En dat is het belangrijkste voor je,al weet de rest beterquote:Op zondag 9 juli 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'.
Dat zei ik toch?quote:
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
ik bedoel alleen dat ze wel veel meer geld (buitenproportioneel en absurt idd), maar dat ik het algehele spelerspotentieel niet veel beter vind dan bij andere topclubs. het klopt dat het voor aankomend seizoen met Ballack en Shev niet zozeer meer opgaat...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem![]()
dat het contractueel vast ligt had ik ook gelezen maar ja een A-Team of B-Team zit niet echt veel verschil in bij chelsea.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.
Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
Nee. Dat is Alou Diarra, van Lens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Is Diarra die Franse international?
Ik bedoelde degene van Ricky_.quote:
Ik heb het over Mahamadou (ofzo) Diarra van OL die misschien naar RM gaat en bij Vitesse speelde vroeger.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde degene van Ricky_.
Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
Dit is Lassana Diarra. Ik weet niet of je het EK-21 gevolgd hebt, maar hij deed daar mee voor Frankrijk. En niet onverdienstelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde degene van Ricky_.
Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
Chelsea doet het dan met zwart geldquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zie die andere clubs in een keer weer mee gaan doen, zo snel Chelsea de CL wint. Ik zie Roman dan wel vertrekken, op naar de volgende club of zelfs op naar een andere sport. Gezien de reguliere inkomsten van Chelsea zal er toch aardig in het spelersarsenaal moeten worden geknipt, hoewel die begroting door het nu wel halen van de CL en zo wel niet omhoog is gegaan. Het wordt tijd dat ze dezelfde regels in de PL als in de onderste regionen gaan invoeren. Maximaal zoveel procent van de reguliere inkomsten als loonlasten mogen hebben
Ze spelen pas woensdag tgen Celtic hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Erasmusch het volgende:
Vandaag tegen Celtic en meteen door naar Rotterdam. Ik zie mogelijkheden![]()
quote:Hernan Crespo keert terug bij Internazionale. De Argentijnse spits tekende op maandag een tweejarig contract bij de Italiaanse kampioen. In het seizoen 2002/03 was hij ook actief voor de club.
Internazionale maakte vorige week nog bekend een spits aan de selectie te willen toevoegen. De nerazzuri spraken openlijk hun voorkeur uit voor Zlatan Ibrahimovic of Luca Toni, maar hebben nu gekozen voor de transfervrije Crespo.
De 31-jarige Argentijn stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Chelsea, waarvan hij er een werd verhuurd aan AC Milan. In Londen was zijn positie nooit onomstreden. Zijn aflopende contract werd niet verlengd.
In Italië kende Crespo meer succes. Hij speelde naast Inter en AC Milan ook voor Parma en Lazio Roma. De spits was al goed voor 118 goals in de Serie A.
quote:Chelsea's Children
For the last couple of hours I have been bored. So, naturally, I found myself browsing through the Danish Under-19 squad. I noticed something interesting. I browsed a little more. Sitting comfortably?
Over the last two years, Chelsea have signed 18 players under the age of 18 on freebies or with nominal tribunal fees. Ken Bates recently kicked up a fuss about the pinching of Tom Taiwo and Michael Woods from Leeds. Other English clubs have suffered the same fate. Ryan Bertrand has signed from Gillingham, Scott Sinclair (who is a shit hot striker) from Bristol Rovers, Harry Worley from Stockport and James Russell from Arsenal (chelseafc.com apply the schadenfreude…Russell is described as having “sensibly switched to Chelsea”). For good measure they also picked up Sam Hurrell, who won that rubbish Football Idol programme.
Danish youngsters Per Weihrauch and Morten Nielson (the genesis of my search) signed from Ajax and KB respectively, and were joined recently by Scandinavian mate Tomi Saarelma from FC Lahti in Finland. Keen to offset their Scandinavian gang with an Iberian one, Chelsea picked up Fabio Ferreira and Ricardo Fernandes from Sporting Lisbon, Ricardo Semedo from Guimares and Sergio Tejera from Espanyol.
Keen to represent every nation in the Eurovision Song Contest, Chelsea have also added to their squad Jonas Elmer from Grasshoppers Zurich, Miroslav Stoch from Slovakian club Nitra and Connor Clifford from Irish side Crumlin.
Perhaps the most alarming thing is the epithets attached to many of these kids…’wonder kid’, ‘rising star’, ‘prodigy’…etc. Oh, and be sure to watch out for young recruit Lewis Bakes (9) signed from Luton, and the possible arrival of young Australian Panos Armenakas. Aged 7. God help us all.
# posted by Benji @ 12:46 PM 0 comments
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
Als ze die Drogba nou eens dr uit gooien...
Goeie pinchhitter voor het laatste kwartier inderdaad. Voor als er gebeukt en onhandig geschopt moet worden in de 16...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achteropquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:Chelsea
* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
Van mij ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achterop. Dat Chelsea van toen, is trouwens het moment dat ik fan van ze ben geworden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |