Echte mannen kunnen het allebei!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef ursel het volgende:
Heuvel af natuurlijk, anders loopt ut niet..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
Dat dacht ik ook.. Zegt dus ook wel weer wat over bugs..
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat een teamwork, je kan wel gezien dat jullie getrouwd zijn. In twee posts draaien we van Ursel afzeiken naar Bugs afzeiken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat een teamwork, je kan wel gezien dat jullie getrouwd zijn. In twee posts draaien we van Ursel afzeiken naar Bugs afzeiken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..![]()
quote:Tot slot geeft Kesler beide coaches ook nog een wijze raad mee. "Topsport is soms hard. Coaches die de daarbij behorende 'wetten' kennen zeuren niet, maar richten al hun energie op het winnen van de eerstvolgende wedstrijd."
Can't touch this!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
Whehe.. ut was nog maar een omslag van 90 graden he.. we kunnen ook nog verder draaien naar jou toe..![]()
Wie ga je helpen ons of Ferquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
ik zal hier ook maar even posten voordat deze pagina tussen FJD aan de ene kant en ursel en zijn vrouwke aan de andere kant gaat.
STOP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Waarom krijg ik hier weer een bier en tieten gevoel bijquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Goh riskeer ik keelkanker.....Who the fuck cares!
Sperma jammie![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Goh riskeer ik keelkanker.....Who the fuck cares!
Sperma jammie![]()
whahahaha, nee een condoom pijpen is lekkerquote:Onderzoekster Maura Dillison van het John Hopkins Hospital in Baltimore geeft mannen dan ook het advies om een condoom te gebruiken tijdens de orale seks om het risico voor hun (sex)partner zoveel mogelijk te beperken.
Ow, dan heb ik nog lang geen problemenquote:Volgens de studie neemt de kans op keelkanker met 8,6 keer toe als de persoon in kwestie orale seks heeft gehad met meer dan zes verschillende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |