Dat dan weer niet. Al geef ik ze nu wel veel kansquote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef BonJovi het volgende:
Chelsea moet winnen!
Ik vind het een leuke en goede ploegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Al geef ik ze nu wel veel kans
zien we 2 schwalbe koningen aan het werkquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke en goede ploegik geef ze ook veel kans... zou wel mooie finale zijn Chelsea- Man united
Whahah ja dat ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zien we 2 schwalbe koningen aan het werk
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
Hij presteert wel idd. Wat te denken als Boulahrouz, Ballack en Shevchenko elke week lieten zien wat ze bij hun vorige club presteerde. Met het tot nu toe min of meer mislukken van deze spelers, blessures, de relatief zwak bezette rechtsback- en vleugelposities doet Mourinho het eigenlijk geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.
Essien "I think we deserved the 3 points"quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Dat interview is echt stoer, die Mourinho wordt helemaal gek![]()
idd, mediatrainingquote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Essien "I think we deserved the 3 points"
Het is voor mij duidelijk dat als Mourinho voor het 3e jaar op rij faalt om de CL te winnen hij op het eind van het seizoen elders mag gaan werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.
liever nietquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is voor mij duidelijk dat als Mourinho voor het 3e jaar op rij faalt om de CL te winnen hij op het eind van het seizoen elders mag gaan werken.
Maar hij zit niet in de positie om iets te willen als ie hem niet wint.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
liever niethij zei dat ie sowieso zn contract wil uitdienen en dat ie gelukkig is in londen
Ze halen de finale niet eens.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wint de CL dan ook gewoon.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wint de CL dan ook gewoon.
daar ga ik ook van uit, alleen heb ik enigzins toch liever dat chelsea tegen milan speeltquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef BonJovi het volgende:
Nee hoor finale word Man United- Chelsea
Het zou ene kant wel beter zijn ja , maar ik ga er niet van uitquote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
daar ga ik ook van uit, alleen heb ik enigzins toch liever dat chelsea tegen milan speelt
Ik ga meer voor Pool v AC Milan, 2005 revisitedquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef BonJovi het volgende:
Nee hoor finale word Man United- Chelsea
Ik snap dat je dat hoopt. Dalijk is United-Spurs de Europese Super Cup wedstrijd in augustusquote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga meer voor Pool v AC Milan, 2005 revisited
Ik hoop het niet alleen ik denk het ookquote:
Dat er maar een bom mag vallen dan in Monaco.quote:Dalijk is United-Spurs de Europese Super Cup wedstrijd in augustus![]()
Dan denk je echt foutquote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoop het niet alleen ik denk het ook
[..]
Dat er maar een bom mag vallen dan in Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |