jammerquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Aaaight! Nee, die staan er dus niet
![]()
Neem nou maar van mij aan dat ik ook heerlijk zal slapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat ik maar niet posten wat ik vandaag heb gedaan, aangezien jullie dan direct in slaap vallen. Ik weet dat ik er straks heel lekker op kan slapen
Zeker! maar niet op dit evenementquote:
Al dat vodkaquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Graag vraag ik even 5 minuten stilte ter nagedachtenis aan de volgende verschrikkelijke slachting
Slachtpartij breekt duizenden harten
quote:
Dat gaat lopend nog sneller manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef staticdata het volgende:
godsamme, 5 kwartier in de file gestaan voor een stukkie van 16 kilometer
Tja, ik lig nog steeds in mijn bedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef staticdata het volgende:
godsamme, 5 kwartier in de file gestaan voor een stukkie van 16 kilometer
Dat kun je dan geen lopen meer noemenquote:
20km snelwandelen gaat in net iets meer dan vijf kwartierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kun je dan geen lopen meer noemen![]()
Dat is gewoon rennen 5 kwartier lang rennen, da's heel wat anders dan lopen![]()
Je hebt van die mensen die, als je ze een beetje geld geeft, al hun expertise in de strijd gooien en vaak (mits gasrekening betaald is) het probleem binnen een redelijk korte termijn op kunnen lossen. Je vindt dit soort mensen nog wel eens in de telefoongids of de gouden gids. Echter, ook deze mensen zijn met hun tijd meegegaan en daarom ook op het net te vinden:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik lig nog steeds in mijn bedOok geen last van file
(niet dat ik er ander last van zou hebben maar toch)
Ik heb nog steeds geen warm water![]()
Ik heb mijn hele cv uitelkaar gehaald om die vlam handmatig aan te kunnen steken en nu slaat hij niet meer aan. Vanavond maar weer verder prutsen
Nu eerst thuis (verder) werken, dan fitnessen, daar douchen en dan fris en fruitig naar kantoor![]()
Snelwandelen..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
20km snelwandelen gaat in net iets meer dan vijf kwartier![]()
inderdaadquote:
Grote kans dat ik je heb zien staan dan.. hihihi..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
inderdaad
op de paralelbaan bij de kuip was een vrachtwagen gecrasht. dus de paralelbaan was afgesloten. toen geprobeerd om binnen door te gaan, alleen de stoplichten zorgde niet voor een goede doorstroming .... ach ja kan gebeuren...
je zal me niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Grote kans dat ik je heb zien staan dan.. hihihi..
Zag er inderdaad gezellig druk uit. Baantje was afgezet, ongeluk met meerdere vrachtwagens.
Mja.. dat kan dan.. Heb iig genoeg mensjes stil zien staan..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
je zal me niet gezien hebben. ik ben er bij barendrecht afgegaan en binnendoor gegaan
Klopt, maar kijk vandaag eerst zelf nog even. Daarna kan ik altijd nog ff bellen en dan kunnen ze volgende week gewoon langskomen, aangezien ik dan vrij ben. Nu heb ik geen tijd om thuis te zitten. Oh wacht ik zit thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die, als je ze een beetje geld geeft, al hun expertise in de strijd gooien en vaak (mits gasrekening betaald is) het probleem binnen een redelijk korte termijn op kunnen lossen. Je vindt dit soort mensen nog wel eens in de telefoongids of de gouden gids. Echter, ook deze mensen zijn met hun tijd meegegaan en daarom ook op het net te vinden:
http://www.cv-installateurs.nl/
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en Ferdi, als jij 20km in 5 kwartier snelwandelt, krijg je van mij al het bier in de hele wereld.
Aantrekkelijke Damesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo relaxt op 't werk. Lekker klooien met de AD!
Vanaf de BK is er juist geen file meer.. Die laatste oprit is ff rollen, maar verder rijdt het goed hoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Vanuit Den Haag naar Rotterdam kan het welDan kom je bij de Burger King in de file, gooi je m een paar km verderop naar rechts door Spaanse polder en dan kom je zo weer de weg op richting Rozenburg.
Wellicht handig om te weten als er weer eens een BBQ is in Rozenburg
Als hij een beetje had getraind had hij het snelwandelend sneller kunnen doen dan met de auto maar omdat meneer te lui is kan dat weer niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij is sneller met de auto en het is nog minder vermoeiend ook.
Nu jij weer![]()
als jij 20 km in een uur snelwandeld wat loop je dan te zeuren dat je de marathon in ongeveer 4 uur gaat doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Als hij een beetje had getraind had hij het snelwandelend sneller kunnen doen dan met de auto maar omdat meneer te lui is kan dat weer niet.
Ten tweede krijg je juist doordat je traint en conditie opbouwt meer energie voor andere dingen.
Zo nu bier!
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
als jij 20 km in een uur snelwandeld wat loop je dan te zeuren dat je de marathon in ongeveer 4 uur gaat doen. ga je 2 uur pilsen onderweg?
Vind ik onze uitleg leukerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Active Directory!Dat is een onderdeel op je Server waar alle users, applicatiegroepen e.d. staan....
Die mogelijkheid is aanwezig..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik zeg slechts dat het menselijk gezien mogelijk is. Je zult er wel flink voor moeten trainen maar ja
[..]
Vind ik onze uitleg leuker
Wie doet er dit weekend weer mee met de grote Radio 1 luister meet? Ursel? Foxie? Frankie?
Vanuit Feyenoord oogpunt is dat maar goed ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef ursel het volgende:
Resultaten uit het verleden bieden echter geen garanties voor de toekomst..![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijk, wanneer is iets mogelijk? Voorlopig heeft nog niemand het voorelkaar gekregen, althans niet dat wij weten. Er schijnt echter in Roemenie een mannetje te zijn die op basis van een bier dieet 20km in een uur snelwandertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik zeg slechts dat het menselijk gezien mogelijk is. Je zult er wel flink voor moeten trainen maar ja
Ach ja.. Er is een stijgende lijn te zien..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanuit Feyenoord oogpunt is dat maar goed ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mogelijk, wanneer is iets mogelijk? Voorlopig heeft nog niemand het voorelkaar gekregen, althans niet dat wij weten. Er schijnt echter in Roemenie een mannetje te zijn die op basis van een bier dieet 20km in een uur snelwandert
Zie de quotesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelen
20km in iets meer dan vijf kwartierWeliswaar het wereldrecord dus het zal lastig voor Static worden om het te halen maar ik zeg slechts dat het mogelijk is
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
als jij 20 km in een uur snelwandeld wat loop je dan te zeuren dat je de marathon in ongeveer 4 uur gaat doen. ga je 2 uur pilsen onderweg?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
[..] hier qoute jij Static, zie boven staande quote
Uiteraard![]()
Selectief lezenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kun je dan geen lopen meer noemen![]()
Dat is gewoon rennen 5 kwartier lang rennen, da's heel wat anders dan lopen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
20km snelwandelen gaat in net iets meer dan vijf kwartier![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en Ferdi, als jij 20km in 5 kwartier snelwandelt, krijg je van mij al het bier in de hele wereld.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:56 schreef FJD het volgende:
![]()
Ten eerste was het iets meer dan vijf kwartier
Ten tweede zei ik slechts dat het mogelijk isHet wereldrecord staat nml. op 1:17 op 20km
![]()
Ten derde kun je dat bier bewaren voor de marathon van volgend jaar
ik vind het wel lief dat je nog positief over me denktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelen
20km in iets meer dan vijf kwartierWeliswaar het wereldrecord dus het zal lastig voor Static worden om het te halen maar ik zeg slechts dat het mogelijk is
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef staticdata het volgende:
ik vind het wel lief dat je nog positief over me denkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |