De overheid en financiënquote:
Die had ik juist laatst toch echt goed opgeborgen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Postman heeft gewoon met je vrouw afgesproken![]()
mwa, broodje met hamquote:
Hij wel maar zijn koelkast een stuk minderquote:
redelijk toevallig dat je ineens samen met ursel terug komt.........quote:
Postman heeft de koelkast opengetrokken, en toen kwam ze met het bier samen naar buitenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
redelijk toevallig dat je ineens samen met ursel terug komt.........
WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN????????!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Postman heeft de koelkast opengetrokken, en toen kwam ze met het bier samen naar buiten![]()
Ik mag geen bierquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Postman heeft de koelkast opengetrokken, en toen kwam ze met het bier samen naar buiten![]()
Daar is Postman ook voor, maar jij kwam uit het opbergplekje van Ursel te voorschijnquote:
Ik had het natuurlijk moeten weten toen ik hoorde dat Postman langs zou komen. Dan is naast het bier geen goede plek..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hey skattie..quote:
prutsersquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nieuws.nl/461565
Prijsafspraken ?
Wat drijven die lappen en ballen op vetquote:
Waarmee, met bowlenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef MLPValley het volgende:
Ben ik eindelijk terug is er niemand die meedoet
Vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef MLPValley het volgende:
Nou ja, als jij betaald vindt ik het niet erg hoor![]()
Had Postman niet heel snel dat biertje kunnen pakken en daarna snel de deur weer dichtdoenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef FJD het volgende:
Vrouwen
Geëmancipeerd totdat er geld op tafel moet komen
Ik ben ook zo engquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal even wat posten anders denkt denkt sanne nog dat ze iedereen heeft weg gejaagd![]()
Niet slechtquote:
Of een andere dimensie aan klootschietenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef MLPValley het volgende:
Niet slecht![]()
Geeft een andere dimensie aan die kegels omgooien(schieten)![]()
Had je je zelf ook moeten uitnodigen bij Ursquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef Viro het volgende:
Hey postman weer in Den HaagNou ja dan komt ie niet even bij mij langs om een fles vodka achterover te slaan
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Of een andere dimensie aan klootschieten
Ik was aan het werk..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef MLPValley het volgende:
Ben ik eindelijk terug is er niemand die meedoet
Sterker nog, het bier staat nog steeds koud voor hem..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Of een andere dimensie aan klootschieten
[..]
Had je je zelf ook moeten uitnodigen bij Urs![]()
Laat jij 803 meter bier in 2 minuten weglopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
Ik weet niet hoe die loopt, maar 803 meter was toch echt maar 2 minten..
Eitje.. Zorg maar voor de 803 meter bier, neem ik de stopwatch mee..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Laat jij 803 meter bier in 2 minuten weglopenje kan zo met Postman mee doen
![]()
Heuvel op of heuvel afquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Eitje.. Zorg maar voor de 803 meter bier, neem ik de stopwatch mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |