abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39659758

Voorbereiding 2006/2007
MLS All Stars - Chelsea, 5 augustus, Chicago

Feyenoord - Chelsea, 8 augustus, Rotterdam

Chelsea - Celtic, 9 augustus, Londen

Community Shield
Chelsea - Liverpool
13 augustus, Cardiff

Premier League
Chelsea - Manchester City
20 augustus
------------------------------------
Vorig deel
[Centraal] Chelsea FC topic!

En het zou mooi zijn als iemand een banner kon maken voor de Chelsea-topics, dat verdiend deze club wel
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39663413
Is het leuk om nu fan van Chelsea te zijn?
That's all folks!
pi_39663656
Ja hoor, als je op suikeroom Roman doelt, een of andere Rus zal mijn liefde voor de club echt niet ontnemen hoor. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'. Geld geeft mogelijkheden (zoals elke Europese topclub die heeft), maar uiteindelijk zijn het mensen die het succes klaarspelen, niet geld.

En als je dan ook nog een team hebt waar en Lampard en Mourinho inzitten, is het zelfs een van de leukere teams van de laatste jaren bij Chelsea.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:13:29 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39664412
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'.
En dat is het belangrijkste voor je,al weet de rest beter

[ Bericht 2% gewijzigd door DutchGooner op 09-07-2006 18:26:28 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40433925
Ik zag op de Chelsea-site dat Ballack nr. 13 krijgt. Dat betekent waarschijnlijk Gallas. Al vind ik dat wel jammer, twas een goede back. Maar goed, als je niet meer voor de club wilt spelen, veel succes ergens anders.
pi_40434350
ach er zijn zoveel ploegen die spelers kopen, maar dat wil idd nog niet zeggen dat het een goed team is. De spelers die ze halen, zijn op een enkeling na voor de meeste topploegen wel haalbaar. Cfc betaalt er alleen overmatig veel geld voor (meer dan een andere club zou (hoeven) doen). het gaat bij chelsea dan ook meer om de poenerige uitstraling gecombineerd met een rare arrogant ogende coach, die het minder sympathiek maken. Zo'n Drogba das trouwens ook een draak van een kerel, maarja das mijn mening...

[ Bericht 1% gewijzigd door Gollemrulez op 03-08-2006 13:01:03 ]
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40456241
Die voorbereiding ziet er wel een beetje dom uit (al zullen ze er meer verstand van hebben dan ik natuurlijk ). De 8ste speel je in Rttm en een dag later in London. Waar gaat het in godsnaam over?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40456416
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem Omdat zij die Rus achter zich hebben staan kunnen ze dingen doen die geen enkele andere topclub kan doen. Ten eerste leggen ze gigantisch veel geld neer voor bepaalde spelers waar geen enkele andere topclub dat doet. Een verdedigende middenvelder waar je voor die positie al een goede hebt (Makelele) 35 miljoen voor Essien. Ze betalen 15 miljoen voor een linksback.. das denk ik ook een tijd geleje dat een andere topclub dat neerlegd voor die positie. En dan het mooiste van dit jaar.. die Ballack Ze hebben hem natuurlijk kunnen contracteren omdat ze hem zo gigantisch veel geld aan kunnen bieden voor het salaris. Er waren denk ik wel 5 topclubs geintereseerd in hem maar uiteindelijk is het Chelsea die hem het meeste geld kan geven. Dat is toch een direct voorbeeld van dat ze voordeel hebben van die Rus.

Verder hebben ze ook zo veel dure (kwa aankoop en salaris) spelers op de bank dat het niet vergelijkbaar is met andere clubs.

[ Bericht 2% gewijzigd door jojomen4 op 03-08-2006 17:48:04 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40456770
Je bedoelt Essien btw.
That's all folks!
pi_40456795
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:48:36 #11
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40456819
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt Essien btw.
Dat zei ik toch?
pi_40458032
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.

Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
pi_40458037
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem
ik bedoel alleen dat ze wel veel meer geld (buitenproportioneel en absurt idd), maar dat ik het algehele spelerspotentieel niet veel beter vind dan bij andere topclubs. het klopt dat het voor aankomend seizoen met Ballack en Shev niet zozeer meer opgaat...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:48:56 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40458361
Oki.. dan ben ik het deels met je eens.. al vind ik toch wel dat ze 1 voor 1 gekeken de beste spelers hebben (behalve de verdediging dan) van europa.. behalve dat Barca ze dan misschien bij kan houden.
pi_40458892
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.

Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
dat het contractueel vast ligt had ik ook gelezen maar ja een A-Team of B-Team zit niet echt veel verschil in bij chelsea.

maar laten we het hopen dat we het echte A - team te zien krijgen , anders spelen ze mischien maar 1 helft ( wat ik niet hoop )
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:17:19 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40459130
Feyenoord - Chelsea, 8 augustus, Rotterdam kan een leuke wedstrijd worden
pi_40532470
Start is vooralsnog niet al te best:

MLS Allstars - Chelsea 1-0
De Rosario '70

Eerste helft
Chelsea (4-1-3-2) Cudicini; Gérémi, Ferreira, Terry (c), Bridge; Essien; Wright-Phillips, Ballack, Lampard; Drogba, Shevchenko.

Tweede helft
Chelsea (4-3-3) Cudicini (Hilario 63); Gérémi, Carvalho, Terry, Essien; Mikel, Diarra, Lampard; Cole (J Smith 52), Kalou, Robben.

Ach ja, nog maar de eerste test. Dinsdag tegen Feyenoord de volgende zet.

pi_40539057
Hij heeft leuke vleugelspelers met Kalou en Robben.. Shevchenko als spits en ballack op 10 en je speelt bijna via de hollandse school.
pi_40540887
ballack is geen 10
pi_40541640
ik denk dat ie daar best uit de voeten zou kunnen...
pi_40544591
Cole zwaar geblesseerd naar het schijnt.

Is Diarra die Franse international?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:36:21 #22
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40544673
Diarra van Lyon? Dies van Mali
pi_40544699
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Is Diarra die Franse international?
Nee. Dat is Alou Diarra, van Lens.
pi_40544836
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:36 schreef jojomen4 het volgende:
Diarra van Lyon? Dies van Mali
Ik bedoelde degene van Ricky_.

Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40544922
Drogba schijnt voor 4 jaar bij te gaan tekenen en wanneer A. Cole komt, zou Gallas naar Arsenal kunnen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')