En dat is het belangrijkste voor je,al weet de rest beterquote:Op zondag 9 juli 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'.
Dat zei ik toch?quote:
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
ik bedoel alleen dat ze wel veel meer geld (buitenproportioneel en absurt idd), maar dat ik het algehele spelerspotentieel niet veel beter vind dan bij andere topclubs. het klopt dat het voor aankomend seizoen met Ballack en Shev niet zozeer meer opgaat...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem![]()
dat het contractueel vast ligt had ik ook gelezen maar ja een A-Team of B-Team zit niet echt veel verschil in bij chelsea.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.
Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
Nee. Dat is Alou Diarra, van Lens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Is Diarra die Franse international?
Ik bedoelde degene van Ricky_.quote:
Ik heb het over Mahamadou (ofzo) Diarra van OL die misschien naar RM gaat en bij Vitesse speelde vroeger.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde degene van Ricky_.
Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
Dit is Lassana Diarra. Ik weet niet of je het EK-21 gevolgd hebt, maar hij deed daar mee voor Frankrijk. En niet onverdienstelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde degene van Ricky_.
Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
Chelsea doet het dan met zwart geldquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zie die andere clubs in een keer weer mee gaan doen, zo snel Chelsea de CL wint. Ik zie Roman dan wel vertrekken, op naar de volgende club of zelfs op naar een andere sport. Gezien de reguliere inkomsten van Chelsea zal er toch aardig in het spelersarsenaal moeten worden geknipt, hoewel die begroting door het nu wel halen van de CL en zo wel niet omhoog is gegaan. Het wordt tijd dat ze dezelfde regels in de PL als in de onderste regionen gaan invoeren. Maximaal zoveel procent van de reguliere inkomsten als loonlasten mogen hebben
Ze spelen pas woensdag tgen Celtic hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Erasmusch het volgende:
Vandaag tegen Celtic en meteen door naar Rotterdam. Ik zie mogelijkheden![]()
quote:Hernan Crespo keert terug bij Internazionale. De Argentijnse spits tekende op maandag een tweejarig contract bij de Italiaanse kampioen. In het seizoen 2002/03 was hij ook actief voor de club.
Internazionale maakte vorige week nog bekend een spits aan de selectie te willen toevoegen. De nerazzuri spraken openlijk hun voorkeur uit voor Zlatan Ibrahimovic of Luca Toni, maar hebben nu gekozen voor de transfervrije Crespo.
De 31-jarige Argentijn stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Chelsea, waarvan hij er een werd verhuurd aan AC Milan. In Londen was zijn positie nooit onomstreden. Zijn aflopende contract werd niet verlengd.
In Italië kende Crespo meer succes. Hij speelde naast Inter en AC Milan ook voor Parma en Lazio Roma. De spits was al goed voor 118 goals in de Serie A.
quote:Chelsea's Children
For the last couple of hours I have been bored. So, naturally, I found myself browsing through the Danish Under-19 squad. I noticed something interesting. I browsed a little more. Sitting comfortably?
Over the last two years, Chelsea have signed 18 players under the age of 18 on freebies or with nominal tribunal fees. Ken Bates recently kicked up a fuss about the pinching of Tom Taiwo and Michael Woods from Leeds. Other English clubs have suffered the same fate. Ryan Bertrand has signed from Gillingham, Scott Sinclair (who is a shit hot striker) from Bristol Rovers, Harry Worley from Stockport and James Russell from Arsenal (chelseafc.com apply the schadenfreude…Russell is described as having “sensibly switched to Chelsea”). For good measure they also picked up Sam Hurrell, who won that rubbish Football Idol programme.
Danish youngsters Per Weihrauch and Morten Nielson (the genesis of my search) signed from Ajax and KB respectively, and were joined recently by Scandinavian mate Tomi Saarelma from FC Lahti in Finland. Keen to offset their Scandinavian gang with an Iberian one, Chelsea picked up Fabio Ferreira and Ricardo Fernandes from Sporting Lisbon, Ricardo Semedo from Guimares and Sergio Tejera from Espanyol.
Keen to represent every nation in the Eurovision Song Contest, Chelsea have also added to their squad Jonas Elmer from Grasshoppers Zurich, Miroslav Stoch from Slovakian club Nitra and Connor Clifford from Irish side Crumlin.
Perhaps the most alarming thing is the epithets attached to many of these kids…’wonder kid’, ‘rising star’, ‘prodigy’…etc. Oh, and be sure to watch out for young recruit Lewis Bakes (9) signed from Luton, and the possible arrival of young Australian Panos Armenakas. Aged 7. God help us all.
# posted by Benji @ 12:46 PM 0 comments
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
Als ze die Drogba nou eens dr uit gooien...
Goeie pinchhitter voor het laatste kwartier inderdaad. Voor als er gebeukt en onhandig geschopt moet worden in de 16...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achteropquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:Chelsea
* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
Van mij ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achterop. Dat Chelsea van toen, is trouwens het moment dat ik fan van ze ben geworden
![]()
Ja en Petit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:Chelsea
* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Drogba heeft nog nooit zijn transfersom kunnen rechtvaardigen.
Ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen hoor.
Doe mij maar Poyet, heerlijke voetballer was dat.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zola, samen met Bergkamp de grootste buitenlander in de PL![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toen ook wel een beetje fan was. Toch een leuk team in november 1999 tegen Feyenoord.
1 De Goey
2 Ferrer
3 Desailly
4 Leboeuf
5 Babayaro
6 Petrescu
7 Deschamps (88. Dalla Bona)
8 Wise
9 Poyet (88. Di Matteo)
10 Zola
11 Flo.
Wie wel bij Chelsea, die club betaalt standaard teveel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Zola![]()
Drogba heeft nog nooit zijn transfersom kunnen rechtvaardigen.
True. Maar ik hoop dat ie nu met Sjefke etc wat minder aan spelen toekomt. Of juist meer, omdat het zon schijtclub is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie wel bij Chelsea, die club betaalt standaard teveel.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef Doc het volgende:
Zwak team. Heeft weinig in de breedte. Kan zelfs niet winnen van een LFC op 50% en met Gerrard, Aloso en Bellamy startend op de bank ...
Wie er meer gemist werden waren Joe Cole en William Gallas (die ook beiden gescoord hadden in de 3 van de 4 laatste PL wedstrijden tegen LFC) ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Chelsea zonder Cech en Makalele
![]()
Maar Liverpool is in bekers gewoon een angstgegner voor Chelsea. In de Premiership wordt er gewoon over heen gewalst. Net als vorig jaar 2-0 / 1-4![]()
Vriend!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Chelsea = Te veel kapiteins op 't schip. (lees: middenveld)
Arsenal wordt kampioen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.chelseafc.com/article.asp?hlid=410768&title=Chelsea+agree+fee+for+Boulahrouz&nav=news
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.chelseafc.com/article.asp?hlid=410768&title=Chelsea+agree+fee+for+Boulahrouz&nav=news
13 miljoen volgens Bild (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af hoeveel hij heeft gekost. Veel vermoed ik, anders snap ik niet dat HSV een belangrijke speler op dit tijdstip nog laat gaan. Toch een club met ambities.
volledige artikelquote:Frank Lampard anticipates spending the rest of his playing career with Chelsea.
Despite much media speculation towards the end of last season that he could move to Barcelona — causing Barcelona in the end to state a denial of interest — he has no doubts that he wants to stay at Stamford Bridge.
“I’m very content, I’m content in myself and I’m content at Chelsea.
“I’ve had a great time here. I’ve mentioned in the book (‘Totally Frank’, his autobiography) that it’s like two separate halves and the move to Chelsea was a really pivotal moment in my career. It was a moment that was so positive for me, and I’m very thankful in regard to Chelsea for that.”
wsl bedoeld ie dat die PL-trophy erop staat maar ja, dat was het probleem ook niet bij Arsenal en manyoo voor het pre-Rus tijdperk, dat zijn wat sneren geweest dan richting de Chavs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie de sneer niet.
Ik zie de humor wel.
Die? Dan zie ik de sneer nog steeds niet, in dat geval zetten ze zichzelf meer voor lulquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Het was eigenlijk een andere foto die er stond, die ook in het PL topic staat.
Iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:23 schreef cultheld het volgende:
He? Er stond eerst een hele andere teamfoto vannacht![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef RayMania het volgende:
Wat stond er op die andere teamfoto dan?
Drogbaquote:Didier Drogba has this afternoon (Friday) signed a new four-year contract.
The 28 year-old striker put pen to paper at Cobham on the new deal that will extend his stay at Chelsea to six seasons.
Originally signed from Marseille in 2004, the scorer of Chelsea’s late equaliser in Barcelona on Tuesday is in his best form since moving to England. He has five Premiership goals from nine starts and one sub appearance this season and is joint top scorer in the Champions League, also with five goals.
‘I am not playing well just because I wanted to sign a new contract,’ Drogba told Chelsea TV immediately after signing.
‘I am playing well because I feel good and I am happy to train with my friends. I want to say thank you to José for believing in me since the beginning and now we will be together for a long time. The best period of my career I think.
‘I am happy because when I came here it wasn’t easy for me to say I would be signing a new contract with Chelsea, because everybody knows the first year was difficult.
‘The second one was okay but I knew I could do better.’
Drogba’s signing and the full interview, plus his look ahead to Chelsea’s visit to Tottenham, can be seen on Chelsea TV’s Big Match Countdown tonight at 6.30pm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |