Ach ik kan ook wel klagen dat DAM ongefundeerd te werk gaat, al denkt hij daar natuurlijk zelf anders over.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
*kijkje nemen gaat
Knock yourself outquote:Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ik kan ook wel klagen dat DAM ongefundeerd te werk gaat, al denkt hij daar natuurlijk zelf anders over.
Het is schijnbaar moeilijk om gewoon te reageren, de helft valt er niet onder in elk gevalquote:Op maandag 7 mei 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
Z'n OP was toch gewoon in orde? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar de insteek van het topic vond ik wel ok.
Mijn topic toch ookquote:Op maandag 7 mei 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
Z'n OP was toch gewoon in orde? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar de insteek van het topic vond ik wel ok.
dat is dan zijn mening, die mag hij hebben, DAM staat er toch om bekend een duidelijke mening te hebben? Je weet precies hoe het vogeltje gebekt is en toch ga je er tegenin? Zoek je dan sensatie?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ik kan ook wel klagen dat DAM ongefundeerd te werk gaat, al denkt hij daar natuurlijk zelf anders over.
Sensatie zie ik al genoeg op mijn werkquote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dan zijn mening, die mag hij hebben, DAM staat er toch om bekend een duidelijke mening te hebben? Je weet precies hoe het vogeltje gebekt is en toch ga je er tegenin? Zoek je dan sensatie?
Het heeft ook wel een beetje een reden dat er tegenwoordig meer op je naam gereageerd wordt dan op je inhoud natuurlijk...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is schijnbaar moeilijk om gewoon te reageren, de helft valt er niet onder in elk geval
wij zullen alles in ogenschouw nemenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet dan vooral niet de posts van DAM zelf even onder de loupe te nemen?
Qua uitlokking, bashen en inhoudelijkheid?![]()
tja je kent zn manier van discussie voeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sensatie zie ik al genoeg op mijn werk
Hij mag best een duidelijke mening hebben, verwacht met zo'n duidelijke mening dan wel enig weerwoord![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef pfaf het volgende:
Leuk dat je een potentie leuk topic, notabene van jouw hand, eigenhandig de nek omdraait, trouwens.
Dus is dat een vrijbrief?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja je kent zn manier van discussie voeren.
nee, maar DAM is vooral eigenwijs, dat maakt een echte discussie erg moeilijk..... maarja dat weet iedereen in VBL. Dat het dan vervolgens persoonlijk wordt in een discussie is de schuld van beide.quote:
ja, maar het is dan toch jammer dat op de eerste pagina verschillende users het topic al af serveren omdat het van DAM is? Dat slaat net zo min ergens op.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef golfer het volgende:
Och, pfaf constateerde zelf ook al in dat topic:
[..]
Als een discussie moeilijk is met hem, moet hij geen topics openenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, maar DAM is vooral eigenwijs, dat maakt een echte discussie erg moeilijk..... maarja dat weet iedereen in VBL. Dat het dan vervolgens persoonlijk wordt in een discussie is de schuld van beide.
Het valt niet mee in debat te gaan als je geen argumenten hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar het is dan toch jammer dat op de eerste pagina verschillende users het topic al af serveren omdat het van DAM is? Dat slaat net zo min ergens op.
Of jij niet reageren. Schijnbaar is de topic interessant genoeg voor jequote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als een discussie moeilijk is met hem, moet hij geen topics openen![]()
Ik sta open voor discussiequote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of jij niet reageren. Schijnbaar is de topic interessant genoeg voor je
het staat iedereen vrij om topics over onderwerpen te openen. Niet iedereen hoeft vervolgens met ts in discussie.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als een discussie moeilijk is met hem, moet hij geen topics openen![]()
Wat is dit nou voor een uitspraakquote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het staat iedereen vrij om topics over onderwerpen te openen. Niet iedereen hoeft vervolgens met ts in discussie.
Het gaat op een forum toch juist om de discussiequote:fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiėren
Open dan ook geen topics meer!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je gaat al in de fout bij het woord deskundig
En met dit soort posts van jou, denk je nog serieus genomen te worden?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je gaat al in de fout bij het woord deskundig
Ik ben wel deskundig als ik er een mening geef. Anders wil ik wat wetenquote:
Volgens de letter van het woord, zou iedere topic waarin jij reageert in elk geval geen discussie meer zijn. Dat is iets dat zeker isquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En met dit soort posts van jou, denk je nog serieus genomen te worden?
Of was dit ook al geen uitlokking van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |