I rest my case over de inhoudelijkheid van de reakties van DAM en zijn briljante argumenten in discussies.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de letter van het woord, zou iedere topic waarin jij reageert in elk geval geen discussie meer zijn. Dat is iets dat zeker is
Of het moet over parenclubs gaan, dan wel misschien
DAM en ik deden nog wel ons best!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef borisz het volgende:
het vorige topic ging eens minder snel dan die daarvoor![]()
waar dat op slaat? Het enige wat ik bedoelde te zeggen is dat je niet persé met iedereen in discussie hoeft. Er zijn vaak zat discussies met bepaalde users uit de weg ga omdat ik weet dat het toch geen zin heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een uitspraak![]()
[..]
Het gaat op een forum toch juist om de discussie
Om toch maar met de taal van DAM te blijven spreken![]()
Dus geef je er aan toe dat hun mening die ze profileren de juiste is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar dat op slaat? Het enige wat ik bedoelde te zeggen is dat je niet persé met iedereen in discussie hoeft. Er zijn vaak zat discussies met bepaalde users uit de weg ga omdat ik weet dat het toch geen zin heeft.
nee, maar eigenwijsig, drammrig je eigen mening blijven neerplempen is niet direct strafbaar hier.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus geef je er aan toe dat hun mening die ze profileren de juiste is.
Waarbij ik niet wil zeggen dat mijn mening altijd de juiste is hoor
Dat weet ik, maar dan mag ik daar nog mee in discussie gaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, maar eigenwijsig, drammrig je eigen mening blijven neerplempen is niet direct strafbaar hier.
natuurlijk mag dat, maar dan moet je vervolgens niet tegen hem in gaan door hem belachelijk te maken. Je weet wat je kan verwachten. Dat je zijn ongelijk aantoont of feitelijke onjuistheden is prima. Maar je weet hoe hij daarop reageert en toch zoek je het steeds op en haal je er ook weer andere discussies bij van andere topics waar jullie bezig waren.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat wee ikt, maar dan mag ik daar nog mee in discussie gaan.
heb ik je dat verweten dan?quote:Ik zit hier al vanaf 2003 op het forum en nog nooit een ban gehad, dus ik weet me wel degelijk te gedragen zonder de discussie uit de weg te gaan![]()
Daar vroeg hij toen zelf om. En dan in de letterlijke wijze van de zin.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat, maar dan moet je vervolgens niet tegen hem in gaan door hem belachelijk te maken. Je weet wat je kan verwachten. Dat je zijn ongelijk aantoont of feitelijke onjuistheden is prima. Maar je weet hoe hij daarop reageert en toch zoek je het steeds op en haal je er ook weer andere discussies bij van andere topics waar jullie bezig waren.
[..]
Nee maar daarin laat ik merken dat ik nooit mijn grens overschrijd op trollen en zuigenquote:heb ik je dat verweten dan?
nouja het helpt niet als dit één van je eerste posts is in het topic:quote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toen zelf om. En dan in de letterlijke wijze van de zin.
[..]
Nee maar daarin laat ik merken dat ik nooit mijn grens overschrijd op trollen en zuigen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef sjimz het volgende:
Ik las de topictitel.
Ik zag wie de TS was.
Ik las een zin uit mijn sig.
Ik moest lachen
Ban me er dan maar voor als je dat nodig vindt!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja het helpt niet als dit één van je eerste posts is in het topic:
[..]
waar slaat dat nou weer op? Ik zeg alleen dat dat soort posts een goede discussie ook niet echt in de hand werkenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ban me er dan maar voor als je dat nodig vindt!![]()
Alsof die daarvoor wel mogelijk wasquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? Ik zeg alleen dat dat soort posts een goede discussie ook niet echt in de hand werken
Ja sorry hoor, maar het is toch zo? Ik heb nog eens teruggelezen gisteren, Ray geeft het zelfs aan in het Ajax topic. Je kan er ook even echt tegen optreden, hij is zo trots op z'n debiele postgedrag dat ie het zelfs in zijn signature zet... En dan op deze manier even iemand naaien? Belachelijk...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
-doe ff normaal-
je hebt helemaal gelijk, maar ik vond je bewoording iets te.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar het is toch zo? Ik heb nog eens teruggelezen gisteren, Ray geeft het zelfs aan in het Ajax topic. Je kan er ook even echt tegen optreden, hij is zo trots op z'n debiele postgedrag dat ie het zelfs in zijn signature zet... En dan op deze manier even iemand naaien? Belachelijk...
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef sjimz het volgende:
knip
heb al een zinnetje verwijderd die inderdaad niet gepast is, over de rest ben ik het nog wel eens met mezelfquote:Op maandag 7 mei 2007 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
negeer hem gewoon, IPV dit soort beledigende teksten achter te laten.
Daar was mijn post ook voornamelijk opgericht..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
heb al een zinnetje verwijderd die inderdaad niet gepast is, over de rest ben ik het nog wel eens met mezelf
Nu ik hem zelf terug las was ik er ook niet echt gelukkig meequote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar was mijn post ook voornamelijk opgericht..
Inderdaad jammer dat bij een discussie en de vraag naar een onderbouwing van een stelling door hem het als volgt wordt afgedaan:quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer want het had een interessant topic kunnen zijn, maar dit heeft geen zin.
DAM heeft zijn mening en die wil hij kwijt. Dat hij niet op andere meningen zit te wachten is dan de frustratie van een ander.
Verder discussiëren met die gast is dus echt onmogelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
Nee, het is ook geen lijst, maar wel irritantquote:Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
oke zover was ik ook, ik stelde me enorme aantallen topics
vertel, wie heb ik lopen naaien ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar het is toch zo? Ik heb nog eens teruggelezen gisteren, Ray geeft het zelfs aan in het Ajax topic. Je kan er ook even echt tegen optreden, hij is zo trots op z'n debiele postgedrag dat ie het zelfs in zijn signature zet... En dan op deze manier even iemand naaien? Belachelijk...
Je wilde die lelijke trol, maar zelfs dat lukte niet...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vertel, wie heb ik lopen naaien ?![]()
Ik mis niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, nu gaat voetbal veel nietsezeggende posts missen de komende dagen.
Houd de verdere details maar voor jequote:
Bossie voor modquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Hij kicked er maar een paar. Dit kan nog. Dit is echt geen waarschuwing waard. Als je het mij vraagt
(hoezo voel ik me soms nog mod)
Gelukkig niet. De kans dat ik ooit nog blauw wordt op VBL is nagenoeg nihilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Bossie voor mod![]()
Als het niet meer kan volgt er wel een mooi slotje![]()
Nee, op dit moment is daar nog geen sprake vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
VBL gaat toch niet de kant op als GAM, met bijvoorbeeld aparte filters voor Ajax, Feyenoord en PSV en zonder centrale topics?
Een filter voor bepaalde users zou ik dan wel weer zien zitten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
VBL gaat toch niet de kant op als GAM, met bijvoorbeeld aparte filters voor Ajax, Feyenoord en PSV en zonder centrale topics?
Ik voel al een jorienvdherik en Jasza filteraanvraag aankomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een filter voor bepaalde users zou ik dan wel weer zien zitten...
behalve de koffiefiltersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Filters in VBL, ik kan me er niks bij voorstellen.
ik zie het nut er voor VBL ook niet van inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
het live wedstrijden topic mag inmiddels wel de 4e pilaar genoemd wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef twi het volgende:
Mooi, want de 3 centrale topics zijn misschien lastig te managen, maar wel de steunpilaren van VBL.
Precies hetzelfde geldt voor GAM, maar een paar idioten hebben besloten het daar wel in te voeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
Ik zie de meerwaarde van filters in VBL niet, en verder vind ik de centrale topics ook op een bepaalde manier weer zijn charme hebben.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde geldt voor GAM, maar een paar idioten hebben besloten het daar wel in te voeren.
Is dichtquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
{HOOLS] Het VBL- Bruin Café#1538: Terugkerende Leeuwen
Ken dicht.
vind ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
Ik zie de meerwaarde van filters in VBL niet, en verder vind ik de centrale topics ook op een bepaalde manier weer zijn charme hebben.
Die gewone topics zijn er ook, alleen niet voor slowchat, maar voor de algemene posts. Aparte wedstrijdtopics worden al sinds een hele lange tijd geopend (klassiekers, CL -en UEFA Cup-wedstrijden op TV, Nederlands Elftal). Dit om het overzichtelijk te houden, omdat alles toch slowchat is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef TC03 het volgende:
Waarom voor elke play-off wedstrijd een apart topic? Gewoon topic voor CL, UEFA en eredivsie lijkt me handiger.
Davids was vandaag gewoon niet in vorm dat kwam niet omdat hij ziek was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand meteen wat aan zijn taal doen? Ik ken toevallig heel wat Afrikanen met tyfus
dan kan een apart forum krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het live wedstrijden topic mag inmiddels wel de 4e pilaar genoemd worden
Ik had zo'n centraal topic geopend, maar dat loopt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef TC03 het volgende:
Waarom voor elke play-off wedstrijd een apart topic? Gewoon topic voor CL, UEFA en eredivsie lijkt me handiger.
Nogal logisch als ze de losse topics open houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had zo'n centraal topic geopend, maar dat loopt niet.
Waarom vind jij dat er algemene topics moeten komen dan? Ik vind het niet echt overzichtelijk als in één topic over alle zes de play-offs-wedstrijden voor Europese tickets wordt gepost. Verliest het overzicht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nogal logisch als ze de losse topics open houden.
Voor dat soort evenementen komt vaak gewoon een apart forum, zie WK 06.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over die filters.
Zou het niet een idee zijn om voor het EK-21 filters te maken of sticky onderaan? Met al die wedstrijden live op TV. Pouletopics. Wellicht landentopics als een MM ofzo zin heeft om gehele analyses te maken?
De rest van het voetbal ligt dan ook wel plat, dus het is geen noodzaak, maar wellicht een idee voor dat soort evenementen?
EK onder de 21's?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor dat soort evenementen komt vaak gewoon een apart forum, zie WK 06.
Een paar topics die meer aandacht krijgen, maar te klein zijn voor een apart subforum (WK, EK), vind ik ook wel de moeite waard om centraal (onderin dus) te maken. Voor een apart filter is het denk ik te weinig (kom je misschien tot 10-15 topics). Effe overleggen met andere mods. Meningen van anderen zijn hier trouwens welkomquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over die filters.
Zou het niet een idee zijn om voor het EK-21 filters te maken of sticky onderaan? Met al die wedstrijden live op TV. Pouletopics. Wellicht landentopics als een MM ofzo zin heeft om gehele analyses te maken?
De rest van het voetbal ligt dan ook wel plat, dus het is geen noodzaak, maar wellicht een idee voor dat soort evenementen?
EK -21 is natuurlijk ook niet zo'n groot toernooi als WK '06. Tuurlijk krijgt het dan meer aandacht, maar een filter ervoor lijkt me overdreven. Het lijkt me ook dat er buiten enkele livetopics en pouletopics het rustig blijft, een beetje zoals met de CL topics.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
EK onder de 21's?. Denk je dat echt?
Lijkt me heel sterk - dan zou eerder de autosporten of wielrennen een apart forum verdienen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een paar topics die meer aandacht krijgen, maar te klein zijn voor een apart subforum (WK, EK), vind ik ook wel de moeite waard om centraal (onderin dus) te maken. Voor een apart filter is het denk ik te weinig (kom je misschien tot 10-15 topics). Effe overleggen met andere mods. Meningen van anderen zijn hier trouwens welkom.
Een filter vind je te overdreven maar een eigen subforum is niet too much?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
EK -21 is natuurlijk ook niet zo'n groot toernooi als WK '06. Tuurlijk krijgt het dan meer aandacht, maar een filter ervoor lijkt me overdreven. Het lijkt me ook dat er buiten enkele livetopics en pouletopics het rustig blijft, een beetje zoals met de CL topics.
Je begrijpt me niet.quote:[..]
Een filter vind je te overdreven maar een eigen subforum is niet too much?. Goed dat jij niet meer blauw bent zeg
.
[FEEDBACK #51]Met argumenten....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet.
een EK-21 is voor mijn gevoel niet groot genoeg voor een filter, maar ook niet voor een eigen subforum.
SOORT. Ik zeg niet expliciet dat het EK -21 dat is, right? Leer lezen man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[FEEDBACK #51]Met argumenten....
Wat zeg je daar dan?.
En ik heb het toch duidelijk over EK-21. Ik loop ook wel lang genoeg hier rond dat EK's en WK's een eigen subforum hebben, jokerquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
SOORT. Ik zeg niet expliciet dat het EK -21 dat is, right? Leer lezen man.
Ik ook, aas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En ik heb het toch duidelijk over EK-21. Ik loop ook wel lang genoeg hier rond dat EK's en WK's een eigen subforum hebben, joker.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
Ik ben ook gek om het aan te passen ook.
Zoietsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK -21] Voorlopige selectie Oranje bekend tagje krijgen? En wellicht Centraal EK U21 2007 nieuws topic TT oid?
[EK -21] Voorlopige selectie Oranje bekend
En die dan ook [EK U21] en dan Oranje U21 topic #1 oid? Dan heb je alvast een topic voor alleen het nederlands elftal.
Lijstjesoverzicht is het terrein van RayManiaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK U21] zou relaxter zijn, dan hebben alle topics dezelfde tag. En nog Oranje U21 #1?
Maar dit is ook prima.
Of als je dan toch bezig bent, die twee topics, met de poule topics in het lijstjesoverzicht?
Dag jorien. Deze krijg je terug, geloof ik...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:26 schreef anna43 het volgende:
Foto's van FC Groningen - Feyenoord online op www.fr-fotopage.nl
is de site van mijn neefje
Je bent veeel te laatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dag jorien. Deze krijg je terug, geloof ik...
[EK U21] Oranje topic #1quote:
Kom op zeg. Wat is er fout aan mijn grap. Als je zo iets niet mag zeggen, kun je Paul de Leeuw beter ook van de TV afhalen. Die maakt zulke opmerkingen 20 keer op een avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #640
Kan iemand even wat aan de belachelijke reactie doen van vakkie_w? Trollen kan maar als je zoiets zegt ben je niet goed wijs, graag even optreden
En Hitler heeft miljoenen mensen in kampen opgesloten, mag jij dit nu ook doen? Wat een onzin om te zeggen dat jij zo'n kut opmerking mag maken omdat Paul de Leeuw dat ook doet, dat jij nog niet eens ziet wat er fout is aan je grap is misschien nog wel erger, ik zou me kapot schamen als ik zo'n kut grap zou hebben gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat is er fout aan mijn grap. Als je zo iets niet mag zeggen, kun je Paul de Leeuw beter ook van de TV afhalen. Die maakt zulke opmerkingen 20 keer op een avond.
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:47 schreef Eilanden het volgende:
Verander even de nieuwe Hools van 1538 in 1539 svp!
Veranderdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef borisz het volgende:
[UEFA Cup Play-Offs] Roda JC - FC Utrecht
ploegen mogen worden omgedraaid![]()
Reacties zijn verwijderdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Welke profs kennen jou?
Jammer, want het is een serieus topic. Misschien kunnen dit soort reacties verwijderd worden?
Zeker als hij quotes van TLK verandert, zoals hier: Welke profs kennen jou?
Heb hem gesloten.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
De VBL kattenbak #1540: playoffs achter het luikje moet HOOLS voor![]()
of knal er een slot op, heb hem opnieuw geopend![]()
Das genoeg. Zag het topic gewoon over het hoofdquote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef RayMania het volgende:
Er zijn tot dusver geen aparte wedstrijdtopics aangemaakt, er is wel een algemeen topic: De play-offs voor Promotie/Degradatie #1.
De belangstelling is natuurlijk veel minder dan voor Europa play-offs, en dat het niet live is op Tele2 bijvoorbeeld maken livescoretopics ook minder interessant.
En aangepastquote:
Als je ziet dat hij al zoveel heeft moeten editen dan geef ik hem eerlijke gezegd groot gelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef Eilanden het volgende:
Het sluiten van het Feyenoord-FCG topic is wel de weg van de minste weerstand Ray .... je kan ook gewoon keihard ingrijpen. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon serieus in dit topic willen discussieren
BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaatquote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je ziet dat hij al zoveel heeft moeten editen dan geef ik hem eerlijke gezegd groot gelijk.
Over dat van beide kanten kan ik niet oordelen, simpelweg omdat ik dat niet gezien heb (Ik was pas in dat topic nadat het al dicht wasquote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaat
Hoe dan? Ik heb al hoevaak aangegeven dat ik ALLEEN kan waarschuwen en posts aanpassen. Verder niets. Ohja, voorbeelden graag waar ik meer toelaat.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaat
Alsof de Ajacieden niet aan het zuigen zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kakkerlakken gezuig en gejammer over joden dit en dat is ook zum kotsen...
Ik vind het voor Ray wel een legitiem argument.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Ray, dat je het in je eentje moet doen vind ik geen argument. Ik snap dat het dan een hels karwei is, maar dan moeten er meer mede-mods aanwezig zijn of misschien moet het aantal mods bij VBL wel hoger zijn.
Ik bedoel juist het tegenovergestelde .. dat er bij zulke wedstrijden juist meer dan 1 mod moet zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het voor Ray wel een legitiem argument.
Nu lijkt het alsof het Ray zijn schuld is dat er maar 1 mod online is.
beetje ongelukkige samenloop van omsatandigheden vandaag dat er maar één mod is, over het algemeen zijn er op zondag meerdere mods aanwezigquote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Ray, dat je het in je eentje moet doen vind ik geen argument. Ik snap dat het dan een hels karwei is, maar dan moeten er meer mede-mods aanwezig zijn of misschien moet het aantal mods bij VBL wel hoger zijn.
Al doen 'we' het niet, dan nog heeft die jodenmod het gedaan. Je moet eens in het Ajax topic kijken voordat Lovre gescoord heeft. Wat een getroll daar ook, net als andersom. Maar goed, de jodenmod ziet dat blijkbaar niet. Echt, om te kotsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof de Ajacieden niet aan het zuigen zijn
Ik vind het wel een argument. De vader van rubbereend ligt in het ziekenhuis, logisch dat hij er niet is. dndiek is ook even een dag je weg. Andere dagen is het anders en zijn we er wel allemaal, en dan gaat alles prima.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Hitler met Paul de Leeuw vergelijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
En Hitler heeft miljoenen mensen in kampen opgesloten, mag jij dit nu ook doen? Wat een onzin om te zeggen dat jij zo'n kut opmerking mag maken omdat Paul de Leeuw dat ook doet, dat jij nog niet eens ziet wat er fout is aan je grap is misschien nog wel erger, ik zou me kapot schamen als ik zo'n kut grap zou hebben gemaakt
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Achteraf wordt er altijd wel goed teruggekeken. Ray
Ga toch weg. Ik heb het wel gezien, alleen vergeten te melden. Daarna was het te laat.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezienJa daag! Ook had hij het nog 3x kunnen lezen in het Ajax topic zelf.
Iemand die het leuk vind om terminale kinderen belachelijk te maken is niet echt serieus te nemen..quote:Op maandag 14 mei 2007 07:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezienJa daag! Ook had hij het nog 3x kunnen lezen in het Ajax topic zelf.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand die het leuk vind om terminale kinderen belachelijk te maken is niet echt serieus te nemen..
Ik maak een grap man! Who Caresquote:Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, als dat voor jou volstrekt normaal is, dan ben ik toch blij dat ik anders ben opgevoed [afbeelding]
In elke grap zit een kern van waarheid.quote:
Zal ik het nog een keer zeggen of heb je m'n puntje nu wel begrepen?quote:
Ik ben het niet snel met je eens maar nu wel, niet iedereen heeft dezelfde humor en ik lees nergens dat je iemand belachlijk maakt behalve Dani zelf en daar heb ik geen problemen mee.quote:
tadaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef DarkShine het volgende:
TT change aub.
[Roda JC #23] Butcher is back in town
Moet worden: Butcher is back in town!
Thxquote:
idd,quote:
Er vlogen helemaal geen ziektes en scheldpartijen om de oren. Er werd veel getrolt en offtopic gegaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd,
Ray deed het prima zondag, in zijn eentje aan modden en ondertussen ons nog voorzien van gifjes. respect.!
Het Feyenoord-Groningen topic liep compleet uit de hand toen Groningen de 1-1 maakte. De ziektes en scheldpartijen vlogen je om de oren, ondanks waarschuwingen bleef het doorgaan.
Weer zit je ernaast. Malibu heeft slechts elf keer gescholden en mensen dood verwenst in een uur tijd, om maar wat te noemen. Volgens mij heb jij geen enkele posts gelezen die aangepast zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Er vlogen helemaal geen ziektes en scheldpartijen om de oren. Er werd veel getrolt en offtopic gegaan.
Valt weinig op te zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Reageer je nog trouwens op deze post, en die daaronder?
Waarom dan al drie keer vermelden dat ik het vergeten ben te melden?quote:
Dicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef denthemen het volgende:
AFC AJAX Topic #644 Met eentweede elftal dat wel presteert
kan dicht
Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ray deed het prima zondag, in zijn eentje aan modden en ondertussen ons nog voorzien van gifjes. respect.!
Ik vind dat Ray het uitstekend doet als mod en zou het zonde vinden als hij ermee op zou houden..!
Neemt niet weg dat 'ie 't toch maar opgezocht heeft alvorens een topic te openen, en het leuk is als aanvullende informatie in het topic..quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gewoon Wikipediawerk verder hoor.
ik was iig van plan er vandaag nog ff naar te kijken, vannacht was ik daar niet meer aan toe gekomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 'ie 't toch maar opgezocht heeft alvorens een topic te openen, en het leuk is als aanvullende informatie in het topic..![]()
@rubbereend:al had je wat mij betreft het eerste deel van tong80's OP "Foppe de Haan in december 2006Foppe de Haan (Lippenhuizen, 26 juni 1943) is een Nederlandse voetbaltrainer." en het slot wel even aan mogen passen "Deze zomer op weg naar een kampioenschap met spelers onder de 47. Zijn spelerscarriere is imponerend. Hopen dat 't voor de spelers een voorbeeld zal zijn."
Feyenoord topic ook graagquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kan iemand even Nashje standaard uit de AZ-topics verbannen? Zijn getroll begint bloedirritant te worden, in élk AZ-topic.
Heb de reacties verwijderd. Verbannen uit een topic kan niet, maar er moet natuurlijk wel normaal gepost worden. Zal het wat meer in de gaten houden vanaf nu.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kan iemand even Nashje standaard uit de AZ-topics verbannen? Zijn getroll begint bloedirritant te worden, in élk AZ-topic.
Ik zal even kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En neem de kloon Shayolo ook maar gelijk mee.
Niks bijzonders gezien, maar als het gebeurt is het natuurlijk ook niet de bedoelingquote:
Doe eens normaal. Dat jij doodverwensingen normaalt vindt, is jouw probleem. Hier in VBL willen we dat niet, en wordt het gewoon verwijderd. Opnieuw posten heeft geen zin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
rot op m'n post te verwijderen. Als je over iemand de baas wilt spelen doe je dat maar bij je broertje of kinderen ofzo maar ga niet hier je frustraties botvieren.
Volgens mij ben jij de gefrusteerde, niet ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
rot op m'n post te verwijderen. Als je over iemand de baas wilt spelen doe je dat maar bij je broertje of kinderen ofzo maar ga niet hier je frustraties botvieren.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
Als ik naar jouw e-mail-adres kijk weet ik niet of ik hier serieus op in moet gaan, of niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De baas is terug.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De baas is terug.
*bibber*quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De baas is terug.
Waarom kunnen wij niet ergens zien hoeveel notes we hebben, want ik ben nu ook wel heel benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Je hebt wel een mooi rond aantal notes gecreëerd, Terror.
Te mooi om niets meer bij te laten komen.
Geen idee, vraag het in het Feedback forumquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij niet ergens zien hoeveel notes we hebben, want ik ben nu ook wel heel benieuwd![]()
Net was het nog je broerquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
42 minuten tijdhet is wat. Moet je het maar niet verwijderen dan had ik het bij 1x gelaten.
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, dat hoef jij niet voor me te doen.
Eén keer teveel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
42 minuten tijdhet is wat. Moet je het maar niet verwijderen dan had ik het bij 1x gelaten.
Dit is wel een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
Je was toch jouw broer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
ik tel voor 2. En blijf je van die weinig inhoudelijke opmerkingen maken? zo ja zeg dan maar gewoon niks.quote:
Kut kloon! Bannen + verwijderen van z'n kloon account!!!quote:
Waar moet ik inhoudelijk op reageren? Ik reageer inhoudelijk op jouw berichten door ze te verwijderen als ze niet door de beugel kunnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef plae het volgende:
[..]
ik tel voor 2. En blijf je van die weinig inhoudelijke opmerkingen maken? zo ja zeg dan maar gewoon niks.
I am an imaginary twinquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef plae het volgende:
[..]
ik tel voor 2. En blijf je van die weinig inhoudelijke opmerkingen maken? zo ja zeg dan maar gewoon niks.
Daar moet ik je helaas gelijk in geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef carcinomalijer het volgende:
Pas dat beleid toch eens aan. Het lijkt wel een SGP kliekje hier.
Hebben we al gedaan: De nieuwe aanpak in VBLquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef carcinomalijer het volgende:
Pas dat beleid toch eens aan. Het lijkt wel een SGP kliekje hier.
Mischien komt het door mensen zoals jij die het weer verzieken, dat de oude mods niet trug willen komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef carcinomalijer het volgende:
van die gasten heb ik nooit last gehad.
Hou toch eens op te blaten ventje. Je schreeuwt overal wat maar weet eigenlijk nergens wat vanaf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien komt het door mensen zoals jij die het weer verzieken, dat de oude mods niet trug willen komen.
Nee jij bent lekker verstandig, ik kan af en toe ook rete irritant zijn. Maar ik ga niet als een klein jongetje huilen dat ik andere mods wil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Hou toch eens op te blaten ventje. Je schreeuwt overal wat maar weet eigenlijk nergens wat vanaf.
Nee vind je het gekquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef carcinomalijer het volgende:
van die gasten heb ik nooit last gehad.
Je schreeuwt overal wat maar weet eigenlijk nergens wat vanafquote:
het spijt me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat de oude mods niet trug willen komen.
Bij de vleet? Alleen offtopic in het Ajax en Feyenoord topic, tvp's, en soms in livescoretopics.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef BaggerUser het volgende:
Dat het eens afgelopen moet zijn met dat bij de vleet verwijderen van berichten.
Ik houd dat niet bij wat er vroeger is gebeurd hoor. Hoe moet ik weten hoe bijvoorbeeld Doc in 2001 heeft gemod? Ieder z'n 'beleid'.quote:Vroeger werd er niks verwijderd en alleen wat aangepast.
Voor jou zal het niet leuk zijn inderdaad, maar dat is nog geen reden om doodverwensingen en scheldwoorden met kanker te laten staan. Aanpassen of verwijderen, wat is het verschil? Bij beide is het origineel weg.quote:Het is strontirritant om iets wat je net hebt zitten typen te zien verdwijnen alleen maar om dat een of andere josti die graag bepaalt wat wel en niet mag het berichtje niet ziet zitten.
Waarom moeten er eigenlijk mails zijn met geklaag? In Feedback is trouwens genoeg gepost over het livescoretopic. En waarom zou 'liveshit' niet gelden, is dat geen topic?quote:Laat mij eens 10 mails zien uit het verleden waarin er geklaagd is over het taalgebruik in VBL. En dan niet tijdens liveshit oid. Gewoon in topics. Die zijn er niet.
Nogmaals, waar moeten wij inhoudelijk op reageren? Op die twee posts over baasje spelen, en dat het 'maar internet' is? Sorry, kan ik niet inhoudelijk op reageren.quote:Vervolgens is het enige wat er bij jou uit komt dat ik zo'n gek mail adres heb en dat ik zoveel notes heb. wtf heeft dat met de hele discussie te maken.
Je bent geband om vier keer schelden/doodverwensingen in korte tijd. Dat is een ban van twee weken, volgens het VBL-'beleid'. Is vandaag precies twee maanden bekend. Na waarschuwen plaats je de post weer. Denk je serieus dat je geband bent omdat wij niet inhoudelijk kunnen reageren?quote:Om mij vervolgens als zwaktebod maar te bannen.....tja wat moet daar nou verder over gezegt worden.
Ik zou me zelf erg zielig voelen als ik het nodig vond om me op zo'n manier te laten gelden.
En een zeer onsmakelijke usernamequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee vind je het gek![]()
Je bent geregistreerd op woensdag 16 mei 2007 @ 22:55
Zeker overtuigd dat niet bekend is wat carcinogeen is.quote:
Ik hoop dat diequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker overtuigd dat niet bekend is wat carcinogeen is.
Zie het elke dag op een potje chemicaliën staan.
Ja, bedoelde het niet zo. Zag het achteraf ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop dat dieniet slaat op carcinogeen, maar op dat potje!
Zoals een echte voetbalmod behoord te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee Messenga hoef ik ook nietPro jood is die gast
De trend word al wel een tijdje door gezet iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zoals een echte voetbalmod behoord te zijn.
Ik zou graag zien dat je met argumenten komt, voordat je iets beweert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De trend word al wel een tijdje door gezet idd![]()
Noem eens iemand uit het Feyenoordkliekje die goed als mod zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beter dan zo'n bad loser als jij,quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Happel! Lekker recht voor de raapquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Noem eens iemand uit het Feyenoordkliekje die goed als mod zou zijn.
PLEA gaat voor de 6e week vermoed ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef zeg het volgende:
Zeg, die baggeruser account is niet verwijderd mag ik hopen?dat was geen kloon.
tjonge jonge.
En ik heb dus een ban omdat ik 3x heb gescholden?
Ik vind het maar zielig.
Geen idee, volgens mij alleen geband.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef zeg het volgende:
Nee, niet precies. Vier keer gescholden, inclusief twee doodverwensingen.quote:En ik heb dus een ban omdat ik 3x heb gescholden?
Die zit in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef zeg het volgende:
Kerel ga huilen ofzo! Is FOK! je leven? Ga lekker je ban uitzitten, en val ons er niet mee lastig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:37 schreef zeg het volgende:
ja en wat maakt dat nou uit
Wat is er erg aan. Gaat van Geel nou huilen omdat ik 'm dood wens?
Op een banaanvrag staat ook een ban?!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan die zeiksnor geen perm ban krijgen?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Op een banaanvrag staat ook een ban?!?
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Op een banaanvrag staat ook een ban?!?
Hotmail niet nee, maar zullen wel andere providers zijn (noem je dat zo?) waar je snel kan aanmaken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mail adressen heeft die gast wel niet? Je kan toch niet met een hotmail adres een account aanmaken? Waarom bannen jullie zijn @.....nl niet?
Hij vraagt een perm ban aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:49 schreef NJ het volgende:
Er heeft gewoon serieus iemand een TR geplaatst voor die banaanvraag..
Even ter info, user heeft al een ban, dus het is geen banaanvraag. Ofzo. Whatever. Lighten up.
Hoeveel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Je hebt wel een mooi rond aantal notes gecreëerd, Terror.
Te mooi om niets meer bij te laten komen.
die heeft al meerdere keren aangegeven geen mod te willen worden.quote:
Kaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jorienquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
er was me al iemand voorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Het grote Lazovic topic.
Het grote Danko Lazovic topic
Het zijn alletweel topics die al meer dan 3 jaar geleden zijn geopend, maar wel dubbel. Mergen gaat nog net. Zie maar hoe jullie dit oplossen.
Erasmusch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een bijscholing Nederlands zou hem ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is die newsman irritant zegg![]()
Ook in het Feyenoord topic.
Gedaan!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[Centraal] VVV-Venlo Topic #1: Eredivisie in zicht! Even deel 2 van maken.
Ray heeft daar het nodige aangepast inmiddelsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus zeg! Komt er nog wel een mod in het Feyenoord topic kijken? Wat een tering bende.
Opgeschoond en newsman gePM-dquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is die newsman irritant zegg![]()
Ook in het Feyenoord topic.
Ik wou het net postenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
Mijn topic Douchen met onderbroek aan wordt een beetje naar de knoppen geholpen doordat 2 gasten het praten over piemels toch iets te hilarisch vinden. Opruimen?
Erg vervelende bug inderdaad, hoop zelf ook dat het stel wordt opgelostquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou weet ik dat het een bug is, maar net in de lijst van VBL... Ik kijk nota bene naar het nieuwe topic van de Cupfinal, en ineens verdwijnt ie gewoon.
Dicht, bedankt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[CUPFINAL] Chelsea - Man U #3: Drogba
doebel.
Ik heb het gesloten. Vind het niets voor VBLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
Mijn topic Douchen met onderbroek aan wordt een beetje naar de knoppen geholpen doordat 2 gasten het praten over piemels toch iets te hilarisch vinden. Opruimen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen ze dat vanavond mooi doen. Rubber ofzo, als ie dronken is...
Rubber kan nooit meer dronke zijn dan ik.quote:
Zie je wel!quote:
quote:
Net zo uitbundig als ik juichde voor AZquote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Omdat jij alleen maar om te trollen zo uitbundig juicht, Houniet juicht voor zijn clubquote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania waar ben je mee bezig??? Voor wat krijg ik nou een waarschuwing? Omdat ik overdreven juich voor een doelpunt voor AZ?
Ik juich voor AZ, omdat ik vandaag voor AZ ben.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat jij alleen maar om te trollen zo uitbundig juicht, Houniet juicht voor zijn club
Vakkie_W kiest zijn club per speelrondequote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik juich voor AZ, omdat ik vandaag voor AZ ben.
Dus niks trollen, gewoon juichen voor mijn club vandaag.
Feyenoord voetbalt vandaag niet. Alleen AZ en Ajax. Dus de keuze voor wie ik in deze wedstrijd ben is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vakkie_W kiest zijn club per speelronde
Beter reageer jij eerst op al mijn reacties die ik hier telkens geef op jouw nergens op gebasseerde beweringen. Je post elke keer maar wat omdat ik Ajacied ben, geen probleem hoor, maar doe ook een tegenwoord.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania waar ben je mee bezig??? Voor wat krijg ik nou een waarschuwing? Omdat ik overdreven juich voor een doelpunt voor AZ?
Waarom moet ik daar op reargeren. Dat jij 3 maal hetzelfde over het hoofd ziet ligt niet aan mij, maar aan jou. Wat moet ik daarop zeggen? Zorg de volgende keer maar dat je reacties met "kanker" wel ziet.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter reageer jij eerst op al mijn reacties die ik hier telkens geef op jouw nergens op gebasseerde beweringen. Je post elke keer maar wat omdat ik Ajacied ben, geen probleem hoor, maar doe ook een tegenwoord.
Deze staan nog open:
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
Waarom bannen ze zoveel leden in voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |