmm alsof Kessler zo goed tegen kritiek kan op zijn organisatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef ursel het volgende:
Kesler: "Kritiek Van Gaal en Ten Cate misplaatst"
[..].. Ze krijgen een koekje van eigen deeg..
![]()
Mijn advies: Shell bellenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het ferdi ben je nog scherp?
vermogenskostenvoet van de onderneming:
k0=(EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
ben dus op zoek naar dat ding van shell in 2006, kom er echt niet uit![]()
Nee, ok, maar uiteindelijk hebben clubs zelf ingestemd met deze set-up. Sterker nog, Heerenveen stelde de woensdag voor als speeldatum. Ajax heeft de mogelijkheid gehad hier bezwaar tegen te tekenen, maar deed dat niet. Dan moet je ook niet vlak voor de wedstrijd gaan piepen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hmm alsof Kessler zo goed tegen kritiek kan op zijn organisatie
mompelt iets over splinter en balk
quote:
he niet zo grappig hequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Mail anders even naar Jvanderveer@shell.com
Ofwel conform een bekend radiospotje:quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
Ook wel bekend als "gepeupel".
Ben ik te grof voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij moet jij in seksualiteit topics gaan posten
![]()
![]()
Daarvoor is toch het keldertjequote:
Waarom zou ik dat wel moeten wetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef IJsmuts het volgende:
ik haat die kosten en rentevoeten, geen idee hoe ik er aan kan komen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarvoor is toch het keldertjeOh ja die hebben jullie thuis al
![]()
jij bent toch zo goed als afgestudeerd bedrijfseconomisch/wetenschappelijk en kundig nogwat?quote:
idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
Kostenvoet EV zal wel vast staan binnen het bedrijf en het zou me weinig verbazen als de rentevoet van VV ook redelijk vast staat maar goed dan ben je nog steeds niets verder.
Jij bent er al achter waar we het voor gaan gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarvoor is toch het keldertjeOh ja die hebben jullie thuis al
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |