Dat dan weer niet. Al geef ik ze nu wel veel kansquote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef BonJovi het volgende:
Chelsea moet winnen!
Ik vind het een leuke en goede ploegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Al geef ik ze nu wel veel kans
zien we 2 schwalbe koningen aan het werkquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke en goede ploegik geef ze ook veel kans... zou wel mooie finale zijn Chelsea- Man united
Whahah ja dat ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zien we 2 schwalbe koningen aan het werk
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
Hij presteert wel idd. Wat te denken als Boulahrouz, Ballack en Shevchenko elke week lieten zien wat ze bij hun vorige club presteerde. Met het tot nu toe min of meer mislukken van deze spelers, blessures, de relatief zwak bezette rechtsback- en vleugelposities doet Mourinho het eigenlijk geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.
Essien "I think we deserved the 3 points"quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Dat interview is echt stoer, die Mourinho wordt helemaal gek![]()
idd, mediatrainingquote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Essien "I think we deserved the 3 points"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |